-
-
-
-Esoknya sekolah, sumpah aku mengantuk gila. Semalaman aku tak tidur sebab berangan balik dengan Jaehyuk semalam. Heaven sia :D
"Mata kau ni sembab semacam je. Tak tidur ke kau semalam?" Soal Yoora pandang aku.
Jeongwoo tarik muka aku. Dia dekat dekat pandang mata aku. Muka dia sumpah aku rasa nak teranjang, tapi aku tak larat sebab aku mengantuk.
"Haah lah, macam panda. Mata tak tidur kau ni. Kalau timbang mata kau ni, confirm berat." Ujar Jeongwoo sambil tolak muka aku. Jadahnya.
"Jangan kacau akulah. Aku nak tidur." Aku melepek kat atas meja. I'm so sleepy you know :D
"Ni mesti kes tak tidur sebab berangan semalam balik dengan crush." Ujar Yoora. Jeongwoo tergelak je. Bodohlah, aku cepat cepat tutup muka aku dengan buku teks. Babi tau Yoora ni.
"Member tengah bahagia tuuu ~ silap silap dapat nombor crush dah eh?" Usik Jeongwoo pulak.
"WEH!" Aku terus tegakkan kepala sambil hentak meja.
"Eh babi hutanlah anak babi pink ni!" Marah Yoora sebab terkejut. Jeongwoo terus rasa macam kena heart attack.
"Benda setan bin iblis?!" Marah Jeongwoo pulak.
"Aku tak dapat lagi nombor dia haish." Ujar aku, aku melepek semula kat meja.
Yoora dengan Jeongwoo pandang Chagi dengan pandangan 'kau kalau aku rebus kau hidup hidup lepastu bagi anjing makan bagus aku rasa'.
Aku punya ngantuk sampai tadi kena denda datang lambat pun aku tidur berdiri tengah tengah padang tu. Aku bangga dengan bakat yang aku ada.
Tetiba bunyi speaker sekolah. Nak buat pengumuman.
"Selamat pagi dan selamat sejahtera, diminta kepada pelajar yang bernama Park Chagi dan Yoon Jaehyuk untuk ke bilik disiplin."
"Weh Chagi, nama kau kena panggil." Yoora goyang goyangkan lengan aku.
"Aduhh, serabutlah aku dengan orang tua ni."
Ya aku tahu yang panggil aku tu orang tua kepala botak tengah tu. Kalau kes pasal aku, laju je nak panggil aku. Benci nak mampos aku.
Aku dengan terhuyung hayangnya jalan keluar dari kelas. Tanpa aku perasan aku terlanggar someone kat luar kelas aku.
"Eh kau ni buta ke?" Marah aku. Aku dongak, terdiam aku. Daripada ngantuk terus hilang ngantuk.
"Mi-mian." Balas Jaehyuk.
"Mwo? Aniyo aniyo gwaechanayo." Ujar aku gelabah. Eh bodohlah kau ni Chagi. Aku terus jalan laju laju.
"Chagi? Jjakkaman." Ujar Jaehyuk and dia berlari ke arah aku. Omg! Dia tahu nama aku? dia panggil aku Chagi huehuehue ( ◜‿◝ )♡ rasa macam jadi yeojachingu dia je hehe *mengmalu*
YOU ARE READING
[ C ] Crush Aku Pengawas Sekolah
Fanfic[ YOON JAEHYUK FANFICTION ] Bila kau seorang yang nakal, tak ikut peraturan sekolah. Lalu crush kat seorang pengawas sekolah. Rasanya seperti anda menjadi ironman. Start : 20/12/2021 End : 12/09/2022 Status : complete ✅ © ayamgoleknyah #1 jaehyuk [...