המסיבה הערב חשובה, ולכן ג'ונגקוק לבוש כדי להרשים.
הוא מרגיש נוקשה בחליפת הפראדה החדשה שלו, הצווארון מתוח על צווארו והבלייזר שלו צמוד מאוד על מותניו. כולם כאן לבושים במותגים מפוארים ויוקרתיים וכולם מסריחים משפע. כל אחד כאן משחק תפקיד משמעותי באימפריה האינדיבידואלית שלו, בהצטברות עושרו. ג'ונגקוק צריך היה להרגיש אסיר תודה על התרומות שלהם והעבודה הקשה שלהם, אבל הוא חש ניצני טינה.
ג'ונגקוק עמד על המדרגות, במקום בו הוא יכול לצפות בכל האנשים האחרים באולם הנשפים. הוא לגם מכוס השמפניה שלו, בלע את הנוזל המבעבע הנעים שעזר לו לחמוק ממוחו חסר המנוחה.
מכאן, הוא יכול לראות הכול. הוא יכול לראות מי מתקשר עם מי, אם יש פרצופים לא מוכרים ואם מקורביו מתנהגים בהתאם. ג'ונגקוק נכנס לתפקיד על ידי אביו - משימה לאסוף כל מידע חשוד ולדווח לו בחזרה.
ג'ונגקוק שיחק בעניבה שלו שנלחצה אל קנה הנשימה שלו, מקלל בשקט. הוא מתעב תלבושות רשמיות, ובכל זאת, הוא צפוי להתקשט בחליפות של שלושה חלקים לעיתים קרובות. כמעט כל יום בחייו.
אביו עמד במרכז אולם הנשפים. אין ספק, הוא דורש את כל תשומת הלב אל עצמו. הוא מחווה באוויר בידיו, בהתרגשות מסביר על שותף בלתי אמין שגרם לאחת העסקאות העסקיות שלהם ליפול.
ג'ונגקוק מחייך לעצמו במרירות, מעסיק את הבעת פניו בגמיעה מהשמפניה. האיש שטוען שהוא אביו, שעומד מעל חסידיו ומטיף על נאמנות, הוא אותו אדם שהואשם בהונאה. העלמת מס. הפרת אמונים.
הוא צריך להסיט את תשומת ליבו לפני שהזעם מאיים להתבשל יותר מדי. זה גדל מתחת לעצביו, נע דרך ורידיו בחייתיות. הוא לא יכול להתמוטט בגלל אביו באמצע מסיבה חשובה.
במקום זאת, ג'ונגקוק מסתכל לכיוון ההפוך. הוא מוצא את האדם שכנראה חיפש בתת מודע. ג'ימין.
ג'ימין עומד ליד המזכיר שלו, יונגי. הם בדרך כלל מגיעים לאירועים האלו ביחד, דבקים זה לצד זה כדי שאף פעם לא יצטרכו לתקשר עם אנשים אחרים. יונגי ממלמל בשקט, רוכן היישר לתוך החלל האישי של ג'ימין.
כדי להפעיל כוח של דומיננטיות, לדרוש את תשומת ליבו של ג'ימין אליו – הוא משאיר את עיניו מקובעות על ג'ימין.
בסופו של דבר, ג'ימין מבין את הרמז.
הוא מסיט את מבטו מהמזכיר שלו, למעלה לעבר ג'ונגקוק. מבטו נעצר ועיניו העזות והנוצצות בוהות אל תוך אלו של ג'ונגקוק לרגע ארוך. אף אחד מהם לא זז כשהם מביטים זה בזה משני קצוות אולם הנשפים, מרחק ניכר ביניהם.
ג'ימין נראה מפתה באופן עוצר נשימה הלילה. הוא לובש חליפת קטיפה מלכותית כחולה עם תכשיטים משובצים, הם נוצצים מתחת לתאורה העמומה של המסיבה. הוא לובש צווארון מותאם, צמוד על צווארו ואין ספק שג'ימין כנראה מתאמץ לנשום כראוי. הוא מקושט באיפור, רמז ניכר של נצנצים על עפעפיו והאייליינר מעושן בקו המים שלו.
YOU ARE READING
All Your Glory (מתורגם)
Romanceמשפחותיהם של ג'ונגקוק וג'ימין היו יריבות במשך עשרות שנים, שקועות בחיים של עושר והצלחה קיצוניים. הם טופחו, מאז הלידה, להרגיש רק טינה ושנאה אחד לשני. למרות הידיעה שהם אינם מורשים לקיים אינטראקציה, שהם נועדו להיות מתחרים ולא יותר - הם לא יכולים שלא לחז...