Για να δείτε το εξώφυλλο του βιβλίου, πατήστε πάνω στην εικόνα μια φορά. Αν σας εμποδίζει το άσπρο περιθώριο από πάνω, πατήστε άλλη μια φορά την εικόνα για να φύγει το περιθώριο και να δείτε την εικόνα.
Περίληψη βιβλίου:
Πάντα προκαλούσαν θαυμασμό και φόβο τα μεγάλα πέτρινα αγάλματα που κοσμούσαν το αέτωμα του μεγάλου πανάρχαιου καθεδρικού ναού Νοτρ Νταμ της μικρής πόλης της Ρουέν στη Νορμανδία.
Μεγάλα πέτρινα αγάλματα τεράτων που στέκονται καμπουριάζοντας με τις τερατώδεις δαιμονικές μορφές τους, τους κυνόδοντές τους, τα πέτρινα φτερά τους.
Τα άψυχα πέτρινα μάτια τους τα ένιωθες να σε διαπερνούν. Ήξερες ότι ήταν άψυχα, μα ένιωθες ότι το βλέμμα τους σ' ακολουθούσε, σε παρατηρούσε. Η έκφραση του προσώπου τους σε άλλα κοροϊδευτική, σε άλλα τρομακτική γεμάτη μίσος και οργή, σε άλλα ανέκφραστη και σε άλλα χαλαρή, σχεδόν χαρούμενη. Δημιουργούσαν ένα τρομακτικό συναίσθημα για κάποιον που τα αντίκριζε για πρώτη φορά.Εμένα συνέχιζαν να με τρομάζουν κάθε φορά που τα έβλεπα, σαν να ήταν η πρώτη!
Πάντα πίστευα ότι ήταν τέρατα ή δαίμονες. Ποτέ όμως δεν περίμενα να μάθω την αλήθεια από ένα ζωντανό Γκαργκόιλ!
Μια αλήθεια που απείχε πολύ από τη φαντασία μου και που με έβαλε σε μπελάδες όταν ο Γκάλιαρντ, ένας άντρας με σκοτεινή ομορφιά, εμφανίστηκε απρόσκλητος, σώζοντάς με από βέβαιο θάνατο!
Δυστυχώς όμως, ο άντρας που ερωτεύτηκα, αποδείχτηκε ο χειρότερος εφιάλτης μου!Όταν η αποστολή του Γκάλιαρντ συγκρουστεί με τα συναισθήματα τί θα επιλέξει;
Είναι ποτέ δυνατόν μια καρδιά από πέτρα να αγαπήσει;
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Το 2ο βιβλίο της σειράς "The Shifters series". ( Όπως είχα εξηγήσει στον Οδηγό για τα βιβλία μου, η αριθμητική σειρά των βιβλίων αυτής της σειράς δεν παίζουν κανέναν απολύτως ρόλο. Είναι απλώς η σειρά που σκέφτηκα τις ιστορίες, τη μια μετά την άλλη. Είναι αυτοτελείς οπότε δεν επηρεάζει ο αριθμός βιβλίων την κατανόησή τους.)
Σημείωση: Κεντρικός ήρωας είναι ο Γκάλιαρντ Στόουν, που μεταμορφώνεται σε Γκάργκοϊλ και μιας κοπέλας της Τζόαν.
Εμπνευσμένη από μυθικές ιστορίες και θρύλους, κέντρισαν το ενδιαφέρον μου τα Γκαργκόιλ. Οι περισσότεροι θα τα ξέρετε ως πέτρινες μορφές τεράτων που υπάρχουν σε καθολικούς ναούς κυρίως. Έψαξα όμως το θρύλο πίσω από τα αγάλματα αυτά και αποφάσισα να γράψω μια ιστορία που εμπνεύστηκα.
Η συνάντηση των δύο ηρώων, η ανάπτυξη της σχέσης τους, το μυστήριο ανάμεσά τους, οι δυνάμεις και οι ικανότητες του Γκαργκόιλ που θα αποκαλύπτονται, η εξέλιξη των χαρακτήρων, το πάθος ανάμεσά τους και η περιπέτεια στην οποία θα μπλέξουν, συνθέτει αυτή τη γοτθική, ρομαντική ιστορία φαντασίας!
Μέσα στην ιστορία θα αναφέρω φυσικά τον θρύλο αυτό και θα δώσω στοιχεία ώστε να σας κατατοπίσω, προσέχοντας μην σας κουράσω, μα να σας βάλω μέσα στο κλίμα της ιστορίας μου.
(☞゚∀゚)☞ Πίσω από τις λέξεις:
1) Δε διάλεξα τυχαία αυτή τη μικρή πόλη, την Ρουέν της Νορμανδίας στη Γαλλία, καθώς είναι η γενέτειρα του θρύλου των Γκαργκόιλ κι όχι μόνο. Ένα σημείο-κλειδί είναι ότι σ' αυτή την πόλη έκαψαν την Ιωάννα της Λωραίνης με την κατηγορία ότι ήταν μάγισσα.
2) Μου αρέσει να βάζω στις ιστορίες μου, όσο μπορώ, διάφορα μέρη του εξωτερικού ώστε να σας ταξιδεύω παράλληλα στις ομορφιές του τόπου με τα αξιοθέατα και την μοναδική ατμόσφαιρά τους. Έτσι λοιπόν σ' αυτό το βιβλίο θα σας ταξιδέψω στη Νορμανδία, με τα γοτθικά κάστρα, την ατμόσφαιρα της Γαλλίας του μεσαίωνα, στη σύγχρονη όμως εποχή.
3) Ένα μυστικό σχετικά με τον τίτλο:
Ο τίτλος του βιβλίου Heart of Stone, έχει διττή σημασία:
α) Σημαίνει: "Η καρδιά του (Γκάλιαρντ) Στόουν", καθώς "Στόουν" είναι το επίθετό του και αυτή η κυριολεκτική σημασία δίνει και το θέμα του βιβλίου καθώς έχει να κάνει με το αν ένας Γκαργκόιλ, ένα τέρας είναι εφικτό να αγαπήσει.
β) Σημαίνει "Καρδιά από πέτρα" κι αυτή είναι η μεταφορική σημασία του τίτλου και η αρχική εκδοχή που είχα στο μυαλό μου όταν εμπνεύστηκα την ιστορία. Αργότερα σκέφτηκα να δώσω στον ήρωα, ένα πέτρινο Γκαργκόιλ το επίθετο Στόουν, καθώς μ' αρέσει να παίζω με τις λέξεις, τις σημασίες τους και τα ονόματα των ηρώων μου.
Είδος: Είναι μια ιστορία φαντασίας με μυθικά πλάσματα, ρομαντική, γκόθικ, σκοτεινή, με λίγα στοιχεία θρίλερ.
Βασικοί χαρακτήρες: Τζόαν, Γκάλιαρντ
Κεφάλαια: Αυτοτελής ιστορία με 50-55 κεφάλαια.
YOU ARE READING
Coming Soon
RandomΕδώ μπορείτε να δείτε τις νέες ιστορίες που έχω έτοιμες στο πρόχειρό μου. Ποιά ιστορία θ' ανεβάσω μετά από αυτή που κοντεύει να ολοκληρωθεί; Η επιλογή είναι δική σας. Πώς; Διαβάστε για να μάθετε τον τρόπο! ********* ©2022 *********