10. Silk & Chain 3.5(Δημοσιεύτηκε)

37 4 0
                                    

Για να δείτε το εξώφυλλο του βιβλίου, πατήστε πάνω στην εικόνα μια φορά. Αν σας εμποδίζει το άσπρο περιθώριο από πάνω, πατήστε άλλη μια φορά την εικόνα για να φύγει το περιθώριο και να δείτε την εικόνα.

Περίληψη βιβλίου:

Μια ιστορία μικρού μήκους με το αγαπημένο μας ζευγάρι Σίλκ και Τσέην σε καλοκαιρινές περιπέτειες!

Η γλυκειά Σίλκ κι ο λατρεμένος μας Τσέην έρχονται για να μας παρασύρουν στις καλοκαιρινές τους διακοπές και να μας ταξιδέψουν σε μέρη εξωτικά, γεμάτα αποχρώσεις του μπλε της θάλασσας και τ' ουρανού, του πράσινου των εξωτικών δέντρων αλλά και το άσπρο της άμμου! Χρώματα του χρυσαφιού, του ροδακινί, του πιο απαλού ροζ και λιλά του ηλιοβασιλέματος και το αστραφτερό, γεμάτο διαμάντια, μαύρο πέπλο της νύχτας!

Ετοιμαστείτε για ένα ρομαντικό ταξίδι, μαγικές νύχτες, εξερευνήσεις, περιπέτεια, γέλιο και κλάμα!

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Σημείωση: Το βιβλίο αυτό σε χρονολογική σειρά τοποθετείται μετά το 3ο βιβλίο της σειράς, γι' αυτό έχει και το νούμερο 3.5 στον τίτλο,ώστε να βοηθήσει τους αναγνώστες να καταλάβουν ποια είναι η σειρά του έργου, όπως το έχω κάνει και με τη χριστουγεννιάτικη ιστορία μικρού μήκους, το "Silk & Chain 2.5" που τοποθετείται χρονικά, μετά το 2ο βιβλίο της σειράς και πριν το 3ο. Το ".5" το έχω βάλει για να προσδιορίσω την ιστορία μικρού μήκους, καθώς το μισό είναι μικρότερο από το ολόκληρο😉.

Αυτή η ιστορία αναφέρεται στις καλοκαιρινές διακοπές που κάνει το ζευγάρι μας σε εξωτικά νησιά! Δεν θα αναφέρω πού, για να έχετε αγωνία!

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Είδος βιβλίου: ρομαντική, περιπέτεια

Βασικοί χαρακτήρες: η Σίλκ κι ο Τσέην.

Κεφάλαια: 10.

Coming SoonWhere stories live. Discover now