𝙆𝘼𝙕𝙐𝙏𝙊𝙍𝘼 𝙓 𝙁𝙀𝙈!𝘿𝙊𝙈 𝙍𝙀𝘼𝘿𝙀𝙍!

3.5K 66 9
                                    

𝙐𝙔𝘼𝙍𝙄𝙇𝘼𝙍!: 20'𝙡𝙞 𝙮𝙖𝙨𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙙𝙖𝙡𝙖𝙧,𝙢𝙤𝙢𝙢𝙮𝙠𝙞𝙣𝙠,𝙛𝙚𝙢!𝙙𝙤𝙢,𝙮𝙪𝙢𝙪𝙨𝙖𝙠 𝙙𝙤𝙢/𝙨𝙪𝙗, 𝙤𝙫𝙢𝙚!!! 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙪𝙧𝙪 𝙤𝙫𝙢𝙚,𝙚𝙡 𝙞𝙡𝙚 𝙢𝙪𝙙𝙖𝙝𝙖𝙡𝙚,𝙞𝙣𝙘𝙞𝙣𝙢𝙚/𝙧𝙖𝙝𝙖𝙩𝙡𝙖𝙢𝙖,𝙮𝙖𝙡𝙫𝙖𝙧𝙢𝙖,𝙮𝙚𝙧𝙡𝙚𝙨𝙞𝙠 𝙘𝙞𝙛𝙩

Kazutora aynada gördüklerinden hoşlanmaz.
Çoğu gün, otomatik pilotta. Sabah uyanır ve artık orada değilsindir. Büyük, kurumsal işiniz için ondan daha erken kalktığınızı biliyor ve evcil hayvan dükkanının çok fazla ödeme yapmadığını bildiği için müteşekkir olması gerekiyor. Mutfağa gidiyor ve elinde taze kahve ve ona iyi günler dileyen el yazınızla bir post-it var. Notu cebine koyup kahveyi bir bardağa koyarken yüzünde bir gülümseme belirdi.

Günün saatleri hızla geçiyor. Ev işlerini yapar, elinden geldiğince Chifuyu'ya yardım eder, öğle yemeğini yer. Sonra işlerine devam eder, Chifuyu'ya yardım etmeye devam eder ve sonra dışarı çıkar. Yanındaki koltuktan biri saati sorana kadar otobüse bindiğini hatırlamıyor. Farkına varmadan, ortak dairenize geri döndü, anahtarını kaydırmadan ve kapıyı açmadan önce derin bir nefes aldı.
Bir duş alır, eşofmanını ve büyük tişörtlerinden birini giyer ve telefonunu açarken kanepeye uzanır. Yarım saat geçer ve siz dairenize girerken topuklarınızı duyar. Göz göze geldiğimizde ona genişçe gülümser, çantanızı yere düşürür ve neredeyse yanına koşarsınız.

"Merhaba güzel çocuk. Bugün seni özledim." Yanağını öpüyorsun ve sonra dudaklarına gidiyorsun. Kazutora seni öper, telefonunu kanepede bırakır, onun yanında göründüğün anda dünyası renklenir.
"Ben de seni özledim," diyor ve sen birden ona bir kaşını kaldırarak uzaklaşıyorsun. Bok. Yanlış bir şey mi söyledi?

"Bugün bir şey mi oldu?" sen sor. Kazutora başını sallıyor. "Oh, sesin sadece... kapalı görünüyor."

İç yanağını ısırır. Konuşma biçiminde herhangi bir fark olduğunun farkında bile değildi ve şimdi seni endişelendiriyor.

"Sorun değil, yapmana gerek yok-"

"O günlerden biri mi?"

Evet, öyle, demek istiyor Kazutora. Gerçekten kötü hiçbir şeyin olmadığı o günlerden biri, donuk ya da boş hissetmek için hiçbir nedeni yok. Güzel kız arkadaşıyla güzel bir kasabada yaşıyor ve bir işi var. Günlük aktivitelerine bu kadar az ilgi duymasının hiçbir gerekçesi yoktur ve sebebini kendisi bilmediğinde bunun sizi ilgilendirmesi gerektiğini düşünmez.

Ah, o günlerden biri, diyorsunuz yumuşak bir sesle.

Erkek arkadaşın başka bir şey söyleyemeden önce onu kanepeye oturtursun, eteğin kalçalarına kadar yükselir. Kazutora'nın yanakları pembeye döndü, gözleri yüzünüze bakmadan önce bir saniyeliğine bacaklarınıza baktı. Ellerinizi göğsünde aşağı yukarı hareket ettirirsiniz, tişörtlerinizden birini giydiğini fark ettiğinizde gülümsersiniz. Vücudunun üzerine eğilirken, fısıldarken dudaklarını kulağının üzerinde hayalet ediyorsun.

"Seninle ilgileneceğim, tamam mı?"

Kazutora için en kolay şeylerden biri kontrolü bırakmaktır. Sorumlu olan sen olduğunda kendini özgür hissediyor ve belki de onu her zaman nasıl iyi hissettireceğini bildiğin için. Rahattan öte, dokunuşunuzda, onu soyunurken nasıl zaman ayırdığınız konusunda kendini güvende hissediyor. Her zaman onu kontrol etmene bayılıyor, hem cevap için gözlerinin içine bakıyor hem de iyi hissedip hissetmediğini soruyor. Ve nasıl yapamazdı? Seninle tanıştığından beri yuvanın, güvenliğin, güvenin anlamını öğrendi.

𝖳𝖮𝖪𝖸𝖮 𝖱𝖤𝖵𝖤𝖭𝖦𝖤𝖱𝖲卍 𝖷 𝖱𝖤𝖠𝖣𝖤𝖱!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin