#2

1.2K 14 2
                                    

Wanneer ik thuis kom zie ik dat Sara nog niet is. Ik kijk even in onze koelkast, er ligt nog wat lasagne van gister dus ik warm het wel even op. piep piep piep yes het eten is klaar nu ff kijken of er nog iets leuks op tv is. Er is niet echt iets te zien op tv dus ik pakt mijn telefoon en opent instagram. Je ziet een foto van Luna en matthy met de caption "happy 6 months".  Het gekke is dat Matthy niet echt blij kijkt op die foto. Ik zie hem ook niet echt blij vaak blij kijken in het café. Maar ja hij zou vast wel blij zijn.

pov Sara
ik sms'je dat ik bijna bij mn straat ben dus snel veeg ik mijn tranen weg. Ik weet echt niet meer wat ik met mijn vriendje aan moet. Hij misbruikt en chanteert mij. Hij heeft namelijk naakt foto's van mij en hij zegt als ik het uitmaak dat hij dan die foto's gaat verspreiden en dat wil ik dus echt niet. Ik kom in mijn straat dus ik parkeer mijn auto en bel bij ons aan want ik ben mijn sleutel perongeluk vergeten.

pov Eva

er word aan gebeld dat zou vast wel Sara zijn. Ik open de deur en het lijkt wel alsof ze heeft gehuild. "saar heb je gehuild?" vraag ik bezorgd. "Nee maar wat gaan we eten" antwoord ze ik ga maar niet doorvragen want ik heb geen zin in gezeik.

*tijdskip van 2 weken

Eindelijk mijn laatste dag hier werken en dan samen met mijn beste vriendin op vakantie!! Ik zit er ook aan te denken om hier ontslag te nemen niet alleen door Luna en Matthy maar ook door de mensen met wie ik werk ( behalve noah) en omdat ik andere dingen wil uitproberen. Gelukkig zijn er deze 2 weken niet veel erge gebeurd tussen mij en matthy. Wel maakte hij constant opmerkingen over hoe ik een plank ben op het ene moment en op het andere moment zegt die dat ik een varken ben. Ik snap deze jongen zo niet. Maar gelukkig bleef het bij opmerkingen en dat kan ik nog wel aan. Luna heeft wel "per ongeluk" een paar keer drinken over mij heen laten vallen of mij laten vallen terwijl ik een vol dienblad vast had en die Matthy zat er maar een beetje sukkelig naar te kijken.

Ik loop vrolijk naar achteren om mijn werk kleding aan te trekken. "zo wat zie jij er vrolijk uit" zegt Noah als hij zijn croissant op zit te eten. Natuurlijk heeft hij daar weer de tijd voor. "ja tuurlijk ben ik vrolijk laatste dagje en dan eindelijk even weg van hier" "oh ja echt chill ik moet nog 2 weekjes helaas, nu heb ik niemand om mee te praten" zegt Noah een beetje teleurgesteld. "Ach joh 2 werkjes dat kan jij, maar nu moet ik aan het werk doei Noah!" zeg ik als ik mijn schort snel dicht knoop.

ik loop naar de bar en je raad het al daar zitten ze die slet Sara en die kwal Matthy. Shit ik zit te staren. "kan je alles zien vieze plank zegt Matthy als hij en Lara naar mij toe komen. "ja sorry" zeg ik snel "maar zouden jullie nog iets willen" "ja het bonnetje" zegt Matthy op een aardigere toon als Lara naar de wc is gegaan. Dat is gek waarom doet die nu opeens anders. Nou ja het zal wel. Blijkbaar merkt Matthy ook al dat ik blij ben dus toen Lara er bij was gekomen moest hij natuurlijk er weer een opmerking over maken. "ben je blij?" "wat fijn voor je, je hebt eindelijk een keer vakantie. Echt fijn kan ik eindelijk een keer hier komen zonder bijna te barfen.
"ja matthyas ik heb inderdaad bijna vakantie en ik ben ook blij dat ik jou kop niet meer hoef te zien" zeg ik een keer ook op een wat fellere toon. Hij kijkt verbaasd door wat ik heb gezegd. Het boeit me niet ik hoop gewoon dat hij hier niet meer terug komt na de vakantie.

maar je haat me ?// ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu