Setelah beberapa jam mereka berada di club,akhirnya haira membawa Erin ke sebuah hotel mewah yang berdekatan club tersebut.Mereka menaiki lif bersama menuju ke suite mewah yang dipilih oleh haira.
Mereka berdua masuk ke dalam suite tersebut dengan tiba-tiba haira mengendongnya ala bridal style menuju ke arah katil bersaiz king lalu meletakkan ke atasnya.
"I mandi dulu" - balas haira sambil membuka pakaian dan dipakaikan bathrobe menuju ke bilik air.Erin ketika berada di atas katil.
"Erin..inilah peluang terbaik,jika lambat bertindak,haira mungkin menjadi milik orang lain" - bisik dalam hatinya berdebar untuk kali pertama bersama haira.
Tidak lama kemudian,haira pun keluar dari bilik air,sambil memakai bathrobe dan mengeringkan rambutnya dengan tuala yang dikalung di bajunya."You pergilah mandi dulu,I tunggu" sambil berjalan menuju ke arah katil.Erin pun bangun lalu menuju ke arah bilik air lalu berselisih dengan haira sambil tanganya mengusap rahang haira,"I mandi dulu,tunggu I " sambil dalam keadaan menggoda.
Sementara menunggu Erin,haira berdiri menghampiri tingkap hotel yang ditutupi langsir lalu membukanya melihat suasana bandar yang diterangi lampu jalan.Sambil dia menikmati suasana luar, pinggangnya dipeluk seseorang lalu dia menutupi tingkapnya semula lalu memalingkan badannya ke arah empunya tangan.
"Wangi...I suka bau you" - tangan menyinsing rambut Erin yang terurai menutupi mata.
Haira mengangkat lalu mengendong ala bridal style Erin menuju ke katil lalu membaringkan nya.Haira kini berada di atas badan Erin dan dengan perlahan dia mencium bibir Erin yang lembut dan mengkhayalkan."Kalau I dah mulakan permainan ini,I takkan berhenti,you yakin?bisik ke arah telinga Erin.
Erin mengangguk "ini first time, perlahan-lahan" balas Erin dengan wajahnya sedikit malu-malu.
"Sure sayang,I akan gentle this night" - sambil bibirnya memulakan pergerakan mencium dan menjilat sekitar leher Erin.Erin sedikit mendesah suaranya ketika haira mencium dengan sensual.
"Aaah..aaah... Haira" - sambil tangannya meramas rambut haira kerana terbuai sentuhan haira.Dengan perlahan-lahan haira membuka bathrobe milik Erin dan ternyata Erin sudah tidak memakai apa-apa di dalamnya.
Haira terpegun melihat kecantikan tubuh milik Erin yang lembut dan mulus.Perlahan haira mengerakkan bibirnya menuju ke bahu milik Erin serta ke payudaranya.erin dalam posisi mengangkang kerana badan haira sedikit ke bawah.Haira menjilat,meramas payudara milik Erin dari sebelah ke sebelah kerana ingin memberi rangsangan kepadanya.
"More...haira...ugh...aah..." Desahan semakin kuat di dalam biliknya.Haira menurunkan lagi ciuman ke perut sambil tanganya meramas ke dua payudara Erin yang lembut.
Haira berhenti seketika,melihat kemaluan Erin yang cantik tanpa berbulu,sambil tanganya mengusap dan menekan perlahan dan tempo semakin berubah semakin laju kerana Erin semakin meronta kenikmatan.
"You already wet sayang" tersenyum lalu memainkan tanganya ke arah kemaluan milik Erin."haira... aaah..more...fuck me haira" mendesah sambil kedua tangannya menggenggam selimut dengan kuat.
Haira memainkan dua jarinya lalu memasuk ke dalam kemaluan erin.Sambil mengerak ke dalam bagi mempercepatkan cumanya.
"Aaaahh ...haira...tak tahan...I nak keluar" suaranya mendesah memberi tanda dia sudah capai orgasmnya sendiri.
"Keluar sayang...." Haira tersenyum melihat Erin mencapai nikmatnya dan cairanya keluar.
Haira menghampiri wajah Erin yang kelihatan kepenatan dan nafasnya terengah-engah."Ini baru pemanasan sayang" mencium sekilas bibir Erin.
YOU ARE READING
Right Person Wrong Time - G!P
FanficKisah dua insan yang dijodohkan oleh orang tua mereka bagi mengikat tali persahabatan. Kedua-dua mereka tidak mengenali antara satu sama lain yang hanya berjumpa pada hari perkahwinan mereka.Kedua-duanya berjantina perempuan,namun salah seorang dari...