#13

814 10 2
                                    

het is zover vandaag mag ze weer weg van het ziekenhuis. Ik ben hier nog steeds blijven slapen want ik kon niet wachten om alles aan haar uit te leggen als ze wakker is . Sara is ook gebleven met rob. De andere zijn in ons huis blijven slapen maar ze komen er zo aan. Er komt een dokter naar ons toe die verteld dat er een iemand met haar mag gaan praten omdat ze al een tijdje wakker is. Ik sta niet op want ik vind dat Sara als eerst haar mag praten. En als ik eerlijk ben ben ik ook een beetje zenuwachtig. 'Ga jij maar matt je bent al zo lang aan het wachten.' zegt Sara. 'Oké dankje Saar'. zeg ik en ik sta op. De dokter loopt mee tot de deur van haar kamer en dan loopt die weg. Ik ben zo zenuwachtig. De schuld gevoelens komen meteen weer terug en ik moet weet huilen "griep" zooi. Ik moet sterk zijn. Ik veeg mijn tranen weg, zucht diep en loop de kamer binnen.

Pov eva
Ik word wakker in een witte ruimte ik kijk rond en er staat een dokter naast me. Oh ik ben dus in het zieken huis. Hij begint wat in het engels tegen mij te zeggen. Ik let er niet echt op want ik probeer te bedenken waarom ik hier lig. Opeens drinkt het me binnen. Matthy. Wij die zoenen, Ik die naar milo ga, Matthy die tegen me begint te schreeuwen en ik naar de wc ga. Ik voel me woede maar ook verdriet in me op komen. We hadden toch onder tussen wel door dat we elkaar leuk vonden. Ik word uit mijn gedachten getrokken door de dokter. 'Hello miss is it okay if some people come to visit en talk to you?'. Vraagt hij mij. 'Sure'. antwoord ik. Ik hoop gewoon zo dat matthy niet komt is. 2 minuten later hoor ik dat er iemand naar mijn kamer loopt. Ik adem nog een keer diep in en uit en dan gaat de deur open. Daar staat hij. Matthyas het lam. Ik zie dat die gehuild heeft. Voelt hij zich dan toch schuldig? Nee Eva niet zo denken door hem lig jij hier. Toch? Ik heb het eigenlijk ook wel mezelf aan gedaan. Het is een paar seconden stil en dan begint hij met praten. 'Het spijt me zo erg eef mag ik het alsjeblieft uitleggen'. zegt hij terwijl er tranen in zijn ogen vormen. Ik wil nee zeggen maar dan besef ik me iets. Sara zou hem nooit hier binnen laten als hij geen goede rede heeft en Milo ook zeker niet dus ik zeg maar ja. 'Oké zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik al een tijdje stapel gek op jou dus toen wij hadden gezoend was het een van de beste momenten uit mijn leven.' er glijden tranen over zijn wangen en bij mij beginnen er ook tanen te vormen. Hij gaat weer veder met zijn verhaal. 'Ik was echt straal bezopen dus ik kon echt niet meer normaal denken over wat ik ook deed. Ik liep weer naar binnen en ik zie jou knuffelen met milo en ik voelde me al erg jaloers maar toen gaf je hem ook nog een kus op zijn wang en ik kon mijn jaloersheid niet meer inhouden. Want ik ben gewoon zo verliefd op jou ik kon er gewoon niet tegen en ik snap dat dat echt niet oké was en dat zou nu nooit meer gebeuren. Jullie zijn gewoon beste vrienden en dat weet ik nu. En toen begon ik dus te schreeuwen en waarom ik dat deed ik weet het ook niet meer, ik was gewoon zo dronken. Het enige wat ik nog wel weet dat ik 48 uur zowat niet heb geslapen omdat ik hier op jou aan het wachten was met schuld gevoelens. Het spijt me zo erg eef wil je alsjeblieft vergeven.?' vraagt hij half huilend. Holy shit wat een verhaal ik begin te huilen ik weet niet eens waarom. Alle gevoelens komen samen van deze week. Matthy komt naar me toe en hij geeft me een knuffel. Ik begin te huilen op zijn schouder. Het voelt zo vertrouwd in zijn armen. 'Ik vergeef je matt' fluister ik in zijn oor.

Pov matthy
'ik vergeef je matt.' Die woorden. De worden waar ik al 48 uur hoopte te horen terwijl ik in spanning wachtte. Ik laat haar los en kijk haar in dr ogen aan. De komt dichterbij en ze zoent me. Wat heb ik hier toch naar verlangd. Ik wil dit alleen maar met haar hebben en met niemand anders. Wat ben ik toch verliefd. We worden onderbroken in onze zoen als er iemand op de deur klopt. 'Mag ik binnen komen?' vraagt een vrouwelijke stem. Ik neem aan het dat het Sara is. 'Ja tuurlijk Saar' zegt Eva. Ik geef haar nog snel een knuffel en ik sta op en loop de kamer uit zodat zij een Sara even een op een kunnen praten. Ik loop de wachtkamer binnen en ik zie alle jongens zitten. Milo komt naar me toe. 'Hoe ging het?' vraagt hij . 'Echt goed ze heeft me vergeven!!' zeg ik blij. 'Wat fijn matt en we hadden een idee met de jongens.' zegt milo. 'Wat dan?' vraag ik nieuwsgierig. Hij verteld me het plan en ik denk dat eva het zo leuk gaat vinden.

Sara komt na een kwartiertje ook weer terug. De dokter doet nog wat checks bij Eva en dan mag ze weg uit het ziekenhuis!

We rijden met 2 auto's naar ons vakantie huis want de spullen van Sara liggen daar nog en we moeten natuurlijk nog iets vertellen aan Eva. We zitten in de auto met Eva, milo, koen en ik. Ik rijd en Eva zit naast me. We zitten allemaal lekker mee te zingen met de muziek. 'Eva we moeten nog iets zeggen' zegt milo als er reclame op de radio is. 'Wat dan'. vraagt ze nieuwsgierig. 'nouuuu' zegt koen en dan schreeuwen we gelijk. 'WE HEBBEN NOG EEN WEEK HIER GEBOEKT IN ONS VAKANTIE HUIS EN JIJ EN SARA ZIJN OOK UITGENODIGD OM TE BLIJVEN'. 'OMG ECHT' zegt ze blij. 'Jaaa ik had het bedacht want anders was je nog maar zo kort hier' zegt koen trots. 'echt focking erg bedankt!' zegt ze helemaal opgewonden.

heeee eindelijk weeer een deel sorry voor zo weinig uploads morgen komt er weer een langer deel xx evaaaa

maar je haat me ?// ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu