Little sis/bro

519 54 23
                                    

Çalan telefonu acele ile açtı Felix.

''Olivia! Aman tanrım iyi misiniz!?"

Olivia'yı duyunca Jeongin ile Chan konuşmaya kulak verdi.Sonuçta kardeşleri birlikteydi.

"Sanırım iyiyiz.Ana yoldayız ve arabaların altına saklandık.Zombiler burayı-
Aman tanrım Yoon sessiz ol.
Yoon:Sessiz mi hapşurayım Oliv?
Hannah:Kavgayı kesi- Yoon dikkat et! Olivia çabuk koş!

Aman Tanrım! Abi Yoon'u bir zombi nerdeyse ısıracaktı ve o ormana doğru koşuyor! Onun peşinden gideceğiz!"

"Ne?!"

Jeongin dehşete düşmüştü.Küçük kardeşi tehlikedeydi.Ne yapacağını şaşırdı.

"Yoon'u buldunuz mu?" Dedi Felix.

"Hayır bulamad- AAAA!"

"OLİVİA!"

"Abi ben iyiyim ama Hannah'ın kardeşi değil!"

"Ne?! O da mı oradaydı?!" Dedi dehşetle Chan.

"Abi..Görüşürüz..Seni seviyorum..Sweatlerin için üzgünüm.."Dedi Lucas.

"Hadi gidin burdan Noona! Zombi olduğumda ölmek mi istersiniz!Gidin ve can dostum Yoon'u bulun."

Dedi Lucas.Kızlar ise göz yaşları ile Yoon'u bulmaya koyuldular.Onu bulacaklardı Lucas için.

Hannah-Olivia

1 saattir yürüyorlardı.Telefonu şarjı bitmesin diye kapattılar.Olivia takıntılı olmasaydı şuan büyük ihtimal bitmişti.Şarjları 95di.

"Hannah? Daha ne kadar yürüyeceğiz?"

"Bilmiyorum.Onu bulmalıyız."

"Bu an aklıma The Walking Dead'den bir sahneyi getiriyor."

"Hangi sahne?"dedi Hannah.

"Sophia diye küçük bir kız Yoon'un kaybolduğu gibi kayboluyordu. Günlerce onu arıyorlardı.Sonra bir çifliğe gidiyorlardı.Piskopat doktor zombileri ahırında barındırıyordu.Sophia'nın ölüsü de ordaydı."

"Umarım sonları aynı olmaz."

"Umarım"dedi Olivia ve arkalarından isimleri çağırıldı.Arkalarını döndüklerin de Jeongin,Felix ve Chan oradaydı.

"Buraya nasıl geldiniz?" Dedi Hannah.

"Olivia'nın telefonunda telefonumu bul uygulaması vardı.Zor olmadı"Diyip gülümsedi Lix.

O an Jeongin'in gözlerinin dolduğunu görmek zor değildi.Onun baktığı yere döndü hepsi.Ve onlar da dehşete düştü.Bu Yoon'du.Boynu paramparçaydı.Isırılmıştı ve bir insan değildi.

Göz yaşlarını tutmadı Jeongin. Yere çöktü ve ağlamaya başladı.Felix'de onun yanına oturdu ve ona sarıldı.

Chan ise elindeki sopa ile Yoon'a merhamet etti. Bunu yaparken göz yaşlarına o da engel olamadı.Buraya gelirken Lucas'ın ölüsü ile karşılaşmıştı. Lucas kendisine silah ile merhamet etmişti.Kimseye zarar vermemek için..

Geri dönmelilerdi. Jeongin kardeşinin ölüsünü öptü ve geri döndüler. Tam otobüsten gireceklerdi ki Hannah ve Olivia abilerine doğru gelen 2 zombi fark etti.

Ve dışarı çıkıp onları uzaklaştırmaya çalıştılar. Zombiler ise o ikisini avlamıştı. Olivia telefonunu onlara doğru fırlattı ve Felix havada yakaladı.

"Buradan gidin abi! Lütfen bizim için yaşayın! 22'niz birden bizim için yaşayın!" Diye haykırdı Olivia.

"Gidin burdan çabuk! Korumamızı boşa çıkarmayın!"

Diye bağırdı Hannah.

İçeri girdiler ve yola koyuldular. Arabayı Changbin sürüyordu çünkü Chan çok kötüydü. İki kardeşini de gözleri önünde kaybetmişti.

Sonunda eve vardılar ve odalara dağıldılar.

O 4 genç için hayatta kalacaklardı. 22si birden...

Nasıl gidiyorrr?? Hyunin,Minsung,Changlix,Chanmin mi yapayım Hyunho,Jeonglix,Chanmin,Changsung mu yapayım??

Dead Koreans|Hyunin-KpopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin