פרק 3

1.7K 71 11
                                    



ג'ונגקוק טופח באצבעו על ירכו בדאגה, עוקב אחר קצב השיר שתקוע בראשו. כל כמה דקות, הוא מסתכל למעלה ומביט החוצה דרך קירות הזכוכית של המשרד, סורק את הנוף. אבל המסדרונות נותרים ריקים, והתקף העצבנות שלו ממשיך להתגבר.

הם מצפים לג'ימין במשרדי יונדאי היום. הוא מציג את תכניתו העסקית בעצמאיות, מרחיב את רעיונותיו הבסיסיים ויוצר אסטרטגיות חדשות שינצחו את ליבם של הציבור.

ג'ונגקוק, לעומת זאת, עדיין חושש.

הוא יודע שאם ג'ימין יגיע לבדו זה רק יגרום לו להיראות במצב פגיע, ייתן למר ג'ון רשות להיטפל אליו על כל פרט קטן ויבדוק כל השקפה שלו, כל תהליך חשיבה שלו. הוא לא רוצה שג'ימין ירגיש מובס אחרי הפגישה שלו, שירגיש כאילו התכנית העסקית שלו לא שווה את הזמן והאנרגיה שלהם.

אביו של ג'ונגקוק יושב לצדו, עובד בלי לומר מילה. גם כאשר יש היעדר בקולו, הוא מחזיק בסמכות בחדר. השתיקה הדוקרת צורמת ולא נעימה, גורמת לג'ונגקוק לנוע בכיסאו באי נוחות.

למר ג'ון יש ערימה של ניירת לפניו והוא בקושי בודק את המסמכים, חותם על כל אחד מהם וזורק אותם הצידה. ג'ונגקוק משוכנע כי האיש אינו יודע על מה הוא אפילו נותן את רשותו, כל עוד נראה שהוא יצבור עושר מכך.

"ג'ימין מגיע, נכון?" מר ג'ון שואל, קולו מנותק ומצלצל בחוסר עניין ברור.

ג'ונגקוק מביט בשעון הרולקס שלו, מציין שעדיין נותרה רבע שעה עד שהפגישה אמורה להתחיל.

"כן, אבא. אני בטוח שהוא בא."

מר ג'ון נשאר לא מתרשם, מזמזם בשקט במשיכת כתפיים קלה. הוא אינו מעיף מבט נוסף אל בנו, עיניו נשארות דבוקות על הניירות.

"אתה יודע," אביו ממשיך לאחר כמה דקות בלתי נסבלות, מצקצק בלשונו כשהוא אוסף את הניירות ומחזיק אותם ביחד. הוא מהדק אותם, מביט אל בנו. "עם כמה שג'ימין טיפש, רעיון מערכת הסטריאו שלו למכונית חכם בטירוף."

דבריו של מר ג'ון מלאים בחוסר אמון כאילו שהאיש בקושי יכול להבין שג'ימין מסוגל לחשיבה גבוהה יותר וליצור תכנית עסקית מחושבת. מילותיו המרירות משתופפות באי נוחות בבטנו של ג'ונגקוק, גורם לדם שלו לתסוס.


עם הזמן, ג'ונגקוק הצליח לבנות יכולת לסבול את אביו. הוא היה צריך ליצור מנגנוני הגנה חזקים, להתנער מכל מילה שנשלחת לעברו, ולעולם לא לתת לה להשתקע עמוק בתוכו. הוא לא רושם לעצמו את דבריו של אביו יותר.

עם זאת, ביקורת בלתי הוגנת נגד אדם חרוץ ותמים פוגעת בו.

"ג'ימין לא טיפש," הוא מסביר, מנסה לשמור על נימת קולו כך שהוא לא יישמע קשור. "הוא, כמובן, יתרום רעיונות חכמים לחברה. הוא חלק מהעסק, השותפות, אחרי הכול."

All Your Glory (מתורגם)Where stories live. Discover now