Ertesi gün
"Çıldıracağım,1 gün oldu nerde Minho Hyung!"dedi Jisung.
"Jisung,kendini bu kadar yıpratma. Ona birşey olmadığına eminim. Ayrıca artık yemek ye." Dedi Nayeon.
"Nayeon Unnie'ye katılıyorum."Dedi Lia.
Bugün dışarı çıkıp Minho'yu aramak için plan kurmuşlardı. Chan,Seungmin,Mina,Yuna çıkacaklardı. Diğerleri de onları gözleyecekti. Hepsi beraber gidemezlerdi. Zekice olmazdı. 4lü Minho'nun zombisi ile karşılaşmamak için dua ediyordu.
"Gitme vakti." Dedi Mina. Saat 14:10 olmuştu. Arayacakları saat bu saatti.
"Hadi gidelim."Dedi Chan. Hazırlanmaya koyuldular. Zombi kanlı kıyafetlerini giydikten sonra dışarı çıktılar.
Herşeyin iyi geçmesini umuyorlardı. Ve öyle olacaktı. Buna inanıyorlardı. En azından inanmak istiyorlardı.
"Sessiz olun." Dedi Chan.
Etrafı iyice aradılar. Hiç kimse yoktu. Son olarak AVM kalmıştı. Dışarda kalan biri için güzel bir saklanma yeri olabilirdi. İçeri girdiler ve zombilere yakalanmadan gruplara ayrıldılar.
Yuna ve Mina bir tarafa, Chan ve Seungmin bir tarafa bakıyordu. Ortada buluşup üst kata çıktılar. Üst katı da iyice aradılar.
Hiç bir şey bulamadılar. Bu onları üzmüştü. Minho ölmüş müydü? Buna inanmak zor oluyordu. 8 kişilik Stray Kids 7 kişi mi kalmıştı?
Derken bir ses duyuldu. 'Hey!' Demişti biri. Kim olduğunu bilmiyorlardı. Sesin geldiği yeri seçemiyorlardı.
Mina arkasında bir beden hissetti ve arkasına döndü.
Siktir! Olabilir miydi!?
Minho karşılarında duruyordu! İnsan mıydı peki?
Arkası dönüktü. Ve büyük ihtimal bir zombiydi.
Yuna cesaret edip mor saçlı zombiye dokundu.
Zombi demek için erkendi sanki, hm? Çünkü Minho bir insandı! Onlara gülümsüyordu! Buna sevinirken Mina;
"Gitmemiz gerek." Dedi.
Demese daha iyiydi sanki. Yanındaki bir zombi Mina'nın konuştuğunu duymuştu. Ve ona saldırmıştı. Mina ise kaçmaya başlamıştı. Çocuklara kaçarken hareket etmemelerini söylemişti.
Mina'nın sözünü dinlemişlerdi. Başka çareleri yoktu. Mina kaçarkem ikinci kat parmaklıklar da durdu. Zombiye dönüşmemeliydi. Isırılmamalıydı. Alt katta ki zombiler ise oraya akım ediyordu.
Bazı zombiler Yuna'nın hapşuruğunu fark etmişti ki Mina ıslık çalmıştı.
Islıktan çok bir melodi gibiydi.. Bunda bile başarılıydı. Sakin ıslık melodisi ile zombileri kendine çekerken, parmaklıklardan aşağı atladı.
Atladığın da kafa üstü düştüğü için boynu kırılmıştı. Zombilerin çoğu ise onla beraber atlamıştı.
Yarısının beyni patlamışken, şansı olanlar kalkıp etrafa dehşet saçmaya devam etmişti.
4 genç ise göz yaşları içinde eve geri döndü. Eve geldiklerin de evdekiler bir kişi eksik olduğunu fark etmişti. Jisung Minho'nun resmen üstüne atlamıştı.
Ama Mina yoktu.
"Mina?.." dedi gözyaşları içinde Chaeyoung.
Kafasını iki yana salladı Chan.
Chaeyoung ise yere çöküp ağlamaya başladı.
1 kişi daha sözünü tutamamıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dead Koreans|Hyunin-Kpop
Misterio / SuspensoStray Kids konser için hazırlanırken bir anda insanlar delirmeye başlar.Etrafta koşuşturup "zombiler!" diye bağıran Yuna sayesinde ne olduğunun farkına varırlar.. -angst