2. This Devil #1: "Devil can't cry"(Δημοσιεύτηκε)

192 21 22
                                    

Είναι η νέα μου dark romance τριλογία. Ο τίτλος της τριλογίας θα είναι: "This Devil" και θα έχω δίπλα νούμερα, 1, 2, 3.

Η τριλογία θα περιλαμβάνει τα εξής βιβλία:

1. This Devil #1: "Devil can't cry"
2. This Devil #2: "Devil may cry"
3. This Devil #3: "Devil can cry".

Περίληψη βιβλίου:

Κέην Ντέβιλ.

Επιχειρηματίας, αφεντικό ενός σεξ κλαμπ, με ιδιόμορφο χαρακτήρα, δύσκολα ικανοποιείται κι έχει εκλεκτικό γούστο στο σεξ. Ζει με κανόνες που δεν τους παραβαίνει ποτέ. Ο απρόβλεπτος χαρακτήρας του είναι αυτό που προκαλεί φόβο και τρόμο όχι μόνο σε εχθρούς, αλλά και σε γνωστούς.

Κάποια στιγμή ο Κέην συναντά μια κοπέλα, την Άιρις Νάιτινγκεηλ, που για έναν περίεργο λόγο αποκτά εμμονή μαζί της. Θα κάνει τα πάντα ώστε να μπει στη ζωή της με οποιοδήποτε κόστος, ακόμα κι αν χρειαστεί να παίξει έναν ρόλο που μισεί κι έχει αλλεργία. Όλα όμως ανατρέπονται από ένα συμβάν κι ο Κέην θα δείξει το αληθινό του πρόσωπο.

Τί θα συμβεί όταν η Άιρις βρεθεί ξαφνικά σ' έναν σκοτεινό, εφιαλτικό κόσμο που δεν είχε ποτέ φανταστεί;

Η γεύση της προδοσίας μοιάζει με το άλικο αίμα που γεμίζει το στόμα όταν τρως γροθιά στο στομάχι.

Η γεύση της απελπισίας μοιάζει με το πιο μισητό σου φαγητό που αναγκάζεσαι να φας για να επιβιώσεις.

Η γεύση του φόβου και του πανικού, μοιάζει με την αρρωστημένη αναγούλα που νιώθεις όταν κλείνει το στομάχι σου και δεν κατεβαίνει τίποτα, αλλά παρόλαυτα σε πιέζουν να φας απειλώντας τη ζωή σου.

Η γεύση της ηδονής μοιάζει με τον απαγορευμένο καρπό του δέντρου της γνώσης του Καλού και του Κακού, που όταν τον δοκιμάσεις δεν υπάρχει πλέον για σένα επιστροφή.

Η γεύση του μοιραίου έρωτα μοιάζει με τη γεύση του φιλιού από τον ίδιο το διάβολο ο οποίος και μόνο στο άκουσμα της λέξης, καίγεται ζωντανός!

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Σημείωση: Κεντρικοί ήρωες της τριλογίας είναι ο Κέην Ντέβιλ κι η Άιρις Νάιτινγκεϊλ.

Όλοι στη δουλειά, γνωρίζουν τον Κέην Ντέβιλ μ' αυτό το όνομα.

Είναι το Αφεντικό ενός γνωστού σεξ κλαμπ. Δεν είναι μόνο ο ιδιοκτήτης, αλλά δουλεύει κι ο ίδιος σ' αυτό.

Πρόκειται για έναν σκοτεινό, μυστηριώδη, εκκεντρικό άντρα. Αποπνέει μια αύρα εξουσίας κι επιβολής σ' όλους. Κανείς δεν τολμά να του πάει κόντρα. Το πιο τρομακτικό χαρακτηριστικό του είναι ότι είναι απρόβλεπτος. Μπορεί να ξεσπάσει ακόμα και στον καλύτερο φίλο του, ή υπάλληλό του σε μια ανύποπτη στιγμή αν πει κάτι που δεν του αρέσει, ή δεν το εγκρίνει. Ζει σύμφωνα με κάποιους κανόνες που δεν τους παραβαίνει ποτέ, όσο τρελοί κι ακατανόητοι φαίνονται στους άλλους.

Είναι ο φόβος κι ο τρόμος όχι μόνο στο μαγαζί του, μα και σ' όλα τα σεξ κλαμπ άλλων ιδιοκτητών. Έχει πολύ εκλεκτικό γούστο όσον αφορά το σεξ και δύσκολα βρίσκει κάτι που να τον ικανοποιεί πλήρως.

Η δουλειά του ως Αφεντικό της επιχείρησης, είναι να εγκρίνει τους νέους υπαλλήλους που θέλουν να δουλέψουν στο μαγαζί του.

Αν πληρούν τις προϋποθέσεις, τότε τους προσλαμβάνει στο μαγαζί του. Έπειτα αρχίζει η εκπαίδευσή τους. Για την εκπαίδευση, έχει τους εκπαιδευτές που έχει επιλέξει ο ίδιος και δουλεύουν στο μαγαζί του. Οι εκπαιδευτές είναι κυρίαρχοι κι έχει ο καθένας το δικό του χώρο εκπαίδευσης: ένα δωμάτιο με όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα και παιχνίδια του σεξ όπου οι εκπαιδευτές θα εκπαιδεύουν τους νέους που έρχονται πρώτη φορά να δουλέψουν στο μαγαζί ως υποτακτικοί ή ως κυρίαρχοι που θα τους "νοικιάζουν" οι πελάτες. Οι εκπαιδευτές έχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να καταλαβαίνουν από τη συμπεριφορά των νέων μαθητών τους αν είναι κυρίαρχοι ή υποτακτικοί και τους εκπαιδεύουν αναλόγως.

Όταν η εκπαίδευση τελειώνει, ο Κέην είναι ο τελικός κριτής και δίνει την τελική έγκριση για το αν ο υποψήφιος είναι έτοιμος να δουλέψει ή όχι.

Λόγω του ιδιόμορφου και δύσκολου χαρακτήρα του, δεν έχει βρει ακόμα τη χαρά και την απόλυτη ικανοποίηση. Άδικα δε διάλεξε το όνομα Ντέβιλ ως επίθετο. Εξαιτίας του ανικανοποίητου, δεν έχει γελάσει ποτέ. Ούτε έχει κλάψει. Εκτός από πρόσκαιρη ηδονή δεν έχει νιώσει τίποτα άλλο. Δεν γνωρίζει τίποτα από συμπόνια, λύπηση, ή οποιοδήποτε άλλο ανθρώπινο συναίσθημα.

Στο πρώτο βιβλίο της σειράς θα γνωρίσουμε από κοντά τον Κέην Ντέβιλ, θα μπούμε στον ψυχισμό του, τί χαρακτήρας είναι κι αν μια απλή κοπέλα μπορεί ν' αλλάξει έναν διάβολο...

Είδος βιβλίου: Είναι μια ιστορία dark romance, με bdsm στοιχεία, ερωτικές σκηνές, πάθος, αγωνία, μυστήριο, σκοτεινό παρελθόν, ψυχολογική και σωματική βία, ανατροπές (στυλ Silk & Chain, αλλά πιο σκοτεινό και περιγραφικό).

Βασικοί χαρακτήρες: Κέην Ντέβιλ, Άιρις Νάιτινγκεηλ

Κεφάλαια: 37 με μέσο όρο 3.500 λέξεις το καθένα.

Coming SoonWhere stories live. Discover now