Miss you

342 7 0
                                    

"Amanda... Amanda,I panggil you" mengejar Amanda dan menarik tangannya

"Please pandang I,why you elak dari I" menghadap Amanda

"You cakap why haira,I rasa better kita putus"

"Why...sebab anak I"

"Everything haira,you masih bersama dengan ex wife you haira,dan anak tu...I malas nak sambung"

"Ok,fine...I salah..I mabuk waktu tu..I tak sengaja Amanda"

"You cakap tak sengaja Haira"

"I mengaku I salah...sebab I tak nak menipu dengan you Amanda"

"Oklah Haira,I rasa sampai sini saja hubungan kita,I ingat you lain...tapi you sama je" lalu meninggalkan haira berseorangan

Haira tidak merasa sedih perpisahan mereka dan dia kembali ke pejabatnya.

"Irene,haze ada dalam bilik?"

"Ada" belum sempat Irene call haze,haira telah laju masuk ke dalam

"Haze,I nak minta tolong pada you?"

"Eishh..terkejut...lain kali masuk ketuk dulu,nasib I ok" balasnya

"Oklah..tuan haze,nanti I takkan ulangi lagi"

"So,tolong apa?"

"I nak propose Erin semula,sebab I baru putus dengan Amanda,dia yang minta putus tadi"kata Haira

"Wow.. seriously,sebab?"

"Sebab erin baru lahirkan anak aku..dia tak dapat terima"

"Ok2...no problem bro...but satu aku nak pesan"

"Apa dia"

"Kau perlu standby kondom...yelah kan,kau cepat sangat horny dengan Erin...lepas tu lepas kat dalam...tak pasal-pasal Erin pregnant lagi"

"Eishh...kau ni..pandai ajar,biarlah..aku nak anak ramai"

"Sabar bro....tahan sikit hormon tu,kita Kene gentle...nanti aku plan special punya"

"Ok, thanks haze..."

"Sama-sama,aku sentiasa ada untuk kau"

Haze merancang percutian untuk haira sekeluarga dan pada asalnya Erin menolak tapi disebabkan kryls memaksanya,dia bersetubuh untuk pergi pergi bersama baby Noah.Haze merancang keluarga mereka ke bali.

"Erin,are you ok?"berada di dalam kereta bersama haira dan anaknya

"Ok,haira..cuma gementar sikit"

"Jangan risau,I ada untuk you"sambil memegang tangan Erin dan baby Noah di dalam dakapan haira.

Mereka menaiki private jet untuk keselesaan anak-anaknya.Haira mendukung noah sambil sambil Erin mengikut nya dari belakang sambil memimpin tangan kryls.

Setelah mereka duduk di dalam,arahan diberikan oleh stewardess dan jet mereka berlepas.Haira duduk bersebelahan erin sambil mendukung noah untuk menenangkan Erin yang sudah gementar.

Kryls duduk berhadapan sambil berseronok tengok permandangan awan di tingkapnya

"Wowww....mama..tengok ni" menunjukkan permandangan luar

Erin memeluk haira sambil kepala berada di leher milik haira.

"I ada...jangan risau" sambil mengusap kepala Erin

Noah tidak menangis dan tersenyum comel.Haira gembira kerana kedua orang yang disayangi dalam dakapan nya.

Setelah sampai,mereka menunggu kereta untuk menjemput nya.Haze merancang segalanya dan haira yang mengikut plan haze sahaja.

Right Person Wrong Time - G!PWhere stories live. Discover now