אפילוג

412 27 11
                                    


הטיסה ליפן מסתיימת בצורה חלקה והם נוחתים בטוקיו בקושי שעתיים וחצי לאחר מכן, מרגישים כאילו לא עבר זמן בכלל. ברגע שהמטוס נוגע בקרקע והדיילות מתחילות לברך לשלום את הנוסעים החוצה, ג'ימין משחרר נשימה שהוא לא הבין שהוא החזיק. 

היום, עכשיו, הוא תחילת חייו החדשים. 

זה יום שהוא חלם עליו. זה היה יכול להיות מייסר לחשוב על עתיד שפעם חשב שלא יוכל להגיע אליו, תמיד מנותק וחסר תקווה. זה היה אותו חלום שגרם לו לרצות להתכווץ בפינה ולהסתיר את עצמו, אותו חלום שגרם לו להרגיש מר מבפנים. 

הוא השתוקק לעתיד כל כך עד שזה השתלט עליו לגמרי. הוא השתוקק למשהו שגרם לו להרגיש חופשי, משוחרר, בלתי מנוצח. 

סבלנות היא מתוקה כי עכשיו, הוא יכול לחוות את ההרגשה שהוא כל כך רצה עם הגבר שהוא אוהב ממש לצדו. 

בכל פעם שהוא דמיין את העתיד הזה, הוא לא תיאר לעצמו שג'ונגקוק יהיה איתו. כל הזמן שהם היו מתקשרים זה עם זה, מיד הייתה לו ראייה מקובעת וברורה לגבי הבחור הצעיר. הוא האמין בלב שלם שג'ונגקוק עסוק רק בעסק שלו, חמדני לכסף ונואש לצבור עוד עושר. אבל, ג'ימין טעה בגדול. 

הוא מתחרט שחשב כך על ג'ונגקוק שהוכיח את עצמו כשונה לחלוטין, פרץ כל גבול וציפייה שהטיל עליו. 

ג'ימין שם את תיקו על גבו, מסדר את הרצועות לפני שהוא קם ממושבו. ג'ונגקוק נראה קצת לחוץ, מבטו מופנה כלפי מטה כך שאף אחד לא יוכל לראות אותו. 

שפתיו מתפתלות מעט, משועשעות אך אוהבות. "היי," הוא קורא לג'ונגקוק, מחייך כשהבחור מרים את מבטו. "תירגע, בסדר? אנחנו כבר לא בסיאול."

כבר לא בסיאול. זה מרגיש סוריאליסטי. 

כתפיו של ג'ונגקוק צונחות לנוכח התזכורת. "אני יודע."

"אז תפסיק להיות כל כך לחוץ, כן?" זרועו מתפתלת סביב מותניו של ג'ונגקוק, מובילה אותו הרחק מהמושבים המפוארים, המחלקה הראשונה, לכיוון היציאה מהמטוס. הוא מהנהן לעבר דיילות האוויר על שירותן, מודה להן בזמן שהם צועדים לשער שדה התעופה. "אני בספק אם מישהו יפריע לנו ביפן."

"ההשפעה שלנו הייתה בינלאומית, ג'ימין," ג'ונגקוק נאנח אבל רק מוצא את עצמו מתקרב אל ג'ימין. "אני בספק אם מישהו לא יפריע לנו ביפן."

"היי, אתה הצעת את זה."

"כי חשבתי שתעריך את זה."

ג'ימין מתרכך מעט, לוחץ את מותניו של הבחור. "אני כן, באמת. יפן יפה, טוקיו אפילו יותר - אתה תאהב אותה."

"כן?" ג'ונגקוק מתרחק כדי שיוכל לתפוס את הדרכון שלו, מוכן לעבור הגירה. "אני יודע. אם אתה אוהב אותה, היא חייבת להיות יפה."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

All Your Glory (מתורגם)Where stories live. Discover now