ג'ונגקוק מנסה להתרכז אבל לא מצליח, תשומת לבו משתהה במקום אחר. הוא לוגם בעצלתיים מכוס המים שלפניו, מכחכח בגרונו כמה פעמים ומתנדנד בכיסאו. הוא עושה כל דבר חוץ מלרשום הערות, לעזור לאבא שלו להתרחב ולהתפתח מהפגישה הזו. הוא מרגיש כמו כישלון ובכל זאת, הוא לא יכול שלא לעשות את זה.
מר ג'ון כנראה מזהה את חוסר המאמץ שלו, את תשומת לבו המחולקת. בעודו מדבר אל השותפים, מבטו נודד אל ג'ונגקוק לעיתים קרובות ומורת הרוח ברורה היטב על פניו.
סוקג'ין מסתכל אליו מדי פעם, עיניו מצומצמות מתמקדות בו. ג'ונגקוק לא מתייחס לאף אחד מהם, מביט הצידה בכל פעם שעיניו פוגשות את של סוקג'ין.
לאחר הפגישה, ג'ונגקוק מרגיש משקל יורד מכתפיו. הוא נושם לרווחה, דוחף את ההערות החלקיות לתוך תיקייתו וקם ממקומו. הוא משתוקק לעשן, משהו שהוא לא מתענג עליו לעיתים קרובות, אבל גרונו דורש בדחיפות את הטעם של הסיגריה. לא מוכר אך מרגיע.
"ג'ונגקוק, חכה." קולו הגס של מר ג'ון קורא לו, מפריע לו להימלט.
ג'ונגקוק מתעמעם במקום שבו הוא נמצא שתי שניות מהבריחה המהירה שלו, הריאות שלו מתנפחות וחרדה נכנסת למערכת שלו במקום. הוא משתהה, מהנהן אל פקודותיו של אביו ומתקן את עניבתו במקום זאת. הוא מתבונן בכל אחד מהשותפים מסתננים בזה אחר זה, קד לכל אחד מהם עד שנשארו רק הוא, סוקג'ין ואביו.
מר ג'ון לוקח את הזמן שלו לפני שהוא מתחיל לדבר. זה סימן ההיכר שלו של לשלוט על המצב, מה שגורם לאווירה להתמלא במתח עד שהם כולם נחנקים תחת ההבעה הכבדה, הלא מרוצה שלו שדורשת הסבר.
ג'ונגקוק לא מרגיש שהוא צריך להיות מתחת לאבא שלו עכשיו. הוא לא נהיה חסר סבלנות, והוא גם אינו מתרפס. הוא פשוט עומד בצייתנות, ידיו מקופלות לפניו בזמן שהוא ממתין.
"מה זה היה, הא?" מר ג'ון דורש לבסוף לדעת כשסוקג'ין מתפתל בכיסאו. "זאת הייתה פגישה חשובה, אתה יודע? יש לנו התחייבות אחרות מלבד העבודה עם חברת קיה. איפה הריכוז שלך, הממ?"
ג'ונגקוק לא מבדר אותו בתשובה. איך הוא יכול לבטא את מה שהוא מרגיש כרגע במילים? לנסות להסביר איך כל המחשבות שלו מסתובבות סביב ג'ימין וזה גורם למוחו להתמקד במקום אחר כל הזמן.
"תענה לי!" הוא שואג כשהשתיקה נמשכת, פוסע אל ג'ונגקוק ומושך בעניבה שלו. "תסתכל עליי כשאני מדבר איתך."
ג'ונגקוק נאנח בתוך תוכו, מדחיק את קולות ההתנגדות התלויים על לשונו. הוא בולע את הטעם המר, את הדחף לצעוק ולהתקומם נגד אביו. הוא כבר לא נער מתבגר בפנימייה. הוא אדם בוגר, הוא חי את הסיוט הגרוע ביותר שלו והוא צריך להשלים עם מה שיש לו להתמודד אתו.
YOU ARE READING
All Your Glory (מתורגם)
Romanceמשפחותיהם של ג'ונגקוק וג'ימין היו יריבות במשך עשרות שנים, שקועות בחיים של עושר והצלחה קיצוניים. הם טופחו, מאז הלידה, להרגיש רק טינה ושנאה אחד לשני. למרות הידיעה שהם אינם מורשים לקיים אינטראקציה, שהם נועדו להיות מתחרים ולא יותר - הם לא יכולים שלא לחז...