"Ne?" Dedi Hyunjin gözleri ikili arasında mekik çekerken.
"Seni aptal! İğrenç düşünceli pis bir varlıksın!" Diye ağlayarak haykırdı Yuna. Bu bağırışlarının zombileri eve çektiğinden haberi yoktu.
"Anca hakaret edebilirsin saygısız! Hepiniz sürüklerin tekisiniz!" Dedi Chaeyoung sinir krizi geçirerek.
Dayanamayıp patlayarak araya girdi Jeongin;
"İğrenç düşünceli budala! Bugün 23 Nisan! Senin doğum günün! Maknaeler olarak onu konuşuyorduk!" Dedi Jeongin.
Chaeyoung ne yaptığının hafif farkına varmıştı. Ama maknae kelimesini duymuştu. Tzuyu olsaydı Chaeyoung'un doğum günü planlamasına katılabilecekti. Ama Chaeyoung'un küçük bebeği ölmüştü.
"İnanmıyorum size! Bu 5 kız siktir olup gidicek!" Dedi Chaeyoung.
"Yeter artık! Kesin sesinizi! Susayım dedim ama kapayın artık konuyu!" Diye bağırdı Jihyo.
"Tamam, giderim." Dedi Yuna Jihyo'yu duymayarak.
"Hey,hey sakin ol." Dedi Jeongin Yuna'yı tutarak.
"Zombiler Chaeyoung sayesinde zaten buraya akın edecektir. Hatta belki etmişlerdir. Kalmamızın bir anlamı yok." Dedi Yuna.
"Hiçbir yere gitmiyorsun Itzy." Dedi Yeji üst karın parmaklıklarının dibinden. Ardından Chan ile aşağı indiler.
"Yeji bize sürtük dediler. Hem de binlerce kez. İğrenç imalarda bulundular. Burda kalmamalıyız." Dedi Chaeryeong dolu gözleri ile.
"Kızlar onlar adına çok üzgünüm.. Gözleri döndü hepsinin.. Biliyorsunuz iki kişi kaybettik. Onlar için kolay değil.." dedi Jihyo.
"Ayrıca, anca beraber kanca beraber." Dedi Chan.
Herkes gülümsedi. Twice dışında. Ne yaptıklarının farkına vardılar. Ama çok geçti.
"Kızlar.. ben.. özür-" diyebildi Nayeon.
Kapının kırılıp zombilerin içeri akın etmesi ile sözü yarıda kesildi. Bunun olacağını biliyordu Yuna. Ve Yuna'ya hak vermişti Jeongin. Çok bağırmışlardı. Ve şimdi sonlarının geldiğini düşünüyordu. Ta ki bir el onu kendine çekip banyoya sürükleyene kadar.
"Jeongin, benim Hyunjin." Dedi Hyunjin Jeongin'im şok olmuş gözlerine bakarak.
Ardından Jeongin Hyunjin'e sarılarak göz yaşlarının akmasına müsaade etti.
"Hyung çok korkuyorum. Ya herkes ölürse? Ya tek kalırsam?"Göz yaşları arasında sayıklamıştı Jeongin.
Hyunjin cevap verir gibisinden ellerini Jeongin'im beline sıkı sıkı sardı. 'Seni asla bırakmayacağım.' sarılmasıydı bu.
"Hyunjin Hyung. Söz ver."
"Ne için?"
"Beni hiç bırakmayacaksın ve seni hiç bırakmayacağım."
"Pekala, söz veriyorum. Seni hiç bırakmayacağım."
"Bende seni hiç bırakmayacağım."
Birbirlerine acı dolu gülümsemelerini yollarlarken banyo kapısı çalındı.
Hemen açtılar ve içeri 2 kişi fırladı. Bunlar Nayeon ve Jeongyeon idi.
"Çocuklar! Üzgünüz!" Dedi solukları arasında Nayeon.
"Diğerlerini gördünüz mü? Isırıldılar mı? Ya Yuna?" Dedi Jeongin.
"Tek Yuna yok orada Jeong. Birsürü kişi var." Dedi Hyunjin.
"Kıskanmanın vakti değil genç adam. Ayrıca birkaç kişi gördük. Gördüklerimiz ölmemişti. Yuna, Lia ve Yeji beraber saklandılar." Dedi Jeongyeon.
Ama garip birşey vardı Jeongyeon'un üstünde. Burnundan kan geliyordu. Hatırladıklarına göre ısırılanlarım burnundan kan gelir ardından gözleri değişir ve sonra.. bom! Yürüyen ölü olurlardı.
"Noona.. burnun.." dedi Hyunjin Jeongin'i arkasına alarak.
"Jeongyeon.. siktir.. bacağın.." dedi Nayeon zorlukla.
Hepsi aynı anda Jeongyeon'un bacağına baktı. Isırık izi vardı. İşte şimdi tehlike başlıyordu.
Ardından Jeongyeon'un gözleri değişti. Siyah ile kırmızının karışımı gibi bir renkti bu. Jeongyeon'un gözleri bu renge bürünmeye mahkum bırakılmıştı. Twice 6 üye kalmak üzereydi.
"Burdan çıkmalıyım!" Dedi Jeongyeon ama ardından hemen yere düştü. Ve dönüşümü başladı.
Hyunjin Jeongin'i iyice arkasına aldı. Jeongin arkasından çıkmaya çalıştığı için, Hyunjin bedenini Jeongin'e çevirip ona sarıldı. Jeongyeon dönüştüğü an Hyunjin'i ısırabilirdi. Jeongin gözükmediği için Hyunjin kendini hedef tahta gibi göstermişti.
Ama Nayeon buna izin vermedi.. Gözlerinin önünde değerlisi hayata veda ederken kendini yaşama tutunmaya zorlayamazdı.
Jeongyeon dönüştüğünde Nayeon " Jeongyeon! "
Dedi ve dikkati üstüne çekti. Ardından diğer iki genci güvenceye alarak duşa kabine girdi. Jeongyeon peşinden girerken duşa kabin kapısını kapattı.Ardından banyoyu Nayeon'un acı çığlıkları kapladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dead Koreans|Hyunin-Kpop
Misteri / ThrillerStray Kids konser için hazırlanırken bir anda insanlar delirmeye başlar.Etrafta koşuşturup "zombiler!" diye bağıran Yuna sayesinde ne olduğunun farkına varırlar.. -angst