Πρόλογος

396 19 31
                                    

* Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου όπως κι όλα όσα έγραψα στο προφίλ μου (παπάκι)DianaRay1, στην εφαρμογή του Wattpad. Αν το διαβάζετε από άλλη σελίδα, όπως η teenfic τότε αυτή η σελίδα είναι παράνομη κι έχει υποκλέψει τα βιβλία μου γιατί ΔΕΝ έδωσα την άδεια να δημοσιευτούν οπουδήποτε αλλού, εκτός από το Wattpad. Σύμφωνα με τους νόμους: Ν.4411/2016 (άρθρα 370Γ, 370Ε και 386 Α) και  Ν.2121/1993, πρόκειται για αξιόποινες πράξεις κυβερνοεγκλήματος καθώς διαπράττονται σε περιβάλλον διαδικτύου. Αν δεν θέλετε τον κίνδυνο επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές σας, τότε καλύτερα διαβάστε τα βιβλία μου από την κανονική σελίδα του Wattpad με ασφάλεια.

Μετά από αρκετή σκέψη, αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό εδώ το βιβλίο για να μοιραστώ μαζί σας τα νέα βιβλία που ετοιμάζω!

Όσοι με ξέρετε καιρό, θα είδατε ότι ποτέ δεν έχω ανεβάσει ιστορία στο προφίλ μου που να έχει μονάχα εξώφυλλο και περίληψη, όπως έχω δει ότι κάνουν αρκετοί!

Αρχικά με προβλημάτισε αυτή η τακτική. Δεν ήξερα αν ήταν αυθόρμητη σκέψη των συγγραφέων, κάποια μόδα ή κάτι άλλο.

Μπορεί να είναι απλά η χαρά του να μοιράζεσαι την ιδέα σου με κάποιον άλλον. Όταν όμως το βλέπω από την οπτική του αναγνώστη, ίσως το μόνο που δημιουργεί είναι ανυπομονησία, προσμονή κι επιθυμία ανεκπλήρωτη.

Αν ήμουν αναγνώστης κι έβλεπα μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία, που να κέντρισε το ενδιαφέρον μου η περίληψη αλλά να μη βλέπω να ανεβαίνουν κεφάλαια σ' αυτό και να περιμένω μέρες, μήνες, ή ακόμα και χρόνια, σίγουρα θα με απογοήτευε!

Όταν το βλέπω από την πλευρά του συγγραφέα, καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό του να μοιραστεί τις νέες ιδέες του με τους αναγνώστες, ν' ακούσει κάποιο σχόλιό τους σχετικά μ' αυτήν την ιστορία, αλλά μέχρι εκεί.

Ως Diana Ray, αναζητώ πάντα μια λογική σε ό,τι κάνω και να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα. Αποφεύγω τους αυθορμητισμούς. Προτιμώ να έχω έτοιμη την ιστορία μου στο πρόχειρο και να την ανακοινώσω και να τη  δημοσιεύσω μόνο όταν θα είναι έτοιμη ώστε να ανεβάζω καθημερινά κεφάλαια και να την ολοκληρώσω, παρά να ανεβάσω αυθόρμητα μια ιδέα μου και να μην την τελειοποιήσω ποτέ.

Αυτή είναι η αρχή μου. Ίσως είναι η τελειομανία μου, ίσως ο σεβασμός απέναντι στον αναγνώστη, ίσως το αίσθημα συνέπειας το οποίο είναι από τα λίγα που επιδιώκω διακαώς να τηρώ γιατί πιστεύω ότι έτσι κερδίζεις την εμπιστοσύνη του άλλου και δεν τον μπερδεύεις, δεν τον κάνεις να αναρωτιέται ή να περιμένει επ' αορίστου...

Η πραγματικότητα είναι ότι ο αναγνώστης αναζητά ολοκληρωμένα βιβλία για να διαβάσει.
Δεν μπορεί να περιμένει. Το ξέρω, το έχω νιώσει ως αναγνώστρια και το καταλαβαίνω απόλυτα.

Προσωπικά, δεν δημοσίευσα ιστορία μου με τον χαρακτηρισμό (Μελλοντικά) ποτέ ως τώρα, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν ήθελα να δημιουργήσω στους αναγνώστες την αδημονία να περιμένουν να τα γράψω και να τα δημοσιεύσω όλα.
Ακόμα και για μένα θα ήταν ένα έξτρα άγχος να τα γράψω όλα σύντομα.

Προτιμούσα να ολοκληρώνω ένα βιβλίο κι έπειτα να διαλέγω ένα άλλο από το πρόχειρό μου, αποφασίζοντας ότι θα είναι το επόμενο για να το δημοσιεύσω. Όταν το έκανα, συνέχιζα με τον ίδιο ρυθμό που ανεβάζω κάθε φορά κεφάλαια - ξέρετε εσείς που με διαβάζετε.

Σκοπός μου είναι να έχω στο προφίλ μου πάντα ολοκληρωμένες ιστορίες για τους αναγνώστες και το πολύ μία ή δύο ιστορίες που θα ανεβάζω κεφάλαια καθημερινά, ώστε να μην αφήνω τους αναγνώστες μου σ' αναμονή (ξέρω ότι η αναμονή μπορεί να σκοτώσει🤭).

Αρχική μου σκέψη λοιπόν ήταν η εξής:

Πώς θα μπορούσαν οι αναγνώστες μου να ξέρουν τί ιστορίες έχω ετοιμάσει και περιμένουν τη σειρά τους να δημοσιευτούν και πώς θα μπορούσαν να έχουν λόγο στο ποιά ιστορία θέλουν να δημοσιεύσω πρώτα, για να είναι κάτι που πραγματικά τους ενδιαφέρει και θα θέλουν να διαβάσουν άμεσα;

Για να μην αρχίζω και σας ρωτάω γράφοντας ανακοινώσεις και σας ζαλίζω τί θέλετε ν' ανεβάσω, αποφάσισα να δημιουργήσω λοιπόν αυτό το βιβλίο με τις τελειωμένες μου ιστορίες μου (γιατί έχω κι άλλες που δεν έχω ολοκληρώσει και γι' αυτό δεν θα τις αναφέρω εδώ...ακόμα. Όταν όμως τις ολοκληρώσω, θα τις προσθέτω σ' αυτό το βιβλίο ανανεώνοντάς το και θα σας ειδοποιώ με ανακοίνωση). Έτσι λοιπόν θα μπορείτε:

1) Να δείτε όλες τις τελειωμένες ιστορίες που έχω στο πρόχειρο  συγκεντρωμένες σε ένα βιβλίο, ώστε:

2) Να μπορείτε να μου δείξετε ποιά ιστορία θα θέλατε να διαβάσετε σύντομα.

Θέλω να με βοηθήσετε να διαλέξω την επόμενη δημοσίευση δηλαδή γιατί όλες είναι σχεδόν έτοιμες, έτσι κι αλλιώς.

Σ' αυτό το σημείο θα ήθελα να προσθέσω πως όσες από τις ιστορίες μου που είναι εδώ τις δημοσίευσα, τότε θα αναγράφω δίπλα στον τίτλο της σε παρένθεση: (Δημοσιεύτηκε). Έτσι θα ξέρετε ποιές είναι εκτός ψηφοφορίας.

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ Στο επόμενο κεφάλαιο, θα σας εξηγήσω τί θα περιλαμβάνουν τα κεφάλαια και τον τρόπο που θα επιλέγετε την ιστορία.

* Όπως έχω βάλει σήμα στην περίληψη του βιβλίου, παίρνοντας ρίσκο να μοιραστώ μαζί σας τα βιβλία μου που έχω στο πρόχειρο κι ακόμα δε δημοσίευσα, ειδοποιώ ότι είναι ολοκληρωμένα και κατοχυρωμένα, γι' αυτό δημοσιεύω αυτό το βιβλίο με τις "ιδέες μου".

Coming SoonWhere stories live. Discover now