𝐌𝐈𝐊𝐄𝐘 𝐌𝐎𝐌𝐌𝐘 𝐊𝐈𝐍𝐊!

4.3K 97 3
                                    

ᴜʏᴀʀɪʟᴀʀ:
ᴍᴏᴍᴍʏ ᴋɪɴᴋ,ꜰᴇᴍᴅᴏᴍ!,ʙᴏꜱᴀʟᴍᴀ, ᴍᴜʜᴛᴇʜᴄᴇɴ ꜱᴏᴢʟᴇʀ!

Bu durumda buraya nasıl geldiniz? Sen ve erkek arkadaşın Mikey'nin masum bir kucaklaşma seansı geçirmesi olarak basit bir şekilde başlayan şey nasıl bu hale geldi? Birkaç dakika önce erkek arkadaşın senin üstüne yatıp başını göğsüne rahat bir şekilde sokarken sen yatağına uzandın. Bu, eli gömleğinin kenarıyla oynamaya başlayana kadardı. o zaman masum davranışı pek düşünmedi ama sonunda eli gömleğinin altına girdi, sıcak parmakları teninde dans etti ve ara sıra soğuk gümüş yüzüklerin dokunuşuyla beklenmedik bir hisle tüylerini diken diken etti. gömleğinin altındaydı, sağ memene sığınmak için zaman kaybetmedi. Sol eli hemen ardından sizin sol memenize de kilitleniyor. gömleğiniz şimdi iki erkek arkadaşınızın elleri göğsünüzde kenetlenmiş halde yukarı çekilmişti. Gömleğinizin sıcaklığının dışındaki soğuk hava nedeniyle meme uçlarınız sertleşmişti. "Mikey, ne yapıyorsun bebeğim?" Sakin bir sesle konuştun. "Onları ağzıma sokmak istiyorum, lütfen anne, iyi oldum ve bütün gün oturdum, mükemmel memelerini emmeme izin ver, lütfen" diye yalvardı o çok sevdiğin tatlı sesle. "Lütfen cevap ver anne, onları yalamak istiyorum lütfen." O kadar çaresizce yalvarıyordu ki, kendi e/c gözlerinizin derinliklerine bakan güzel koyu gözlerinde çaresizliğin yalvaran bakışını görebiliyordunuz. "Ne iyi bir çocuk, bana çok güzel dokunmak için yalvarıyor" erkek arkadaşınızı kızdırarak şarkı söyler gibi konuştunuz. Mikey tekrar konuştu, bu sefer nasırlı elleri göğüslerini takip ederken daha da çaresiz bir tonda "evet anne, ben, ben senin uslu oğlunum." "Madem bu kadar kibarca soruyorsun meleğim" dedin ve göğüslerini erkek arkadaşına tam olarak göstererek gömleğinin tamamını odanın bir yanına atarken konuştun.Dudakları göğüslerinden birine kilitlenmiş, et yığınını emerken göğsünün rahatlığına uzanarak hiç vakit kaybetmedi, masaj yaparken diğer göğsünün memesini çimdikledi ve çimdikledi. Mikey'nin ağzı cennet gibiydi, dili dik meme uçlarınızı ustaca takip edin ve ardından onu göğsünüze bağlayan bir tükürük ipi ile çekip çıkarın. Mikey, göğsünün tükürüğüyle parıldayan bölgelerine üfleyerek soğuk, kayıt dışı his karşısında hafifçe sarsılmana neden oldu. Ağzı diğer tomurcuğuna kilitlendi, o yüzden memelerini ağzında tutmanın zevkinde kayboldu. Mikey'nin diline dokunulmamış tek bir nokta bile bırakmadı, bir memeye de diğerine gösterdiği kadar sevgi gösterdi. Mikey o kadar sert ve çaresizdi ki, kalçanızı dürtmeye başladı "anne- ahh- iyi hissettiriyor, çok iyi" diye inledi. "Annenin sütünün hepsini iyi çocuğu gibi içeceğim" diye inledi cümlesi kulağa senden süt çekme fikrine o kadar kararlı geliyordu ki, süt olmayacağını bilmek seni neredeyse üzüyordu. "S-siktir jiro, e-evet, annen için çok iyi bir çocuk, ahh işte orada" diye inledin mikey'nin sana getirdiği zevkten inledin. İkiniz de ölmüş ve cennete gitmiş gibi hissettiniz, Mikey emiyor , ısırıyor ve açıkta kalan göğsünüzün her yerinde hıçkırıklar bırakıyor, ikiniz de birbirinizin giyinik seksini kamburlaştırırken övgünüzden dolayı gelişiyor. Stimülasyon Mikey'yi pantolonuna cumming yaparken iniltili bir sallayarak karışıklık bırakmak için yeterli olmak ve yarattığı sürtünme, kendi orgazmınıza ulaşmanız için yeterli olmak, Mikey hala kilitliyken dolgun dudaklarınızı bırakarak külotunuzu inliyor ve inliyor bırakıyor senin memelerin. İkiniz de yüksekten iyileştikten sonra Mikey göğsünüze çöktü, ağzı hala göğsünüze yapışıktı ve göğsünüz hala ağzındayken annesinin ona ne kadar iyi geldiğini mırıldandı.

 İkiniz de yüksekten iyileştikten sonra Mikey göğsünüze çöktü, ağzı hala göğsünüze yapışıktı ve göğsünüz hala ağzındayken annesinin ona ne kadar iyi geldiğini mırıldandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


𝖳𝖮𝖪𝖸𝖮 𝖱𝖤𝖵𝖤𝖭𝖦𝖤𝖱𝖲卍 𝖷 𝖱𝖤𝖠𝖣𝖤𝖱!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin