Hoofdstuk 8

332 20 2
                                    

'Kirsten schiet op!! Ze kan elk moment hier zijn!' Zei de moeder van kirsten. Nog geen seconde later stond Kirsten al bij de deur voor als straks Tessa's moeder haar op kwam halen. Ze zag haar al aankomen en deed de deur al vast open. 'Heey dankje dat ik mee mag.' Zei kirsten. 'oh geen probleem hoor en ik heb de school gebeld zowel de jouwe als die van tessa. En je kan daar een week blijven.' Zei Tessa's moeder. 'Echt?! Yessss oh mijn god laten we snel gaan dan!' Zei kirsten. En toen gingen ze weg. Het was even rijden natuurlijk. Kirsten woonde in Ter Apel in Groningen en de school lag in Liechtenstein. Kan je zelf wel uitrekenen. Toen kwamen ze aan bij de school. Een paar kilometer verderop dan. Nog 1.5 kilometer rijden was het om precies te zijn. Kirsten keek naar buiten. 'Poeh wordt aardig donker hè.' Zei kirsten. 'Ja inderdaad en verderop nog donkerder. Dat wordt een heuze bui.' Zei rené. Toen ze er bijna waren leek het wel nacht. Kirsten zag een gigantische zwarte héél langzaam draaiende wolk. Met daaronder een hoog, groot zwart gebouw dat wel wat weg had van een kerk maar dan donker. Ze zag een eng pad met ouderwetse fakkels. Ze zag op gegeven moment zelfs mensen. Wat?! Hoe zien die eruit dacht ze. 'Wat is dit voor school.....' Vroeg ze aan zichzelf.

Weird SchoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu