כשג'ימין מתעורר ומנסה לקום מהמיטה לעוד יום עמוס, הוא מוצא את עצמו מועד מעל מזוודה. הוא בקושי מצליח להחזיר לעצמו את שיווי המשקל, בעודו מזעיף פנים אל מזוודתו של טאהיונג שהייתה פזורה על הרצפה.
הם חזרו מהטיול שלהם ליפן רק לפני כמה ימים. זה היה מקלט לג'ימין, לחקור ערים חדשות כמו: טוקיו, קיוטו, אוסקה, והירושימה ופשוט לקבל הפסקה מהעבודה. עכשיו, הוא נדחף בחזרה לעבודה התובענית שלו בגלל שהוא עובד תחת אביו בעוד לחבריו יש את הזכות להמשיך לעשות מה שהם רוצים ולהשאיר את הדברים שלהם סביב הדירה של ג'ימין.
ג'ימין משפשף את עיניו בעצבנות, מתקלח ומתרענן לפני שהוא נכנס למטבח. הוא מסדר את הבלייזר של חליפתו החדשה, ורסצ'ה הפעם, ומסתכל על חבריו הממתינים לנוכחותו. הוא מוצא את עצמו מתחרט על כל תהליך המחשבה שהתרחש בתוכו כשנתן להם במתנה את מפתחות דירתו.
הוסוק ויונגי, הזוג החדש והטרי, מטויחים זה לצד זה. הוסוק נראה מאוהב בחבר שלו והתנהג בחיבה יתר על המידה, מאכיל את יונגי בארוחת הבוקר שלו כששניהם משוחחים בשקט. טאהיונג, לעומת זאת, יושב מולם עם גועל ניכר על פניו.
ג'ימין מצחקק על תגובתו של חברו, מתקרב אל טאהיונג ופורע את שערו הסתור.
"כבר עברו חודשים. תקבל את זה, לוזר," הוא אומר לטאהיונג.
להוסוק ויונגי היה קראש אחד על השני מהרגע שבו נפגשו. ג'ימין הציג את המזכיר שלו לשני החברים הכי טובים שלו, רוצה להיות במערכת יחסים קרובה עם שלושתם, כמו גם להיות מסוגל לתקשר איתם כקבוצה. נראה שכולם משתלבים ביחד ללא מאמץ ועכשיו, הם הצליחו ליצור זוג בתוך ארבעתם.
"אני שונא אותך על זה שהכרת ביניהם!" טאהיונג מעווה את פניו, דוקר את הקורנפלקס שלו בכפית. "חיבה בפומבי זה דוחה. אני רוצה למות."
"כל כך דרמטי, טאה." הוסוק מסב את מבטו לרגע מחברו, זורק טישו משומש לכיוונו, גורם לבחור השני לצרוח ולהימנע ממנו.
באותו הזמן של המהומה, מיסו נכנסת לחדר. היא נדחקת אל צדו של ג'ימין, מתכרבלת לצד רגלו כשהיא דורשת תשומת לב. ג'ימין מוצא את עצמו מחייך, משתופף למטה כדי שיוכל להרים את הפומרניאן.
הכלבה נמסה מתחת למגעו, מלקקת את אצבעותיו בעוד ג'ימין מלטף מתחת לסנטרה. ג'ימין מרגיש חיבה פולשת לתוך המערכת שלו, מרגיש משיכה במיתרי הלב שלו כשהוא לוחץ נשיקה על הראש שלה. אם טאהיונג הצליח לעשות החלטה נבונה אחת בחייו, היא בהחלט הייתה לאמץ את צרור האושר הזה לחייהם.
בעוד שהיא הכלבה של טאהיונג באופן רשמי ומתגורר איתה בדירה שלו מעבר למסדרון, מיסו מוצאת את עצמה בתוך ומחוץ לביתו של ג'ימין, גם כן.
YOU ARE READING
All Your Glory (מתורגם)
Romanceמשפחותיהם של ג'ונגקוק וג'ימין היו יריבות במשך עשרות שנים, שקועות בחיים של עושר והצלחה קיצוניים. הם טופחו, מאז הלידה, להרגיש רק טינה ושנאה אחד לשני. למרות הידיעה שהם אינם מורשים לקיים אינטראקציה, שהם נועדו להיות מתחרים ולא יותר - הם לא יכולים שלא לחז...