17. Unconquered

59 9 4
                                    

Περίληψη βιβλίου:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Περίληψη βιβλίου:

Ένας άντρας που δεν τον τρομάζει κανείς και τίποτα...Ούτε καν ο θάνατος.

Αξεπέραστος σε αρετές και ικανότητες, που ανταγωνίζεται μονάχα τους θεούς.

Ένας άντρας που άλλαξε τον πολιτικό χάρτη της αρχαίας Ελλάδας κατατροπώνοντας την εδώ και αιώνες ηγέτιδα στρατιωτική δύναμη της Ελλάδας που θεωρούνταν αήττητη.

Ένας άντρας που δεν μπορεί να τον κατακτήσει κανείς και τίποτα...Ούτε καν η αγάπη.

Οι Μοίρες όμως είχαν άλλα σχέδια γι' αυτόν. Νόμιζαν πως θα τον σταματούσαν, μα ακόμα κι αυτές ηττήθηκαν.

Λένε πως όλα κάποτε χάνονται στο τέλος γιατί όλα τα νικά ο χρόνος.

Όταν όμως κάποιος κερδίζει την υστεροφημία, τότε ίσως και να είναι ακατανίκητος!

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Είδος βιβλίου: Ιστορική μυθιστορία

Κεφάλαια: 50-55

Πρόκειται για ένα ιστορικό μυθιστόρημα, βασιζόμενο σε ιστορικά γεγονότα και συγκεκριμένα στην εποχή της Θηβαϊκής ηγεμονίας, τον 4ο αιώνα π.Χ. Εφόσον είναι ιστορικό μυθιστόρημα, αλλά επειδή παράλληλα θέλω να βάλω -το ξέρετε όλοι πλέον- το ρομαντικό στοιχείο, λογικό είναι να αναπτύξω τη δική μου πλοκή εντάσσοντάς την στα ιστορικά γεγονότα, μένοντας όσο γίνεται πιο κοντά σε αυτά.

Όσοι διάβασαν την τριλογία μου "Βook of Curse", που είναι όμως ιστορικό μυθιστόρημα/φαντασίας, πήραν μια γεύση, μόνο που αυτό το βιβλίο δεν θα είναι σειρά, αλλά αυτοτελές και δεν θα έχει στοιχεία φαντασίας όπως εμφάνιση θεών κλπ.

Coming SoonWhere stories live. Discover now