5. "The Shifters series", Book 4: Dragon within (dragon)

102 10 14
                                    

Για να δείτε το εξώφυλλο του βιβλίου, πατήστε πάνω στην εικόνα μια φορά. Αν σας εμποδίζει το άσπρο περιθώριο από πάνω, πατήστε άλλη μια φορά την εικόνα για να φύγει το περιθώριο και να δείτε την εικόνα.

Περίληψη βιβλίου:

Είμαι φωτιά.

Είμαι η ανάσα του θανάτου!

Μαλλιά ρουμπινί σαν τις γλώσσες της φωτιάς.
Μάτια σμαραγδένια σαν το δάσος. Θερμοκρασία σώματος υπό κανονικές συνθήκες: 40 βαθμοί.

Η εμφάνισή μου ξεχωρίζει ανάμεσα στους ανθρώπους.

Με προδίδει το ύψος μου, το ανάστημά μου, το σώμα πολεμιστή, τα μακριά μαλλιά, τα μάτια και η άγρια ομορφιά του προσώπου.

Δεν ήθελα να τραβάω την προσοχή, αν και δεν είχα πρόβλημα να αντιμετωπίσω την οργή του πλήθους. Αρκούσε μια κίνηση του χεριού μου και τύλιγα τους πάντες  στις φλόγες.

Ήξερα τον φόβο που προκαλούσε ένας δράκος ακόμα και στην ανθρώπινη μορφή του.

Αυτό που επιθυμούσα όμως δεν ήταν να με φοβούνται, αλλά να με αντιμετωπίζουν σαν ένα φυσιολογικό άτομο.

Αρκετά χρόνια έζησα στη μοναξιά. Πόσο δύσκολο είναι να επικοινωνήσεις με έναν άνθρωπο; Να έρθεις κοντά του κι εκείνος να μη σε φοβάται;

Ίσως να είμαι λιγάαακι ευέξαπτος και λιγάαακι απότομος και λιγάαακι πεισματάρης και παρορμητικός και γι' αυτό να έχω μείνει μόνος εδώ και αιώνες.

Η μεγάλη αλλαγή όμως ήρθε! Το ένιωσα! Δεν περίμενα να με κάνει να νιώσω έτσι! Έπρεπε να κάνω το μεγάλο βήμα και να βγω από τη σπηλιά μου, έξω, ώστε να αναζητήσω το ταίρι μου. Ξέρω ότι είναι κοντά! Τη μυρίζω!

Η τελευταία μου ελπίδα είναι μπροστά μου αυτή τη στιγμή. Πόσο δύσκολο θα μου είναι να την πλησιάσω και να την πείσω να γίνει το ταίρι μου;

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Το 3ο βιβλίο της σειράς μου "The Shifters series".

Σημείωση: Η ιστορία λαμβάνει χώρα σε μια γη την εποχή του μεσσαίωνα, τότε που οι δράκοι ήταν υπαρκτοί αν και ήταν σπάνιοι. Προκαλούσαν φόβο και τρόμο στους ανθρώπους εξαιτίας της τερατώδους μορφής τους και της καταστροφής που μπορούσαν να προκαλέσουν. Έμεναν σε τεράστιες σπηλιές κι όποτε πεινούσαν πετούσαν έξω κυνηγώντας την τροφή τους.

Είναι πλάσματα με ιδιόμορφο χαρακτήρα, συνήθως ευέξαπτο, ως πλάσματα της φωτιάς, άπληστα και κτητικά! Δεν ξέρουν να μοιράζονται και παλεύουν μέχρι θανάτου ώστε να κρατήσουν ό,τι τους ανήκει.

Κεντρικός ήρωας είναι ο Ράιντερ. Ένας θρυλικός δράκος. Μπορεί να μεταμορφώνεται σε άνθρωπο όταν το θέλει. Η μορφή του όμως δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη από τους κοινούς θνητούς.

Είναι μοναχικός κι αυτό τον έχει κάνει ακόμα πιο στριφνό στον χαρακτήρα απ' όσο είναι οι συνηθισμένοι δράκοι. Δεν έχει ζήσει ανάμεσα σε ανθρώπους μεγάλο διάστημα ώστε να έχει υπομονή μαζί τους.

Μετά από πολλούς αιώνες όμως αναγκάζεται να βρεθεί ανάμεσά τους γιατί τον καλεί το ταίρι του. Νιώθει την παρουσία της και είναι κάτι που τον κάνει να βγει από την ζώνη ασφαλείας του και να την πλησιάσει. Θα τα καταφέρει να την πείσει να ενωθεί μαζί του;

Παράλληλα με τον Ράιντερ θα συναντήσουμε κι άλλους δράκους οι οποίοι δεν είναι σαν κι αυτόν. 

Τί θα συμβεί με την ένωσή τους;

Πόσο μια γυναίκα μπορεί να αλλάξει έναν δράκο ώστε να βρεθεί αντιμέτωπος ακόμα και με το ίδιο το είδος του;

Είδος βιβλίου: Μια ιστορία φαντασίας, έντονου,  καυτού πάθους, δράσης, αγωνίας κι επικών σκηνών περιπέτειας και μάχης με τα μυθικά αυτά πλάσματα!

Κεφάλαια: 50-55 κεφάλαια και θα είναι αυτοτελής όπως όλες οι ιστορίες αυτής της σειράς!

Coming SoonWhere stories live. Discover now