Persiapan majlis perkahwinan hampir selesai dan beberapa hari lagi mereka bakal berkahwin.Hari ini haira masih sibuk dengan kerjanya dan manakala Erin sudah mengambil cuti awal kerana ingin melakukan persiapan kerana bossnya mr Ken terlebih dahulu memberi cuti kepadanya.Erin dan kryls bersama-sama bermain sambil menyuap makanan ke mulut anaknya.
"Ma-ma..." Sambil jarinya menunjuk ke arah kolam yang berada di luar
"Kryls nak swim"
Kryls menarik tangan Erin menuju ke arah swimming pool dan menunjukkan ke arah kolam tersebut.
"Ok,kita tukar baju dulu,nanti kita swim" katanya terhadap kryls lalu menuju ke bilik untuk menukarnya.Setelah selesai memukar pakaian,Erin membawa kryls kembali ke kolam renang.Dia membuka bathrobe dan hanya berpakaian bikini.Haira memberi cuti kepada maid dan bodyguard nya kerana dia ingin privasi bersama bakal wife dan anaknya.
Erin membawa kryls ke dalam air lalu bermain dengannya.Kryls begitu seronok sambil menaiki pelampung yang berada di situ.Haira yang baru pulang dari kerja mencari keberadaan Erin dan kryls.Terlihat mereka berdua sibuk bermain di dalam kolam.Haira menghampiri kolam tersebut dan hanya duduk di kerusi yang berada di situ.
Setelah kepenatan,haira mendukung kryls " I bersihkan kryls dan tidurkan dia,lagipun kryls nampak penat, you just stay sini" lalu membawa ke biliknya.
Erin hanya mengangguk dan membiarkan haira membawa kryls berehat di atasnya lalu dia dia naik ke atas dan bersandar pada kerusi.Tidak lama kemudian,haira turun menuju ke kolam sambil memakai bathrobe.
"Jom..teman I mandi"sambil menghulurkan tanganya kepada Erin
Erin membalas sahutan dan memegang haira lalu membuka bathrobe miliknya.Haira hanya memakai boxer menutupi bawahnya.
Haira terlebih dahulu masuk ke dalam kolam dan menarik Erin ke dalam untuk menemaninya mandi.
"You jangan lebih-lebih haira" kata Erin memberi amaran kepada haira
Haira tergelak " kalau I nak apa salahnya,kita berdua di sini...lagipun I dah suruh yang lain cuti"
"Ok,but 1 syarat..kita lawan berenang dulu,kalau I menang you Kene follow I,tapi kalau you..you boleh buat apa sahaja" kata Erin sambil tersenyum
"Ok... diterima..I menang,you Kene ikut cakap I tanpa bantahan...yang penting I akan menang" katanya
"Waahh..berlagaknya...ok,we see..." Balas Erin
Mereka berdua bersedia untuk berlawan berenang untuk sampai ke hujung.
"One..two...three.." mereka bersama menyelam ke penghujung.Akhirnya Erin yang sampai terlebih dahulu."yeaay...I win haira",sambil terlompat dalam kolam dan haira hanya tersenyum
"Ok,you tunaikan permintaan I"
"Ok...fine" sambil mendekatkan dan memeluk Erin
"I nak you Erin" sambil berbisik kepada telinga Erin
"No...no..you kalah" sambil menolak kembali haira
Tanpa meminta kebenaran Erin,haira terus mencium leher milik Erin dan lalu memandang wajahnya " I love you...I want you" mencium bibir milik Erin.
Erin melepaskan ciuman " you memang tak pernah puas Mr haira" sambil tersenyum.Haira kembali mencium dan menggigit bibir milik Erin.
"Kita bercinta di sini" kata haira dengan tangan nakalnya mencabut tali bra milik erin dan terlihat payudaranya.Haira meramas sambil bibirnya mencium leher milik Erin.
Haira merapatkan Erin ke dinding kolam,lalu membuka seluar dalam milik Erin dan boxer miliknya dan mereka berdua dalam bertelanjang.Haira mengangkat sedikit kaki Erin ke pinggang nya lalu memasukkan miliknya ke dalam kemaluan Erin.
YOU ARE READING
Right Person Wrong Time - G!P
FanfictionKisah dua insan yang dijodohkan oleh orang tua mereka bagi mengikat tali persahabatan. Kedua-dua mereka tidak mengenali antara satu sama lain yang hanya berjumpa pada hari perkahwinan mereka.Kedua-duanya berjantina perempuan,namun salah seorang dari...