Blijkbaar leek de moeder van Tessa niks te merken van het enge uiterlijk van de school. Ze zag enge mensen die verdacht veel leken op vampiers en weerwolven. Maar het zal wel aan mij liggen. Dacht Kirsten. Toch liet ze niet merken dat ze bang was. Ze vroeg snel aan René of zij wist welk kamernummer Tessa had. 'Nummer 13.' Zei René. Natuurlijk dacht Kirsten maar dat zei ze niet. 'Oké dank je.' Zei Kirsten. En ze liep naar binnen en vond al snel de kamer. Ze klopte aan. 'Ik kom er aan!!' Schreeuwde Tessa. 'Hai wat is er? Wacht KIRSTEN!!!!' Zei Tessa terwijl Kirsten plat knuffelde. 'Hai ik mocht een week blijven en hier les volgen.' Zei Kirsten. 'Cool!!!! Dan moeten we wel eerst naar de directeur vragen waar je moet slapen.' Zei Tess. 'Nee hoeft niet want je moeder heeft al overlegt met hem. Ik kan hier slapen. Die gast komt om 7 uur een slaapzak en luchtbed brengen.' 'SLAAPFEESTJEEEEEE!!!!!!!!!!!' Ze stonden wel ongeveer 10 minuten te springen. Tot er op de deur geklopt werd. 'Ik kom!!' Riep Tess naar de deur. Daar stond Arnaut. 'Hai Arnaut dit is mijn vriendin Kirsten. Ze mag hier een week blijven.' 'Leuk.' Zei Arnaut. Hij had er geen probleem mee. Kirsten leek hem aardig en absoluut niet lelijk. Kirsten stond op en gaf Arnaut een hand. Stiekem is hij wel leuk dacht Kirsten. Maar niet mijn type. 'Leuk kennis te maken.' Zei ze. 'Insgelijk.' zei Arnaut. 'We moeten naar de les dames.' 'Ja ik kom eraan ik pak mijn spullen. Jij ook Kir?' Zei ze. 'Ja.' En even later stonden ze op de gang op naar hun les. Toen ze met z'n drieën het klaslokaal binnen kwamen, kon James het niet laten om een gemene opmerking te maken. 'Zo zo goed voor elkaar Arnautje van me. Twee dames. Wordt steeds meer gast!' Tess werd kwaad maar Kirsten had hele andere gedachten..
JE LEEST
Weird School
FantasiDit verhaal gaat over Tessa. Haar vader krijgt een baan in Duitsland en daarom moeten hun verhuizen. Tessa gaat naar een nieuwe school. Het is een enge school met vampieren en weerwolven. Maar het rare is. Haar ouders lijken daar niks van te merken...