Провоцація

191 11 0
                                    

Марка терміново викликали батьки в Австралію. Він полетів на цілий місяць.

Банчан на сьомому небі від щастя був. У нього з'явився шанс.

Джимін без Марка вела себе, як завжди. Усміхалась, раділа, ходила з друзями, навіть не згадувала його. Ніби він був просто сном і не більше.

Але щось в її серці не так. Вона ревнує Чана? Ні, бути не може. У неї є Марк. Але їй всеодно не подобається дивитись на радісного Банчана і Луну.
Аж серце розриває від побаченого.

Хані це прекрасно побачила. І одного разу запитала в Джимін: "Ти ревнуєш? Тоді треба було робити вибір!". Саме тоді Тен зрозуміла, що вона зробила не правильний вибір.

Луна теж спеціально при зустрічі з Джимін казала: "Треба було спішити! А так, ти запізнилась. Вибач!".

-Хані, погуляєм? - запитала Джимін.
Та кивнула вони пішли.

Хані була на прослуховуванні в Тейона. Він швидко набрав Банчана і сказав, щоб він з Луною йшли гуляти.

Все вже було продумано до найменших деталей.

Хан і Тен ходили, гуляли.
-Джимін, чого ти так дивишся на Кріса і Луну?- раптом запитала Хані.
-Я не знаю...
-Ти ж сама винна!- сказала Хан.
-Я знаю...

Джимін ледь не заплакала.

-Ей, Джи, ти чого? Може вони ще розійдуться?- підбадьорувала дівчина.- А ти поки кинь Марка і чекай!

-Хитра, моя Хані,- сказав Йонджун до Тейона(вони обидва сиділи на прослуховуванні).
-Розумно сказано!- похвалив Тейон.- Найкраща провокація.

-Я не можу! Я не хочу розбивати йому серце!

-Ой, не вмре!- сказав Джун.

-Він знайде собі іншу!- обережно сказала Хан.
-Але я його кохаю!

-Джимін, не тупи! - сказав Пак. - Яка в мене дурна подруга!
-Це ще не біда. А вона мені сестра, в мене більший траур,- сказав Кім.

-Але ж я заради Йонджуна Сокхуна кинула,- сказала подруга.

-Якого Сокхуна?- не зрозумів Йонджун(він не знав, що вона зустрічалась з кимось до нього, А вона не знає, що він підслуховує).

Хід Чанлу(Банчан і Луна).

Джимін побачила цю щасливу "парочку".

Вони йшли за ручки, про щось говорили, обіймались.

Джимін не знала куди дітись, бо їй хотілось плакати він цього.

-Джимін, може ти скажеш йому?- запитала Хані.
-А як же Марк?
-Ти кого кохаєш? Крістофера чи Марка? Оприділись вже!- провокаційно сказала Хан.

-Чан, чуєш, поцілуй Луну в щічку!- сказав Йонджун.
-Нащо?- запитав Бан.
-Цілуй!- сказав Джун.

Банчан ніжно поцілував її в щоку.
Від побаченого в Джимін аж подих перехопило.
Хані здивувалася, Луна здивувалася,
Тейон здивувався.

Йонджун через камеру, що була на Хані побачив Джимін. Вона в цей момент хотіла кудись провалитись. По очах було видно, що вона зараз крикне: "Банчан, я тебе кохаю!".

                               22:41

Уже пізно! Але тривають збори.

-Вона може сказати йому про свої почуття?- запитала Ханна.
-Ні! Здається, вона боїться реакції Марка!- сказала Хані.
-Він її "перше" кохання. Вона боїться щось не так зробити,- сказав Джун.
-Вона боїться Марка, а не реакцій!- сказав Тейон. - Він один раз при ній накричав на хлопця.
-А його злість - це щось страшне!- сказав Чан. - Я це точно знаю.
-Так, то був жах!- тихо сказала Бан.

Ніхто навіть не хотів запитувати, що сталось і чому Ханна так говорила.

-Джимін кохає Чана, але як її змусити зізнатися?- запитала Луна. - В мене була ідея, але вона не підходить тепер.
-Що за ідея?- запитала Хані.
-В мене сестра близнюк завагітніла. Це було б поштовхом до ревнощів..Але коли тепер вона тебе кохає, Джимін не захоче рушити "сім'ю",- сказала Ім.
-Але ідея була хороша!





Провулок Where stories live. Discover now