פרק 4

1.8K 67 12
                                    


הפתעה.

ההפתעה באה בדמותו של ג'ימין. הוא על ארבע על הרצפה, מעוטר בהלבשה תחתונה. הוא לובש בייבי דול ורוד בהיר, דק ושקוף לגמרי. הבד קליל, נופל בחינניות על גופו הרזה והיפה. מתחת לבייבי דול, הוא לובש זוג תואם של תחתוני תחרה, התחת שלו חשוף בבד מינימלי. הוא נראה עוצר נשימה.

ג'ימין זוחל לעבר ג'ונגקוק עם קימור בגבו, ריכוז נוצץ בעיניו. הוא חושני והוא יודע איך לעבוד עם הגוף שלו, בכוונה זז לאט.

ג'ונגקוק על הספה אבל הלב שלו דופק בחזהו, הדם זורם דרך גופו במהירות, גורם לו להרגיש נאור. רגליו מופרדות, מחכה למגע של ג'ימין בעודו מחזיק כוס ויסקי ביד אחת. כשג'ימין מתקרב, הדחף להושיט יד ולהעביר את אצבעותיו על הבחור הופך חזק יותר. אבל הוא מתנגד, לוגם עוד לגימה מן האלכוהול כדי להסיח את דעתו.

הוא מעולם לא נישק את ג'ימין לפני כן. אבל עכשיו, הוא כמעט רוצה.

שפתיו של ג'ימין שמנמנות וצבען ורדרד שנראה גס בניגוד להלבשה התחתונה. הן מבריקות מרוק מכמות הפעמים שג'ימין ליקק אותן. זה כאילו הן מתחננות שייגעו בהן, ינשקו אותן, יינשכו וייהרסו. ידו של ג'ונגקוק מתעוותת עם הצורך, עם התשוקה הכבדה שגורמת לו להרגיש מעורפל, אבל הוא קופץ את אגרופו כדי לעצור את עצמו. במקום להמשיך, הוא מעסיק את עצמו עם הוויסקי ומנקז את הטיפה האחרונה.

ג'ימין מגיע אליו, מגלגל את ראשו למעלה בגיחוך קטן. ידו נחה על ירכיו הפנימיות של ג'ונגקוק, פורשת את רגליו עוד יותר.

"כבר עומד בשבילך," ג'ימין לוחש כשידו מתרוממת מעלה, נחה על מפשעתו של ג'ונגקוק. "הכנתי את עצמי בשבילך, ג'ונגקוק. אתה הולך לעשות את זה טוב בשבילי?"

ג'ונגקוק מחזיק את עצמו, דוחף הצידה כל דחף לשפשף את עצמו על היד. במקום זאת, הוא מביט אל ג'ימין בחיוך עצל.

"אתה תהיה טוב בשבילי?"

ג'ימין מביט אל ג'ונגקוק בהבעת פנים בלתי ניתנת לקריאה, מרים גבה כשידו מתחילה לעבוד על המכנסיים של הבכור. ההנאה שהוא מקבל היא מידית, נורית דרך הווריד של ג'ונגקוק. הוא נושך את שפתיו כדי למנוע מקולו להישמט מוקדם מדי, לא רוצה לתת לג'ימין את הסיפוק.

"אתה יודע שכן," ג'ימין עונה בצייתנות.

"זו הפתעה נעימה," ג'ונגקוק אומר, מחמיא להלבשה התחתונה בפעם הראשונה. זה ברור כמה שהוא מעריך את זה, לא מסוגל להסיט את מבטו ממנו אפילו לרגע. הוא רוצה לזכור את הרגע הזה, להטביע אותו מאחורי עפעפיו ולהקדיש את זכרו אליו. ג'ימין סקסי מדי מכדי להיות אמיתי. "אתה תמיד יודע איך לרצות אותי, לא? פאקינג יפיפה בזה."

All Your Glory (מתורגם)Where stories live. Discover now