Περίληψη βιβλίου:
Μια ιστορία με κεντρικό πρόσωπο τον Άλεκ Φοίνιξ και τη Λίλυ! Παράλληλα θα εκτυλίσσεται και η ιστορία της Έιπριλ Φοίνιξ και του Λόγκαν που πλέον είναι μεγάλοι.
Η ιστορία αυτή είναι σπιν οφ της σειράς μου "Silk & Chain" όπως το βιβλίο "Red Phoenix" ήταν σπιν οφ βασισμένο στην κόρη του ζευγαριού μας, Έηπριλ, έτσι αυτό το βιβλίο είναι σπιν οφ, βασισμένο στο γιο του ζευγαριού, Άλεκ.
Τοποθετείται χρονικά, μετά το βιβλίο μου, "Red Phoenix"Ο Άλεκ, πέντε χρόνια μικρότερος από την αδερφή του Έηπριλ, σε μια δυσκολη περίοδο της ζωής του, περνώντας εφηβεία και βιώνοντας την εγκατάλειψη από την αδερφή του που αγαπούσε να μισεί, αλλά κατά βάθος νοιάζεται γι' αυτήν, έχει αλλάξει. Όπως κι η Έηπριλ, κρατούσε μέσα του φυλαγμένα τα αληθινά του συναισθήματα, βγάζοντας προς τα έξω έναν απότομο κι άγριο χαρακτήρα. Το πρώτο θύμα του ήταν η Λίλυ, η αδερφή του Λόγκαν, του αγοριού της Έηπριλ. Όταν ο Λόγκαν αποφασίζοντας να εφαρμόσει ένα σχέδιο κρατώντας το κρυφό από όλους, χωρίζει από την Έηπριλ και ο Άλεκ ξεσπά στη Λίλυ που μένει στο σπίτι του, για την άσχημη συμπεριφορά του αδερφού της.
Είναι πράγματι ένα απλό ξέσπασμα ή κρύβεται κάτι βαθύτερο;
Η Λίλυ καθώς έχει μεγαλώσει σε δύσκολες συνθήκες, είχε πάντα τον μεγάλο αδερφό της να την προστατεύει. Ο Άλεκ όμως δεν γνωρίζει ότι πάντα μπορούσε να τα βγάλει πέρα και μόνη της και ότι δεν είναι τόσο εύθραυστη κι αθώα όπως νόμιζε...
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Είδος βιβλίου: ρομαντική
Βασικοί χαρακτήρες: Άλεξ Φοίνιξ, Λίλυ, Έηπριλ Φοίνιξ, Λόγκαν
Κεφάλαια: 50-55
YOU ARE READING
Coming Soon
RandomΕδώ μπορείτε να δείτε τις νέες ιστορίες που έχω έτοιμες στο πρόχειρό μου. Ποιά ιστορία θ' ανεβάσω μετά από αυτή που κοντεύει να ολοκληρωθεί; Η επιλογή είναι δική σας. Πώς; Διαβάστε για να μάθετε τον τρόπο! ********* ©2022 *********