2 hafta sonra
"Üzülecek vaktimiz yok, üzgünüm çocuklar. Ama onlar için yaşamalıyız. 4 gence sözümüz var." Dedi Jihyo. Bir toplantı yapıyorlardı. Evde ki yemek çok azdı ve markete gitmelilerdi. 5 kişi seçeceklerdi ve onlar gidecekti.
"İsimler hazır!" Dedi Chaeyoung. Herkesin ismini kağıtlara yazmışlardı. En büyükleri olan Nayeon, 5 isim çekecekti. Ve onlar gidecekti.
"İlk isim... Dahyun. İkincisi... Jeongin. Üçüncüsü... Hyunjin. Dördüncüsü... Lia.Beşincisi... Minho." Diye isimleri okudu Nayeon.
"Üzgünüz çocuklar. Bun yapa bilir misiniz?" Dedi Jeongyeon.
"Merak etmeyin bu 5li çok güçlü" diyip kaslarını gösterdi Dahyun. Onun bu hallerine kıkırdadılar.
"Hadi gidelim." Dedi Minho. Aralarında şuan en büyük o idi. Biraz abilik yapması gerekiyordu sanki, hm?
Kapıdan çıktılar ve ilerlemeye başladılar.
Tzuyu ve Lia'nın zoruyla zombiler kokularını almasın diye üstlerine zombi kanı sürmüşlerdi. İşe yaramıyor gibi de değildi. Eh, sonuçta ikili 10 sezon TWD izlemişti.
"Zombi gibi davranın ve sakın konuşmayın." Dedi Minho.
4'lü onayladı Minho'yu.
Markete gittiler ve gerekenleri market arabalarına doldurup arabalar ile döndüler. İçeri girecekleri sırada kan donduran birşey olmuştu. Dahyun hapşurmuştu ve bir zombi üstüne atlamıştı.
Minho'nun abilik yapma zamanı gelmişti. Ne olursa olsun bu 5li arasında en büyüktü. Hayatı pahasına yardım etmeliydi Minho. En azından o öyle düşünüyordu.
Minho zombiyi kendine çekti. Zombi Minho'nun üstündeydi. Ve zombi Minho'yu zorluyordu. Diğerleri ise onlara yaklaşan diğer zombilerle uğraşıyordu. Dahyun ise kapıya vuruyordu. Hadi ama o kadar kişi kapıyı nasıl duymazdı?
Zombi Minho'nun kolunu kaptı..
Merak etmeyin sadece eliyle tuttu. Tam ısıracakken Lia imdadına yetişti ve zombiyi tekmeledi.
Sonunda biri kapıyı açtı ve market arabaları ile kendilerini içeri attılar.
"Hadi ama o kadar kişisiniz kapıyı nasıl açamadınız??" Diye dertlendi Hyunjin.
Fazlasıyla haklıydı.
Jeongin bir anda Hyunjin'e sarıldı. Hyunjin şok olsa da karşılık verdi ve gencin belini elleri ile sardı.
"Lanet olsun, Hyung iyi misin?" Diye Minho'ya yaklaştı Jisung.
Ve Jisung'da Minho'ya sarıldı.
Neden herkes sarılıyor,gençler birbirinizi bu kadar özlemeyin.
İçeri geçtiler ve ne yapacaklarını tartıştılar. Diğer gruplara ulaşmalılardı.
Derken Nayeon'un telefonu çaldı. Hadi canım! Jennie arıyordu!
"Alo?" Dedi Nayeon. Ama bir sorun vardı.. Jennie ağlıyordu.
"Nayeon ısırıldılar.."
Jisoo:Lanet olsun, Jennie git burdan.. Birazdan dönüşeceğiz.
Rosé:Unnie,lütfen git..
Lisa:Sana zarar vermek isteyeceğimiz en son şey lütfen g-"
"Hey! Jennie iyi misin!?"
"Dönüşüyorlar Nayeon.. onları tek bırakamam..AAAAAAA!!"
ve kapanan telefon..
"Siktir.." Diye bir sözcük döküldü Ryujin'in ağzından. Şoktaydı hepsi..
Dünya'yı sallayan BlackPink şuan birer zombiydi.. Çok yakınlardı Twice ile.. Yakın arkadaşlarını telefon da kaybetmişti 9 kız.. Ya birbirleri? Sonuçta ölümsüz değiller di değil mi? Birbirlerini kaybedecekler miydi? Ya Itzy ve Skz? Onlar da kardeşleri gibiydi. Onları da kaybedecekler miydi? Twice odaların da toplandıkları zaman dua ettiler.. Yanlarında ki 13 gençten önce ölmeyi, onların ölümleri görmemeleri için dua etti 9 kız..
NASIL SİZCEEE?? SONRAKİ BÖLÜM DE 22LİDEN BİRİ ÖLSÜN MÜ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dead Koreans|Hyunin-Kpop
Misteri / ThrillerStray Kids konser için hazırlanırken bir anda insanlar delirmeye başlar.Etrafta koşuşturup "zombiler!" diye bağıran Yuna sayesinde ne olduğunun farkına varırlar.. -angst