Tess stond op de hal. Ze kon net vanachter een paal de deur van het lokaal van Mr.Schild zien. James liep het lokaal binnen terwijl hij klopte op de deur. 'Hallo meneer!' Tess kon vanachter de paal de diepe zucht van Mr.Schild zelfs nog horen. Mr.Schild was Tess haar aardrijkskunde leraar, dus daar hadden ze iets voor bedacht. 'Meneer, het spijt me heel erg dat ik gister uw haar had gestyled met gouden glitters en veren..' 'Vergeet de confetti, de slagroom en de mooie foto van mij met een snor erop getekend niet.' Zuchtte Mr.Schild terug. 'Juist ja..' Ging James verder. 'Ik wou het goed maken met u.' 'Nee.' James trok zijn wenkbrauw op. 'Hoe bedoelt u? U weet niet eens wat ik wou gaan zeggen!' 'Inderdaad, en dat wil ik graag zo houden, dus nu opgehoepeld.' 'Oké, dan geef ik de kaart van Transsylvanië wel naar Mevr. Wolff.' 'T-T-T-Transylvanië?' 'Ja? Hoezo doet u nou opeens zo geïnteresseerd, ik dacht dat ik weg moest.' 'Ja.. Ja.. Laat nou maar. Kom op, laat me die kaart eens zien!' 'Oké, hier is die dan!' Zei James opgewonden. Tess had de heletijd zitten wachten op dit teken en sloop richting het lokaal. James had de deur opengelaten zoals beloofd. Ze zag James die stond te praten met Mr.Schild over een mooie plek waar de kaart zou kunnen hangen. Ze liep snel maar zachtjes naar het bureau en dook erachter weg, zodat, als Mr.Schild plots om zou draaien, hij haar niet zou zien. Ze zocht naar het laatje en had het snel gevonden. Ze opende het en keek erin. 'Meneer! Meneer, wacht nou!' Hoorde Tess opeens. 'EN WAT HEEFT DIT TE BETEKENEN!' Riep Mr.Schild opeens. Tess greep vlug de ketting en stond als een razende op. Niet sneller dan een vampier normaal gesproken, maar ze had nogal wat weerwolfachtige instincten gekregen door het drankje. Ze wist dat ze niet zou kunnen winnen van Mr.Schild en dus deed Tess iets wat ze nooit had gedacht. Ze gooide de ketting richting de deur. James maakte een sprong. Terwijl hij in de lucht vloog veranderde hij zijn gedaante naar een weerwolf en greep zonder enige moeite de ketting uit de lucht. Met grote ogen vol woede draaide Mr.Schild zich terug naar Tess. Hij krijste. Er kwam geluid uit dat zo hard en schel klonk dat het waarschijnlijk niet meetbaar was met een decibelmeter. Tess had haar handen nog op haar oren gedrukt, maar haar oren werktten nogal een heel stuk beter op dat moment. De leraar veranderde ook van gedaante. Hij was een vleermuis geworden en deed een aanval op Tess haar nek. Tess dook naar de grond en was nog maar net optijd. Ze kon alleen niet optijd ook weer opstaan. De leraar was namelijk weer een mens geworden en lag bovenop Tess. Met bloeddorstige ogen keek hij naar haar nek. Ze zag zijn hoofd al omlaag duiken en dus kneep ze haar ogen dicht, wachtend op de intense pijn van vampiertanden in haar nekvel. Ze hoorde opeens een klap, gegrom en gepiep. Snel deed ze haar ogen open en zag ze dat er een wolf bovenop de leraar zat. De wolf droeg een gouden ketting. Dit was James wist Tess. Hij was teruggekomen om me te redden, dacht ze. Tess stond op en rende naar de deur. 'KOM SNEL!' Riep ze. James keek op en sprintte het lokaal uit. Hij veranderde al rennend ook weer in een jongen. Een knappe, sterke, dappere jongen, dacht Tess. Ze renden naar de kamers, waar ze aankwamen bij kamer 13, de kamer van Tess. Toen ze eenmaal de deur achter hun dicht hadden geslagen, konden ze weer ademhalen. 'En?' Vroeg James toen hij weer normaal kon ademen. 'Wat?' 'Hij staat me vast prachtig of niet dan?' Zei hij grijnzend. 'Nee, niet bepaald.' Lachtte Tess. 'Bedankt.' James zijn wenkbrauwen schoten omhoog. 'Waarvoor?' 'Dat je terugkwam.. Anders was ik nogal... Tja.. Ik weet eigenlijk niet wat er dan met me gebeurd zou zijn..' James zette zijn vieze lachje weer op. 'Dat wil je ook niet weten geloof me, maar ik moest dit doen. Wolvencode: Een roedelleider houdt de roedel bij elkaar. Wij weerwolven zijn vrij trouw.' 'Mijn hond thuis ook.' 'Heb je een hond?! Wat een mishandeling is dat!' Tess lachtte. 'Nee, ik heb geen hond, we wonen daar een beetje te krapjes voor.' Er viel een stilte. Na een tijdje begon James weer te praten. 'Dus.... Op naar die gang dan maar?'
----------------------------------------------------------------
Sorry dat ik zo weinig nieuwe hoofdstukken publiceer. Maar ik ben dus bezig met een project. Een fanfictie. Om precies te zijn een OUAT-fanfictie. Ik kreeg veel aanvragen of hij ook in het Nederlands te lezen zou kunnen komen, en daar heb ik over na zitten denken. Het boek zit dus zo: Elk hoofdstuk begint in het Engels, dan staat er, als het Engelse deel over is, 'Nederlands/Dutch:' Daaronder staat hetzelfde als daarboven, maar dan in het Nederlands! Dus ook voor de mensen die nog niet zo goed zijn in Engels is het leesbaar. Het speelt zich af na seizoen 3A, dus vlak na de tragische gebeurtenissen die te maken hebben met Peter Pan, New Neverland, etc.. NOG GEEN WICKED WITCH! Maar goed, terug naar dit boek. WOW 5.5K gehaald, AWESOME! LOVE U GUYES SOOOO SOO MUCH, MY LOVIESSSSSSS
XXXXX xnoukhx
JE LEEST
Weird School
FantasyDit verhaal gaat over Tessa. Haar vader krijgt een baan in Duitsland en daarom moeten hun verhuizen. Tessa gaat naar een nieuwe school. Het is een enge school met vampieren en weerwolven. Maar het rare is. Haar ouders lijken daar niks van te merken...