Aaaaah..uhh...kedengaran suara panas di dalam bilik mereka
Haira menggerakkan henjutan ke dalam vagina Alyssa.Kerana nafsunya begitu terangsang dia melajukan tempo pergerakan dimana haira berada di atas Alyssa.
Ughh...aaaah...aaah... Kedua-dua tangan Alyssa meramas comforter kerana terasa nikmat organismnya.Haira menghenjut dengan sedikit kasar kerana ingin mencapai nikmat sambil mulutnya melumat puting Alyssa sambil sebelah tanganya merasa payudara Alyssa.
"Aaaaah... aaah...aku tak tahan lagi ugh...aaah" - sambil nafasnya tidak teratur ingin bersama-sama cum
Akhirnya sperma haira terpancut ke dalam rahim Alyssa.Terasa kehangatan dan nikmat lalu haira terbaring bersebelahan Alyssa kerana kerana sesi bercinta bersama sang isteri terasa nikmat.
Tiba-tiba pipinya ditepuk oleh sesuatu,matanya terbuka melihat Alyssa dalam kebingungan.Haira lalu terbangun lalu melihat sekeliling.Ternyata dia mimpi basah isterinya.Juniornya menegang di waktu pagi,kerana begitu terangsang dia bangun lalu bergegas cepat ke bilik air bagi menidurkan kembali sang adik terbangun.
"Aduh..malunya aku" - dalam keadaan terduduk di atas wc sambil kedua tangannya menutup muka
Selepas selesai mandi,haira keluar dari bilik air dan terlihat kosong di sekeliling.Hanya bajunya yang telah disediakan oleh alyssa diletakkan di atas katil.Dengan segera ia memakai pakaian tersebut lalu turun ke bawah.
Terlihat mereka sedang berkumpul di meja makan sambil menjamah makanan yang tersedia.Haira pun duduk bersebelahan Alyssa.
"Maaf mummy dan daddy,haira terlewat sedikit bangun pagi ini" - sambil wajahnya menunjuk rasa bersalah
"Kami faham...first night katanya" - kata daddy sambil memandang pasangan tersebut
Alyssa yang ketika itu meminum air lalu tersedak dengan kata ayahnya.
"Eish daddy ni,jangan cakap macam itu,malu mereka.Tengoklah..muka haira dan kemerahan" - kata mummynya.
Mereka berdua hanya terdiam tanpa bersuara kerana tidak mahu mengetahui hal sebenar.
"Alyssa...kamu ni,layanlah suami kamu makan" - sambil mengarahkan anak perempuannya.
"Iyalah mummy" - dengan muka dengan terpaksa mengikut arahan mummynya
"Nak makan apa sayang?" - Alyssa
Dengan sedikit terkejut dengan kata-kata Alyssa yang menekankan perkataan sayang kepadanya.
"Rasanya nasi goreng pun dah cukup" - wajahnya tersenyum-senyum seperti kartun Upin Ipin
Lalu Alyssa menceduk nasi tersebut dan mengisi ke atas pinggan haira.
"Cukup?" - sambil menceduk nasi
"Dah,thanks honey" - mengambil sudu lalu menyuapkan nasi tersebut ke dalam mulutnya
Ibubapanya tersenyum melihat kedua pasangan tersebut.Selesainya mereka breakfast, daddynya mengajar haira duduk di ruang tamu sebentar manakala si isteri dan anaknya membantu maid di dapur.
"Berapa lama kamu bercuti haira? - daddy
"Sampai esok sahaja daddy dan lusa dah mula bekerja" kata haira sambil memerhati bapa mertuanya
"Cepatnya,tapi baguslah...daddy dengar kamu pun dah lama tidak bekerja di syarikat papa kamu?"
"Yea,betul daddy...5 tahun berhijrah di luar negara" - sambil menyadar badannya ke kerusi sofa
"Oooo..i see...selamat berjaya" menepuk bahu haira
Sedang mereka sibuk berborak,Alyssa dan mummynya menghampiri mereka berdua.
YOU ARE READING
Right Person Wrong Time - G!P
FanfictionKisah dua insan yang dijodohkan oleh orang tua mereka bagi mengikat tali persahabatan. Kedua-dua mereka tidak mengenali antara satu sama lain yang hanya berjumpa pada hari perkahwinan mereka.Kedua-duanya berjantina perempuan,namun salah seorang dari...