𝐒𝐎𝐔𝐘𝐀 𝐊𝐀𝐖𝐀𝐓𝐀 𝐌𝐎𝐌𝐘 𝐊𝐈𝐍𝐊!

2.9K 58 3
                                    

ᴜʏᴀʀɪʟᴀʀ:
ᴍᴏᴍᴍʏ ᴋɪɴᴋ,ꜰᴇᴍᴅᴏᴍ!,ᴠɪʙʀᴀᴛᴏʀ ᴋᴜʟʟᴀɴɪᴍɪ,ʙᴏꜱᴀʟᴍᴀ!

tamam ama, souya bir bekaret aygıtında. dizlerinin üzerinde yalvarır ve senin onun boşalmasına izin vermen için ayaklarının dibine çökerken senin merhametine kalmış, sadece bir kere! erkek bebeğin siki seğiriyor ve az önce onu sinirlendirdiğin vibratör tarafından aşırı uyarılıyor. yarık precum sızarken uç kızgın bir kırmızı. Kolları senin bacağına tutunuyor, onlara tutunuyor, o acınası bir şekilde yalvarırken "l-lütfen anne! sadece bir kez lütfen.. bence iyi bir çocuktum!" senden bir 'ç' sesiyle karşılaştı ve ayağın onu itti sırtına. Ayağını plastik kaplı, sert sikine baskı uygulamak için kullandığında yüzünde sadist bir sırıtış beliriyor. üzerindeki pürüzsüz, naylon çoraplar, ayağının sert plastiğin üzerinde kaymasını o kadar kolay hale getiriyor ki."Peki ya hayır? Seni bu sou-chan gibi görmekten çok eğleniyorum.." onun kafesli horoz üzerinde ayak. Müstehcen sesler boğazından çıkıyor: acınası hıçkırıklarına karışan kırık iniltiler. ondan gelen tatlı, mazoşist sesler sizi hastalıklı bir gururla dolduruyor; Merhametine kalmış olması durumu daha da iyi hale getiriyor. Bir damla precum ayağını lekeleyerek sıkıntıyla iç çekmene neden oluyor. Sesli bir yudum souya'nın boğazından dökülüyor, böyle iç çektiğinde onu acımasız bir cezanın beklediğini çok iyi biliyor. Sert bir şekilde göğsünü aşağı itip sırtını yere yaslayacaksın. "Çoraplarıma yaptığına bak. asla öğrenmiyorsun değil mi?" souya sızlanıyor, doğrudan gözlerinin içine bakamayacak kadar utanıyor. yanakları utançtan kıpkırmızı yanıyor, size bu kadar rahatsızlık verdiği için aşağılanmış hissediyor. Ayağınla alnını geri itiyorsun, dudaklarında acımasız ama tatlı bir gülümseme. "Seninle konuşurken bana bak. Şimdi beni temizle.” Utangaç bir şekilde başını senin ayağına indiriyor, iki eliyle ağzına kadar kaldırıyor. o kadar çekingen ve uysal ki kalp çarpıntınızın biraz hızlandığını hissedebilirsiniz. "Üzgünüm anne, bir dahaki sefere daha iyisini yapacağım." O özür diliyor. sıcak dili ayak parmaklarının üzerinden geçiyor, pis boşalmasıyla lekelendiği yeri emiyor. Bitirirken, parmaklarınızın her birine tüy kadar hafif öpücükler bırakır.

o çok değerli değil mi?

o çok değerli değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝖳𝖮𝖪𝖸𝖮 𝖱𝖤𝖵𝖤𝖭𝖦𝖤𝖱𝖲卍 𝖷 𝖱𝖤𝖠𝖣𝖤𝖱!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin