𝐑𝐀𝐍 𝐇𝐀𝐈𝐓𝐀𝐍𝐈 𝐀𝐍𝐆𝐒𝐓!

3.4K 81 16
                                    

𝐓𝐖: 𝐀𝐧𝐠𝐬𝐭 𝐭𝐚𝐫𝐳𝐢𝐝𝐢𝐫 𝐯𝐞 𝐡𝐚𝐟𝐢𝐟 𝐤𝐮𝐟𝐮𝐫 𝐯𝐚𝐫𝐝𝐢𝐫!

Dolu bir kulüpte erkek arkadaşını aramak için sola ve sağa dönüyorsun, tek bir yerde kalabalık insan bedenleri arasında yol alıyorsun. Kulüpleri hiç sevmedin, sadece boğucu geldi ama sırf onun için buna tahammül ettin. Küçük figürün sonunda kalabalığın arasından sıyrıldığında, Ran'ın bir sürü kızla çevrili olduğunu görüyorsun. Son derece yakışıklı bir adamdı, inkar edemezdiniz, yani bunlar her gün oluyordu. Ayrıca son zamanlarda onları şakacı bir şekilde eğlendiriyordu ama siz hep dilinizi ısırdınız. Şimdi kaç kez gözlerinin önündeki sahnenin seni neden rahatsız ettiğini açıklamaya çalıştın? Sayıyı kaybettin. ''Abartıyorsun. Hepsi senin kafanda bebeğim. Sadece bir şeyler hayal ediyorsun'' ya da ağlayarak uyumana ve onun aynı şeyi tekrar yapmak için özür dilemesine neden olan bitmeyen tartışmalardı. Her şeyin farklı şekilde biteceğini düşünmek sadece senin hüsnükuruntuydu.
Sen onun önünde dururken, tüm kızlar kenara çekildi ve sanki onların karşısında duran aşağılık bir hayattan başka bir şeymişsin gibi sana o kadar çirkin bakışlar attılar ki.''R-Ran artık eve gidebilir miyiz? Kendimi gerçekten iyi hissetmiyorum'', yumuşak bir sesle konuştun, bu kızların önüne attıkları hançerleri görmezden gelmek için elinden gelenin en iyisini yaptın.'' Ah- Şoföre seni eve geri götürmesini söyleyeceğim, sanırım burada kalacağım. biraz daha uzun, bir süre sonra eve geri döneceğim'', sesinde en ufak bir samimiyet hissedilmedi. Ne olduğunu soracak kadar umursamadı bile. Özel bir muamele göreceğini düşünerek sadece kendinle dalga geçiyordun.''Ama-'', özel şoförü sana arabaya kadar eşlik etmeye geldiğinden ve kızlar yine ilk konumlarına geri döndüğünden tekrar konuşmayı denedin. Hatta cümlene devam etmene izin versen de ''-Birlikte gideriz diye düşünmüştüm'', söylemek istediklerinin geri kalanını fısıldıyordun, dolup taşan kulüpten mağlup olarak çıkarken. Eve döndüğünde kendini çok boş hissettin, ağlamak istedin. Her şey yolunda gitti, gerçekten yaptın, ama yanağından hiç gözyaşı inmedi. Boşluk. Uyuşma. Tüm hissettiğin buydu. Geceliğinizi giyerken en azından huzur içinde uyuyabileceğinizi umuyordunuz ama düşüncelerinizin sürekli Ran'a ve oradan ayrıldığınız andan itibaren olanlara kaymasıyla bu imkansız bir görevdi.
Boş yatak pek davetkar görünmüyordu, bu yüzdenoturma odasındaki iki kişinin oturmaması gereken kanepesinde rahatlık bulmaya çalıştınız ve orada daha az yalnız hissedeceğinizi düşündünüz. Ön kapının açıldığını duymadan önce kanepenin sağladığı sınırlı alanı çevirmeniz ve açmanız saatler geçti ve oradan her şey tırmandı.

•••
''Saçmalama, bu noktada sadece bok söylüyorsun'' sözleri çok soğuktu, biraz sarstı. Biraz geri çekildin. Sesi çok soğuktu, olduğu yerde donup kaldı, gözleri ona doğru bakıyordu. Onun nasıl olabileceğini biliyordun. Seni bir anda paramparça etmek için söyleyebileceği incitici sözlerin gayet iyi farkındaydın, ama bu hiçbir şeyi değiştirmedi. Farkındayken bile daha az acı verici olmamıştı.''Ben sadece-'', sonunda onunla çözebileceğini umarak derin bir nefes aldın, ''Sadece her şeyin bitmesi hoşuma gitmedi. sen beni yalnız bırakırken sen de biliyorsun ki bu tür yerlerde rahat değilim''''Yani bu yine seninle mi ilgili? Her gün senin için o kadar çok şey yapıyorum ki boş zamanın tadını çıkarmama izin veremezsin, kahretsin gülünç'' diye alay etti, sesini daha da yükselterek kendini senden üstün göstererek ve seni bir hiçe indirgeyerek. O anda, yüzüne bir yumruğun sana attığı sözlerden daha az acıtacağını hissettin.
Bu konuda dökülecek gözyaşı kalmadığını düşündünüz, bu noktada gerçekten hissizleştiğinizi düşündünüz. Peki, neden su hattında biriken gözyaşları her an dökülmekle tehdit ediyordu, titrediğini fark etmemek için alt dudağını ısırdın. Tekrar konuşmaya, ona bir şey söylemeye çalıştın, herhangi bir şey. Karşılık vermek istedin ve ilk defa kendini savundun ama başarısız oldun.'' Yemin ederim çok güvensizsin, beni deli ediyor. Senin için yaptığım her şeye ek olarak, ben de sürekli bu bokla uğraşmak zorundayım, öyle mi?'''Oh. Gerçekten o konuyu gündeme getirdi. Sözlerinin beyninizi kazığa oturtmasına izin verdiniz, size bunu tekrar tekrar hatırlatmak için kendilerini oraya işliyorlardı. Acıtıyorlar. Aslında sizi içeriden paramparça ediyorlardı. Tüm bu yıllar boyunca, gençliğinizden kaynaklanan güvensizliklerin her zaman olduğunu kabul edecek kadar onun yanında rahat hissettiniz. Her zaman o kadar yeri doldurulabilir hissettiğin gerçeği, resme başka biri girerse, sana en iyi ikinci kişiden başka bir şey olmadığın hatırlatılır. Yine de ilk günden seni böyle kabul etti ve bir daha asla böyle hissetmemeni önceliği yaptı, kesinlikle onun için yeterli olduğunu ve kimsenin senin yerine gelemeyeceğini garanti etti. Peki, zaman nereye gitti? Onu sadece sana zarar vermek için kullanacağını kim bilebilirdi? Az önce ona koz verdin, şimdi ne kadar komik.
Konuşmayı hiç bırakmadı, sen orada durup onu alırken sana türlü türlü sözler fırlattı. Sesi giderek yükseliyordu ve artık dayanamayana kadar korkutucuydu. Kimi kandırıyordun, bu bir çıkmaz sokaktı. Ve konuşmasının ortasında, sonunda konuşmak için kendi içinde kalan tüm gücü topladın. Karar her zamanki gibi netleşiyor. Artık burada söylenecek gerçekten başka bir şey kalmamıştı.
" 𝐑𝐚𝐧 𝐚𝐲𝐫ı𝐥𝐦𝐚𝐤 𝐢𝐬𝐭𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦"

" 𝐑𝐚𝐧 𝐚𝐲𝐫ı𝐥𝐦𝐚𝐤 𝐢𝐬𝐭𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝖳𝖮𝖪𝖞𝖮 𝖱𝖀𝖵𝖀𝖭𝖊𝖀𝖱𝖲卍 𝖷 𝖱𝖀𝖠𝖣𝖀𝖱!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin