Peluang

359 6 0
                                    

Haira yang dari tadi duduk di atas kerusi memerhati isterinya yang sibuk melayan kerenah anak-anak di situ.kryls juga bermain di situ dan kelihatan ceria.

"You cantik Erin, membuatkan hati I sentiasa rindukan senyuman mu"

"Boss,maaf ganggu....saya ada hal sikit nak bercakap"

"Ok" berjalan keluar dan menghampiri kereta nya

"Ada apa"

"Berkaitan dengan Izz boss,pihak kita dah dapat maklumat,memang Izz ingin perangkap boss...dan pihak kita sedang mengawasi gerak geri dia boss"

"Bagus,hantar orang awasi pusat anak yatim ini dan Erin"

"Baik boss"

Haira menuju kembali ke dalam pusat tersebut.Erin yang dari tadi sibuk menguruskan kanak-kanak memandang haira yang berdiri di situ sambil tersenyum lalu ia mendekatinya

"Maaf sayang...I tak bagi perhatian pada you"

"I faham you Erin"

"Sekejap lagi auntie jue pulang,mungkin petang sikit..kita boleh pergi jalan-jalan sementara bersama kryls"

"Ok sayang,I follow you"

Di dalam bilik hotel, kedua-dua dalam keadaan mabuk saling melumat ciuman dengan sedikit agresif,Haze dan Irene saling mencium antara satu sama lain.Mereka keadaan dalam mabuk,kerana pada awalnya,Irene hanya menemani haze minum tapi tidak lama kemudian,Irene juga minum dan membuatkan mereka dua separa sedar.

Haze mengangkat Erin menuju ke katil di mana dari tadinya mereka berada di sofa."Irene you cantik,jadi milik I hari ini" sambil menyambung ciuman kembali.

Haze mendominasi keadaan di mana di telah berada di atas Irene.Nafsunya tidak lagi boleh dikawal lalu membuka pakaian Irene dengan satu persatu sehingga Irene kini sudah tidak berpakaian.kini Irene dalam keadaan telanjang membuat haze terpegun dengan kecantikan Irene lalu mencium kembali bibir Irene lalu mengigit bibirnya.

Tanganya memainkan peranan meramas payudara milik Irene dan mencubit puting.Erin mengerang kesedapan dan mendesah dengan kuat di dalam bilik hotel.

Haze melumat puting Irene dengan lahap seperti bayi yang minum susu."you sungguh nikmat Irene" lalu bibirnya menuju ke perut dan akhirnya ke milik Irene.Terlihat cantik milik Erin dan haze mencium dan bermain dengan dengan lidah nya

Irene menekan kepala haze kerana terasa nikmat "I tak tahan...aaash..ughh" lalu keluar cairan dan haze menjilatnya.

Haze membuang pakaian dan sudah bertelanjang bersama Erin lalu mencium kembali Irene."I masuk Irene..."Haze masukkan miliknya yang sudah keras dan menegak ke dalam kemaluan milik Irene.

"Aaash...ugh...sakit" katanya sedikit air matanya mengalir

"Ini hanya sementara...dan ia bertukar kenikmatan" sambil memasuk sampai ke dalam dan memberhentikan seketika.Haze mengerakkan tempo perlahan dan diikuti semakin laju.

Badan Irene bergerak bersama dengan henjutan haze.Irene melebarkan kedua kakinya agar memudahkan henjutan haze.

"Ini nikmat Irene....ughh..yess" sambil bersama-sama mereka lakukan kegiatan panas mereka.Desahan demi desahan keluar dan akhirnya cairan mereka bersatu.Haze mengeluarkan spermanya ke dalam rahim Irene dan terbaring di atas tubuh Irene tanpa keluarkan milik-nya.Mereka tidur bersama-sama dengan keadaan penat dengan permainan panas dan mabuk.

Setelah beberapa jam tertidur,Irene tersedar dari mabuknya dan terlihat haze di atas badannya.Alangkah terkejut nya dia melihat mereka berdua dalam keadaan bertelanjang.Irene menolak badan haze ke tepi dan milik haze sudah terkeluar dari milik Irene.

Right Person Wrong Time - G!PWhere stories live. Discover now