𝙐𝙔𝘼𝙍𝙄𝙇𝘼𝙍! : 𝙀𝙫𝙡𝙞𝙡𝙞𝙠 𝙝𝙖𝙮𝙖𝙩𝙞,𝙛𝙡𝙪𝙛𝙛,𝙝𝙖𝙢𝙞𝙡𝙚𝙡𝙞𝙠
𝙃𝙖𝙞𝙩𝙖𝙣𝙞 𝙧𝙖𝙣!
1:35: Ran'ın gece yarısı uyanık olması alışılmadık bir durum değildi. Daha sonraki saatlerde zihninin daha iyi çalıştığını ve bu şekilde daha fazla iş yaptığını, bu yüzden çoğunlukla kağıtları ve aradaki her şeyi bitirmek için geç saatlere kadar kaldığını söyledi. Alışılmadık olan şey, o saatte uyanık olmandı. Ran sessizce yatak odanızda çalıştı, bu haftanın gereksinimlerinin son bölümlerini yazıyordu ki, sonunda bir homurdanmayı bırakıp yorganı tekmeleyene kadar çarşafları karıştırdığınızı duydu. Ran ayağa kalktı ve endişeyle sana doğru yürüdü. Seni, yüzünde kaşlarını çatmış bir şekilde, baş tahtaya karşı otururken buldu.
"Bebeğim? Bu saatte seni ne kızdırdı? Yardımcı olabilir miyim?" Yanına oturdu ve güven verici bir şekilde sıkmak için elini uzattı. "Hayır, işini rahatsız ettiğim için üzgünüm bebeğim, sadece biraz açım. Ben bir şeyler atıştırmaya gideceğim." Ayağa kalkmak üzereyken, yavaşça dinlenmen için işaret etti. "Senin için yapacağım, ne yemek istiyorsun?"
"Kızarmış peynirli sandviç. Ve çikolatalı süt" koşarak rahat bir nefes aldı. Bir gün önce market alışverişine gitmesi iyi bir şeydi. Bu saatte dışarı çıkmasına gerek yoktu çünkü istediğin her şeye sahipti. Yemeğini almaya gitmeden önce göbeğinin yanına çömeldi, onu öptü ve "bir dahaki sefere anneyi uyandırma, onun çok uyuması gerekiyor, böylece daha çok büyüyebilirsin" diye fısıldadı.
𝙍𝙮𝙪𝙜𝙪𝙟𝙞 𝙠𝙚𝙣!
2:47: Draken derin bir uykudaydı, bütün gün dükkanda çalışmaktan yorulmuştu. Yatağın yanına uzanıp yatağın boş olduğunu anlayana kadar derin uykudaydı. Gözleri aniden açıldı, banyodaki ışıklar açık değildi, bu yüzden muhtemelen orada değildin. Sonra araba anahtarlarının şıngırtısını ve yatak odasının kapısının hemen dışından ayak sürüşünü duydu. Bir anda yataktan fırladı, uzun adımlar attı ve sonunda kapıya ulaştı. Oturma odasına girdi ve ayakkabılarını giymekte zorlanan hamile karısı tarafından karşılandı. 7 aylık karnın çömelmenizi zorlaştırıyor. "Yn? Ne yapıyorsun? Neden ayakkabı giyiyorsun ve neden arabanın anahtarlarını elinde tutuyorsun?” Kocanıza baktınız, uykulu ama sarsılmış görünüyor. "Ah seni uyandırdım mı? O ken için özür dilerim, biraz patates kızartması ve milkshake almak üzereydim" gergin bir kahkaha attın. "Ve bana söylemez misin?" Kızgın değildi ama son derece endişeliydi ve bunu da çok belli etti. “Şey.. Yani bugün çok yorgundun. Sırf aptal isteklerim için seni bu saatte uyandırmak istemedim."
Draken önünüzde çömelmeden, ayakkabılarınızı sizin için giymeden ve arabanın anahtarlarını almadan önce derin bir iç çekti. Eliyle yanaklarınızı okşarken diz çökmeye devam etti. "Herhangi bir saatte uyanmak ve istediğin kadar uzun süre araba kullanmaktan rahatsız olmayacağımı biliyorsun. Hadi, ben sürerim. Hadi gidip sana patates kızartması alalım. Ve bunu bir daha asla yapma, bu saatte bensiz gitme, tamam mı?."Başını salladın, bunalmış olduğun için konuşamadın. Belki hamilelik hormonları konuşuyordu ama kalbiniz o kadar doluydu ki, draken kadar sevgi dolu ve gerçek bir kocanız olduğunu biliyordu.
𝙈𝙞𝙩𝙨𝙪𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙠𝙖𝙨𝙝𝙞!
2:29: Mitsuya, sizin konuşmanızla nazikçe uyanana kadar iyi ve rahat bir şekilde uyuyordu. Bu saatte kimle konuşuyordun? Fısıltılarınızı daha dikkatle dinledi:
"Hey küçük mitsuya, gecenin bir yarısı beni uyandırmayı bırak. Bana tekmeler atmayı bırak. Annen sana yemek almak için her zaman kalkamayacak kadar yorgun, bugünlerde biraz ağırlaşmaya başladın, biliyor musun?” Mitsuya tanık olduğu şeye gülümsedi. Bebeğinizle konuştuğunuzu her duyduğunda kalbi takla atar. Yavaşça oturdu, büyümüş olan göbeğini nazikçe okşadı. "Hey küçük mitsuya, beni istediğin zaman uyandırabilirsin, sen ne isterse onu alırım"
"Ah Takashi uyandığını fark etmemiştim, özür dilerim çok mu yüksek sesle konuştum?" Ona özür dileyen bir bakış gönderdin. "Hiç değil aşkım. Ama bir dahaki sefere benden senin için bir şeyler almamı iste, hm?” Seni mutfağa götürmek için gelinlik tarzını seçmeden önce sana hızlı bir öpücük verdi. "Hey beni yere bırak, yürüyebilirim!"
"Bebek mitsuya'nın ne kadar ağırlaştığından yorulduğunu söylemedin mi?"
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ð³ð®ðªðžð® ð±ð€ðµð€ððŠð€ð±ð²å ð· ð±ð€ð ð£ð€ð±!
أدؚ اÙÙÙاةðð ððªð âðð§ððððð£ð€ ððð£ððð¥ðð£ððð£ð ð ðððððâð áŽÊáŽÊɪÊáŽÊ! â¢ê°ÊáŽê°ê° â¢ê±áŽáŽáŽ â¢ÊáŽÉŽáŽ áŽÊᎠâ¢áŽÊɢᎠᎠᎠáŽáŽê°áŽÊÊᎠáŽáŽÊɪáŽÊáŽÊ â¢ÊáŽÊᎠê±áŽÉŽáŽÊÊáŽÊáŽÊɪ â¢áŽÉªÉŽáŽ â¢áŽÉŽÉ¢ê±áŽ ÊáŽÊáŽÉŽáŽáŽáŽáŽáŽáŽ ɪÊ! [ðððŒð±ð»ð ð²ðŽð ðžððžð»ðŽððž!] ©áŽÉªáŽáŽÊáŽÊɪÊáŽ