Поки вихідний Банчан вирішив сходити в спорт. зал з хлопцями.
-Чан, ти злий на Марка? - запитав Тейон.
-Так.
-Йди побий грушу!- відповів Йонджун.
-Хороша ідея, ніби я без вас би не здогадався..Джун і Те уважно спостерігали за кожним рухам Чана.
Бан бив грушу з такою силою і злостю, що словами не передати.-Я принесу води,відпочинь!- сказав Кім.
По дорозі він перестрів Марка, але вдав, що не чує. Хлопець швидко взяв воду для Банчана і побіг до Чана і Тейона.
-Пішли до інших тренажерів,- хлопець швидко потягнув обох в іншу сторону.-Он там хороші.
-Що сталось?- запитав Чан.
-А щось сталось?- Кім ніколи не вмів палитися, дуже хитрий був, а акторська гра просто прекрасна.Тейон уже побачив причину їх кочування в інший куток.
Банчан почав займатися на тренажерах.
І Тейон з Йонджуном теж. Вони залізли на бігові доріжки.-Мені здається, чи Марк його переслідує?- запитав Те.
-Чому?
-Я ж безпаливно можу стежити за людьми..І я трохи постежив за Чаном і Марком. Де тільки не був Чан, там був і Марк. Кілька разів я бачив, що Марк з кимось говорить по телефоні при цьому оглядається.. Він щось замислив?- запитав Пак.
-Якщо замислив, то щось не добре!-ЧАН,- крикнув через весь зал Марк.
Банчан не чув, бо був у навушниках.Марк підійшов блище.
-Він тебе не чує!- сказав Джун.
-Чому?
-Він у навушниках,- сказав Тейон.
-То зараз почує.Марк витягнув з вуха Чана навушник і крикнув на вухо з усієї сили.
-Ти здурів? - в Банчана аж у вухах засвистіло. -Чого так кричати?
-Ти по іншому не чуєш.В цей момент Йонджун подивився на Марка, як на ідіота, а Тейон, як на дибіла.
-Не хочеш сьогодні ввечері в клуб сходити?
-Ні,- сказав Чан.
-Чого? Мама знову не пускає?
-Пускає! Я вчора був у клубі, сьогодні не хочу,- старався всміхнутись Бан.
-Жаль. А там дівчата будуть..-А він можливо не хоче відпочивати в клубі? Можливо він любить тихі вечори в колі друзів?- заступився за Чана Йонджун.
-Йод..Йон..Йож..як там тебе? Не важливо.. А ти чого його захищаєш?
-Хоче і захищає. Він його друг. А друзі можуть заступитися один за одного,- заступився за Джуна Тейон.Марк зневажливо подивився на них і пустив повз вуха все, що вони сказали.
-А ти дівчину маєш? Чи знову кинула?
-Немаю,- сказав Банчан .
-А я маю. Ти, до речі, її знаєш. Це Джимін. Вона така хороша. Жаль, що ти з нею не зустрічаєшся."Ще слово, я його вдарю!"- подумав Банчан.
"Яке воно довбануте!"- подумав Йонджун.
"Як же він мене бісить!"- подумав Тейон.-Ну, що ж не буду давити на болюче. Піду я.
"Йди ти на три букви!"- подумав Кім.
Банчан хотів привалити Марку, але його зупинили Кім і Пак.
-Ідіот!- тихо сказав Чан.
-Підтримую!Банчан знову почав бити грушу.
На цей раз він бив ще сильніше і лютіше.-В цьому всьому винна Джимін!- сказав Тейон. -Вона знала Марка два дні і погодилась зустрічатись.
-От же дурна сестра мені попалась!
-Ну ми не завжди знаємо хто нас любить.. Можливо їй подобається Чан, але вибрала Марка, бо не знає, як він поведеться на її почуття,- сказав Те.