Για να δείτε το εξώφυλλο του βιβλίου, πατήστε πάνω στην εικόνα μια φορά. Αν σας εμποδίζει το άσπρο περιθώριο από πάνω, πατήστε άλλη μια φορά την εικόνα για να φύγει το περιθώριο και να δείτε την εικόνα.
Περίληψη βιβλίου:
MoonFloweR corp. είναι το όνομα μιας ανερχόμενης εταιρείας.
Σύμβολό της, το φεγγαρολούλουδο που λέγεται κι αλλιώς "λευκή πρωινή δόξα" από το χρώμα του άνθους του κι επειδή ανοίγει τα πέταλά του μόνο για δώδεκα ώρες το χρόνο. Αν μάθετε πληροφορίες για την εταιρεία και τα προϊόντα που διαθέτει ίσως καταλάβετε καλύτερα γιατί σύμβολο της είναι η "λευκή πρωϊνή δόξα".Το όνομα της εταιρείας, συμβολικό.
Στοχεύει στην ερωτική, σεξουαλική και συναισθηματική ικανοποίηση των πελατών της έρχεται να καταρρίψει τον οικονομικό ανταγωνισμό και να ανέβει στην κορυφή.
Με ένα απλό τσεκάρισμα από τον υπολογιστή, μπορεί ο οποιοσδήποτε να έχει πρόσβαση στα αρχεία των εμπορευμάτων που διατίθενται από την εταιρεία και να νοικιάσει όποιον θέλει για όσο διάστημα επιθυμεί και όταν μιλάμε για "εμπόρευμα", εννοούμε άντρες.
Πλέον οι άνθρωποι καταφεύγουν στην εταιρεία για να βρουν σύντροφο, για όσο διάστημα επιθυμούν. Το κακό είναι ότι το εμπόρευμα δεν πωλείται αλλά μόνο ενοικιάζεται.
Η εταιρεία επιδιώκει την πλήρη ικανοποίηση των πελατών ώστε να αποκτήσει καλή φήμη.
Τί γίνεται όμως όταν ο Κάιλ που αποφασίζει να νοικιάσει η Αντριάνα για έναν χρόνο, αποδειχτεί μπελάς; Θα ενδώσει στο πάθος της γι' αυτόν ανεχόμενη τη συμπεριφορά του ή θα καλέσει την κόκκινη γραμμή της εταιρείας που συνεπάγεται την απόσυρση του εμπορεύματος και την αντικατάστασή του με νέο, καλύτερο;
Η απόφαση θα ήταν ίσως εύκολη αν δεν είχε παρουσιάσει τον Κάιλ εκτάκτως ως αρραβωνιαστικό της στην οικογένειά της, εξαιτίας μιας ρήτρας που επέβαλαν οι γονείς της για να μη μείνει στο δρόμο χωρίς σπίτι και χωρίς δουλειά.
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Σημείωση: Στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, υπάρχει αυτό το ποίημα στην αρχική σελίδα:
Τις νύχτες με φεγγάρι ανθίζεις
στις ακτές λάμπεις πάνω στην άμμο
και τ' άρωμά σου είναι μεθυστικό
τόσο σε ζηλεύουν τ' άστρα καθώς σε βλέπουν να λάμπεις στη γη...Είσαι σπάνιο, ξεχωριστό, ιδιαίτερο...
έχω ακούσει για σένα...
όλο το κόσμο ψάχνω για να σε βρω...
μόνο για να σε δω!Δεν θέλω να σε κόψω μη μαραθείς
Είσαι τόσο όμορφο!
Η λάμψη σου πρέπει να μένει μόνο σε σένα κι όχι να ξεθωριάζει κλείνοντάς σε σ' ένα βάζο...
έτσι θα μαραινόσουν
θα χανόσουν...
κι εγώ σε θέλω λαμπερό
φεγγαρολούλουδό μου!
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Θα είναι μια αυτοτελής ιστορία όπως το CrossXRoads.
Είδος βιβλίου: ρομαντικό
Βασικοί χαρακτήρες: Αντριάνα, Κάιλ
Αριθμός κεφαλαίων: 50-55
YOU ARE READING
Coming Soon
RandomΕδώ μπορείτε να δείτε τις νέες ιστορίες που έχω έτοιμες στο πρόχειρό μου. Ποιά ιστορία θ' ανεβάσω μετά από αυτή που κοντεύει να ολοκληρωθεί; Η επιλογή είναι δική σας. Πώς; Διαβάστε για να μάθετε τον τρόπο! ********* ©2022 *********