4. "The Shifters series", Book 3: "Killian is my name"(vampire)

118 9 16
                                    

Για να δείτε το εξώφυλλο του βιβλίου, πατήστε πάνω στην εικόνα μια φορά. Αν σας εμποδίζει το άσπρο περιθώριο από πάνω, πατήστε άλλη μια φορά την εικόνα για να φύγει το περιθώριο και να δείτε την εικόνα.

Περίληψη βιβλίου:

Κίλλιαν είναι τ' όνομά μου.

Ξέρετε το λόγο;

Έχω δώσει ήδη την απάντηση.

Ρωτάτε πότε;

Εδώ χαμογελάω με ένα στραβό χαμόγελο, αποκαλύπτοντας το λόγο,  καθώς οι κυνόδοντές μου αστράφτουν στο μισοσκόταδο...

Αν νομίζετε ότι αυτή είναι μια ιστορία ενός βρικόλακα που αυτοοικτίρεται και μετανιώνει για τη μέρα και τη στιγμή που έγινε βρικόλακας καθώς είναι αναγκασμένος να ζει στα σκοτάδια, να σκοτώνει ανθρώπους για να επιβιώνει πίνοντας το αίμα τους, τότε είστε γελασμένοι.

Δεν έχω μετανιώσει.

Χαίρομαι γι' αυτό.

Υπάρχουν τόσες απολαύσεις στη ζωή κι ό,τι θέλω μπορώ να το έχω σε δίσκο.

Είμαι ένας φονιάς που επιτίθεται στα σκοτάδια ρουφώντας το αίμα από τα θύματά μου ώστε να κλέψω τα χρόνια της ζωής τους. Έχω γίνει πολύ καλός στο παιχνίδι αυτό. Διασκεδάζω ακόμα περισσότερο όταν τα θύματά μου με καταλαβαίνουν και αναγνωρίζουν τί είμαι, όταν συνειδητοποιούν ότι οι εφιάλτες τους είναι πραγματικότητα και τρέχουν να μου ξεφύγουν ενώ εγώ τους κυνηγώ!

Ποτέ δε φανταζόμουν ότι θα άλλαζα τη ζωή μου για χάρη κάποιου, ότι θα απαρνιόμουν τη φύση μου που τόσο πολύ αγαπώ.

Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα ερχόταν η στιγμή που θα θυσίαζα την συναρπαστική αιωνιότητά μου για μια πρόσκαιρη, σύντομη και θνητή ζωή προκειμένου να πάρω σ' αντάλλαγμα κάτι που δεν έχω συναντήσει, ούτε έχω νιώσει ως τώρα.

Ποτέ δεν πίστευα πως θα ερχόταν η στιγμή που θα ερωτευόμουν το θύμα μου.

Γιατί απ' όλες τις γυναίκες που έχω συναντήσει, αυτή έπρεπε να μισεί τους βρικόλακες; Να τους φοβάται;

Δεν θα διακινδυνέψω να της αποκαλύψω τί είμαι αν θέλω να μη με μισήσει.

Το μόνο που μου μένει, είναι να βρω τον τρόπο που θα απαλλαγώ από αυτή την κατάρα, όσο ακατόρθωτο κι αν ακούγεται γιατί αν σκοπεύω να την κάνω δική μου και να ζήσουμε μαζί μια ζωή, αργά ή γρήγορα θα καταλάβει τί είμαι.

Θα κάνω ό,τι χρειαστεί για να ξαναγίνω άνθρωπος, ακόμα κι αν πρέπει να βρω τον ίδιο το διάβολο  αυτοπροσώπως.

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Είναι το 3ο βιβλίο της σειράς μου "The Shifters series".

Σημείωση: Όπως γράφω και στην παρένθεση δίπλα από τον τίτλο, ο ήρωας είναι βαμπίρ, ο Κίλλιαν, ενώ η ηρωίδα είναι άνθρωπος και τη λένε Έλινορ.

Ήθελα πολύ να γράψω μια ιστορία με βρικόλακα, αλλά δεν ήθελα να έχει παρόμοιο θέμα με τόσες και τόσες που ήδη υπάρχουν. Έτσι λοιπόν σ' αυτή την ιστορία, ο ήρωας είναι ένα βαμπίρ που απολαμβάνει αυτό που είναι. Λατρεύει το κυνήγι και συνεπώς να σκοτώνει ανθρώπινες ζωές. Το βλέπει σαν άθλημα, σαν χόμπι, σαν δουλειά με την οποία κερδίζει τα προς το ζην- κυριολεκτικά!

Κάποια στιγμή συναντά την Έλινορ και τότε αλλάζει η κοσμοθεωρία του. Όσες γυναίκες έχει γνωρίσει, τον παρακαλούσαν να τις κάνει βαμπίρ ώστε να ζουν αιώνια, να μη γεράσουν ποτέ...Θεωρούσε ο Κίλλιαν ότι το να είσαι βαμπίρ ήταν πλεονέκτημα, η νέα γενιά ανθρώπων ανθεκτικών, γρήγορων, πάντα νέων που ήταν το πρώτυπο για όλους. Φυσικά είχε και κάποια αρνητικά, αλλά τα θετικά υπερίσχυαν. Δεν περίμενε ότι υπήρχε έστω και ένας άνθρωπος που δεν θα ήθελε να γίνει βαμπίρ. Όταν τη συνάντησε και κατάλαβε πόσο ερωτευμένος ήταν, ήξερε ότι αν της αποκάλυπτε την αλήθεια για τη φύση του, θα την έχανε για πάντα.

Έτσι ξεκινά για πρώτη φορά ο πόλεμος με τον εαυτό του. Άρχισε να αμφιβάλλει για τα πιστεύω του, για το νόημα και τον σκοπό της ζωής του.

Θα δούμε όλα εκείνα τα στάδια της αλλαγής τόσο στη σκέψη του και στην ωρίμανσή του ως χαρακτήρα, όσο και στη φύση του προκειμένου να ξαναγίνει άνθρωπος.

Άραγε είναι εφικτό ένας βρικόλακας να ξαναγίνει άνθρωπος προκειμένου να ζήσει την υπόλοιπη ζωή του με τη γυναίκα που ερωτεύτηκε ή μήπως όχι;

Γιατί η Έλινορ είναι διαφορετική και απ' όλες τις φίλες της η μόνη που μισεί και φοβάται τα βαμπίρ;

Μια ιστορία φαντασίας, ρομαντισμού, αγάπης, έρωτα, πάθους, και επαναπροσδιορισμού των ανθρωπίνων  αξιών!

Είδος βιβλίου: Μια ιστορία αυτοτελής φαντασίας με βαμπίρ, ρομαντική, περιπέτειας, δράσης, γκόθικ, σκοτεινή.

Βασικοί χαρακτήρες: Κίλλιαν, Έλινορ

Κεφάλαια: Η ιστορία θα είναι αυτοτελής και θα έχει 50-55 κεφάλαια.

Coming SoonWhere stories live. Discover now