Love you forever

273 5 0
                                    

Haira sedang mendukung Noah yang dari tadi menangis dan cuba memujuknya dan Erin sedang bereda di dalam bilik mandi kerana alahan muntah-muntah.

"Noah..." Cuba memujuk dan berikan susu botol tetapi masih menangis.

Keluarnya dari bilik mandi,Erin mengambil Noah dari dukungan haira " biar I bantu, rasanya Noah ingin tidur,I akan berikan susu badan" dan memujuk anaknya.

Tidak lama kemudian,Noah tertidur dan Erin meletakkan anaknya dalam baby box.

"Noah sekarang inginkan perhatian,sebab dia tahu akan dapat adik lagi" senyum Erin.

"Erin.."

"Iya haira"

"You penat?..."

"Tak haira,kenapa you tanya?"

"I tak banyak membantu you,jaga anak-anak...you tahu, sekarang you pregnant,tubuh you akan penat..."

Erin mengusap rahang milik haira " haira,kita sama-sama buat yang terbaik..you the best dada" senyumnya lalu mencium bibir milik haira tanpa nafsu.

"Erin... thank for everything" senyum haira.

Haira kini sedang sibuk di pejabat sedang meneliti fail.

"Haze...ini proposal baru, actually I ada planning untuk kembangkan tapi I trust you...harap you boleh kukuhkan lagi" katanya pada haze.

"Don't worry,I akan buat yang terbaik"kata haze dengan muka bersungguh.

"Haze....I balik awal sikit hari ini... nanti apa-apa you inform.../" Kata haira yang ingin pulang awal terlebih dahulu.

Sampai saja di rumah,haira terus mencari keberadaan Erin.Terlihat Erin sibuk memasak di dapur lalu haira memeluk dari belakang.

"Miss you sayang" katanya lalu cium bahu milik isterinya.

"Haira... terkejut..." Lalu berpaling menghadap wajah haira

"Awal you balik," tanya Erin sambil tangannya bergayut pada leher haira.

"Sayang.... actually I nak bagitahu sesuatu" kata haira dengan sedikit serius.

Erin melepaskan tangannya dari bergayut pada haira.

"Erin ..." Mengeluarkan sesuatu dari poket.

"I nak bagi you ..tapi I sendiri tangguhkan....but today ...I takkan tangguh lagi"

Erin terlihat rantai berkalung bunga pada tangan haira.

"Actually I beli rantai ni sewaktu I masa dekat overseas dulu...I tertarik dan belinya untuk dihadiahkan pada seseorang yang akan jadi milik I"

"Cantik.../" Senyum Erin dan haira memakainya di leher erin.

Haira cium bibir milik isterinya dengan sensual.

"Arghhhh....stop haira,kita di dapur" Erin melepaskan ciuman tersebut.

Haira terus sambung cium sambil mengangkat Erin terduduk di table top.Erin kalungkan tangan di leher milik haira.

"Ermmm..." Terdengar bunyi suara seseorang dan mereka berdua berhenti aktiviti tersebut.

Haira berpaling dan terlihat mummynya muncul " mummy..." Lalu haira menurunkan Erin ke bawah semula.

" Haira.... control hormon sikit" senyum mummynya.

"Bila mummy sampai?" Tanya haira dan Erin tersipu malu.

"Dari pagi tadi... mummy tengokkan anak kamu tadi sementara Erin memasak.

"Ooooo...ok" senyum haira sedikit malu

"Pergi mandi....kita makan sama-sama" balas mummynya.

" Ok mummy..." Lalu haira naik ke atas.

Kini mereka sekeluarga sedang makan dan haira membantu krys makan sambil Erin menyuap Noah bubur.

"Mummy...ermmm..haira akan outstation nanti" katanya lalu wajah Erin sedikit berubah walaupun dia cuba untuk mengawal.

"Berapa lama?" Tanya mummynya

"Around 2 weeks"

"Lama...."

"Ya... actually haira planning nak bawa Erin dan anak sekali..." Katanya

"Mummy setuju...kamu bawalah...lagipun Erin pregnant sekarang,so kamu perlu ada di sisinya selalu"

"Tq mummy..." Haira tersenyum.

Terlihat Erin termenung dari jendela dan haira memeluknya dari belakang.

"Apa yang you fikirkan?" Katanya sambil mengusap perut Erin.

"Tiada apa...haira...I tak menyusahkan you?" Tanyanya

Haira pusingkan tubuh Erin untuk menghadapnya.

"Shhhh...you anugerah terindah...sikit pun tidak menyusahkan..." Katanya

"But..."

"Please Erin,bagi I peluang...dulu I ada peluang...tapi I tak buat dengan baik...but... sekarang...di mana I pergi...I akan bawa you and anak-anak " senyum haira.

"You terlalu baik..." Nangis Erin.

"I tak baik Erin...you yang banyak korbankan hidup you...terima kasih Erin,you sanggup terima I setelah apa yang berlaku...I bertuah,I sakitkan hati you...sakitkan tubuh you...tapi you masih maafkan I" katanya lalu memeluk Erin.

"Haira....jangan cakap macam tu,apa yang berlaku matangkan kita dan akhirnya kita bersama" katanya sambil haira melepaskan pelukan sambil pandang mata Erin.

"I love you sayang....you only one...you are right time" cium bibir milik isterinya.

Keesokkan pagi,haira yang baru tersedar dari tidurnya, matanya mencari keberadaan isterinya dan terasa sesuatu yang lain.Dia mencari seluruh rumah dan Erin sudah tiada.

Haira cuba call berkali-kali number milik Erin tapi tiada yang mengangkat."Erin..mana you" katanya sedikit resah dan tidak kelamaan Erin dan mummynya baru pulang ke rumah.sampai saja,haira terus memeluk isterinya.

"Haira,kenapa?" Tanya Erin sedikit terpaku dengan reaksi haira

"I risaukan you" peluk Erin dengan keadaan yang tiba-tiba.

"Mummy balik dulu,kamu spend masa bersama" kata mummynya dan keluar dari rumah haira.

Haira melepaskan pelukan dan matanya sedikit kemerahan " haira...kenapa you menangis?" Sedikit risau Erin

"I takut kehilangan you Erin..."

"I tak pergi mana haira..I cuma teman mummy beli barang..." Senyum Erin sambil lap air mata haira.

Haira terus cium isterinya lalu melepaskan ciuman tersebut " I akan jaga you selamanya" peluk Erin dan Erin membalas pelukan haira.

.

Right Person Wrong Time - G!PWhere stories live. Discover now