Ιστορίες και τρόπος επιλογής

175 9 9
                                    

Σ' αυτό το κεφάλαιο θα σας εξηγήσω τη μορφή που θα έχει το βιβλίο.

Σε κάθε ένα από τα επόμενα κεφάλαια θα έχω και μια ιστορία μου που έχω στο πρόχειρο κι είναι ακόμα αδημοσίευτη αλλά θα δημοσιεύσω σύντομα.

Το κάθε κεφάλαιο θα περιλαμβάνει τα εξής:

1) Τίτλος της ιστορίας.

2) Πάνω από τον τίτλο θα έχω σε εικόνα το προσωρινό εξώφυλλο του βιβλίου (προσωρινό γιατί μέχρι την τελική δημοσίευσή του μπορεί να το αλλάξω). Πατώντας μια φορά στην εικόνα μπορείτε να δείτε το εξώφυλλο καθαρά. Αν σας εμποδίζει μια λευκή λωρίδα από πάνω να το δείτε, ξαναπατήστε την εικόνα άλλη μια φορά και θα φύγει η λωρίδα.

* Από το κεφάλαιο 16 και μετά, δηλαδή την 16η ιστορία και μετά, λόγω θέματος της εφαρμογής, δεν μπορώ να προσθέτω εικόνα στο πλαίσιο πάνω από τον τίτλο, θα έχω την εικόνα από το εξώφυλλο του βιβλίου, κάτω από τον τίτλο.

3) Κάτω από τον τίτλο, θα αναφέρω την προσωρινή περίληψη που έχω γράψει για την ιστορία.

*Από τη 16η ιστορία και μετά, θα έχω την εικόνα από το εξώφυλλο του βιβλίου και πιο κάτω την προσωρινή περίληψη για την ιστορία.

4) Όσες ιστορίες τις έχω πιο ολοκληρωμένες στη σκέψη μου, εκτός από περίληψη, θα δίνω κι έξτρα στοιχεία για την ιστορία ώστε να καταλάβετε καλύτερα την πλοκή και τους χαρακτήρες.

5) Τα ονόματα των ηρώων.

6) Το είδος της ιστορίας.

7) Οτιδήποτε άλλο σχετικό με την ιστορία ή τη δομή της δηλαδή αν σκέφτομαι να είναι αυτοτελής ιστορία, τριλογία ή σειρά, αριθμός κεφαλαίων κλπ.

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Τρόπος επιλογής:

Άλλαξα τον τρόπο επιλογής της νέας ιστορίας που θα δημοσιεύω γιατί παρατήρησα ότι μερικές φορές ανέβαζα νέες ιστορίες πολύ αργότερα σε σύγκριση με άλλες αδημοσίευτες ακόμη κι αυτό δε λειτουργούσε δίκαια καθώς είχα προτείνει ότι θα ανέβαινε η ιστορία που μάζευε τις περισσότερες ψήφους. Με το προηγούμενο σύστημα όμως οι ιστορίες που ήταν αναρτημένες εδώ και καιρό, είχαν περισσότερες προβολές και ψήφους από άλλες που προσέθετα αργότερα, οπότε ο νέος τρόπος επιλογής δημοσίευσης των νέων ιστοριών μου θα γίνεται ως εξής:

(☞゚∀゚)☞ Όταν θα έχω γράψει το τελευταίο κεφάλαιο σε μια ιστορία μου, θα δημοσιεύω και μια ανακοίνωση στο τέλος του τρέχοντος βιβλίου το οποίο έχω τελειώσει, όπου θα αναφέρω τους τίτλους από τις  αδημοσίευτες ιστορίες μου από εδώ. (Αν η εφαρμογή είχε poll, θα ήταν πολύ εύκολο να γίνει η ψηφοφορία).

📊Έπειτα στην ανακοίνωση όπου θα αναφέρω τις αδημοσίευτες ιστορίες μου, από κάτω μπορείτε να αφήνετε σχόλια ψηφίζοντας μόνο μια από τις ιστορίες που θέλετε να είναι η επόμενη που θα δημοσιευτεί.

📊Θα αναφέρω στην ανακοίνωση κάθε φορά πόσο θα κρατήσει η ψηφοφορία. Μπορεί μια μέρα, μπορεί τρεις ή περισσότερο.

📊Αν ως τη μέρα που τελειώνει η ψηφοφορία έχω μόνο μια πρόταση, τότε θα δημοσιεύσω εκείνη την ιστορία.

📊Αν όλες ή μερικές από τις ιστορίες αναφέρονται από μια φορά, δεν θα μπορεί να βγει κάποια νικήτρια, οπότε για να μη χάνουμε χρόνο, θα επιλέξω εγώ την ιστορία που θα δημοσιεύσω από αυτές που ψηφίσατε.

📊Αν κάποια υπερτερεί στις ψήφους, δηλαδή την έχει προτιμήσει η πλειονότητα των αναγνωστών, τότε φυσικά θα δημοσιεύσω εκείνη.

📊Στη λήξη της ψηφοφορίας θα κάνω νέα ανακοίνωση αναφέροντας τη νικήτρια, αν και μπαίνοντας θα μπορείτε να βλέπετε όλοι ποιά νίκησε.

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ Στο επόμενο κεφάλαιο θα δείτε τα περιεχόμενα των ιστοριών μου.

Coming SoonTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon