[ᴜʏᴀʀɪʟᴀʀ!
ɢɪʀʟxɢɪʀʟ ᴍᴜꜱᴛᴇʜᴄᴇɴ ꜱᴏᴢʟᴇʀ,ᴏʀᴀʟ,ᴘᴀʀᴍᴀᴋʟᴀᴍᴀ,ᴏᴠɢᴜ, ᴏᴋᴜʏᴜᴄᴜ ʙɪʀ ᴛᴜʀ ꜱᴜʀᴛᴜᴋᴛᴜᴍ ᴏᴋᴜʏᴜᴄᴜʟᴀʀ 18'ʏᴀꜱɪɴᴅᴀɴ ʙᴜʏᴜᴋᴛᴜʀ!]
Yuzu seni (aşık olduğun) erkek kardeşiyle takılmaya davet etti ama evine geldiğinde orada değildi. Yuzu sinema için yiyecek bir şeyler almaya gittiğini söyledi. Sen ve yuzu küçük kardeşini beklerken Tv'de Show izlerken, eli kalçanıza indi ve size bakıyordu. "Her şey yolunda mı, sen-" seni öperek sözünü kesti, karşılık vermedin çünkü dudakları o kadar yumuşak ve misafirperverdi ki onu öptün ve seni kucağına çekerken yuzuha'nın üstüne çıktın Yuzuha senin yumuşak kıçını elliyor ve seni kendine bastırıyordu "çok güzelsin bebeğim~" diye övdü ve güzel göğüslerini ona göstermek için gömleğini kaldırdın "Güzel göğüslerin de aynı derecede güzel" onun sevimli iltifatına kıkırdadın ama meme ucunu yumuşak bir şekilde emdi "çok hassas~" ısırırken bir inilti ile boğuldu Yuzuha o kadar ateşli ve havalıydı ki, bunun olduğuna inanamadınız! Kardeşine aşık olmana rağmen, onu da sevemeyeceğin anlamına gelmez~"Mhhhn! Yuzu, b-biraz daha sert!" İnledin, açık sözlülüğün onu biraz şaşırttı ama kesinlikle şikayet etmedi ya da tereddüt etmedi.
İstediğin gibi yaptı ve uyruklarını daha fazla esnetti, sen kalçalarını daha hızlı yuvarlarken kedinin külotundan sızdığını hissetti. "Böylesine muhtaç bir kız" diye boynuna mırladı, köprücük kemiğine yumuşak ve ıslak öpücükler bırakmadan önce, nefesin aniden hızlandı ama sen "Yu-yuzu! c-cum!" diye sızlanmayı başardın.
Hangi yuzuha az önce gülümsedi kıçına tokat attı
"O zaman boşal bebeğim..kalçama boşal~"
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ð³ð®ðªðžð® ð±ð€ðµð€ððŠð€ð±ð²å ð· ð±ð€ð ð£ð€ð±!
Hayran Kurguðð ððªð âðð§ððððð£ð€ ððð£ððð¥ðð£ððð£ð ð ðððððâð áŽÊáŽÊɪÊáŽÊ! â¢ê°ÊáŽê°ê° â¢ê±áŽáŽáŽ â¢ÊáŽÉŽáŽ áŽÊᎠâ¢áŽÊɢᎠᎠᎠáŽáŽê°áŽÊÊᎠáŽáŽÊɪáŽÊáŽÊ â¢ÊáŽÊᎠê±áŽÉŽáŽÊÊáŽÊáŽÊɪ â¢áŽÉªÉŽáŽ â¢áŽÉŽÉ¢ê±áŽ ÊáŽÊáŽÉŽáŽáŽáŽáŽáŽáŽ ɪÊ! [ðððŒð±ð»ð ð²ðŽð ðžððžð»ðŽððž!] ©áŽÉªáŽáŽÊáŽÊɪÊáŽ