omg we blijven nog een week!!!!! Ik vind het zo lief van de jongens, dus als we weer allemaal in hun huis zijn geef ik hun allemaal een dikke knuffel. Ik zie Matthy wel kijken maar niet op een jaloerse manier gelukkig. Ik ben echt zo blij dat ik hem heb vergeven want ook al ken ik hem nog niet eens zo lang kan ik nu al niet meer zonder hem. 'Shit door al de omstandigheden hebben we nog geen video' zegt Raoul. 'Ohja kut zooi, heeft iemand misschien een idee voor een video?' Vraagt koen. 'Uh misschien kunnen we vanavond een pubquiz doen en dan kunnen eva en sara ook mee doen als ze willen' stelt Matthy voor. Iedereen vind het een leuk idee. Milo zegt dat iedereen mij erg leuk vond in de karaoke video. Gelukkig maar ik zou het echt niet leuk vinden als iedereen me zou haten. 'Het is nu 13:00 dus ik en Sara gaan even naar ons huisje, hoelaat moeten we hier zijn.' vraag ik aan de jongens. 'Kom maar rond 6 uur dan kunnen we barbecueën bij het zwembad!' zegt rob. 'Ja top isgoed' zegt Sara en we willen weg lopen maar dan stelt Matthy nog wat voor. 'Wacht misschien kunnen jullie je spullen alvast mee nemen en dan kunnen jullie hier gewoon blijven.''Ja ik vind dat wel leuk maar doen moeten we nog wel morgen even de sleutel weg brengen' zeg ik. 'Ja klopt maar doeiii wij gaan' zegt Sara en we lopen weg.
Sara en ik zijn aangekomen in ons huisje en pakken onze spullen in en eten nog wat en dan zien we dat het al 15:30 is. We trekken allebei onze bikini onder onze kleding aan want je weet maar nooit. We gaat ook barbecueën bij het zwembad dus dan kunnen we altijd nog zwemmen als we dat willen. We laden onze koffers in de auto en we rijden naar de jongens. We komen aan en we zien dat ze deur nog open staat. Alweer. Wat zijn het toch sukkels. 'Heee we zijn er' roepen Sara en ik door de woonkamer als we daar niemand zien zitten. 'Ooo hoi meiden we zijn hier'. Horen we koen roepen van af het zwembad. We lopen naar hun toe en ze zijn een beetje aan het kloten en Raoul is al begonnen met barbecueën. 'Hee sukkeltje' zegt Matthy tegen mij. 'Hoi kwal' zeg ik terug. 'Hoe noemde je me nou' zegt Matthy terwijl hij boos probeert te kijken maar het niet lukt dus het er super dom uit ziet. 'Een kwal dat ben je toch ook' zeg ik uitdagend terug. Hij tilt me op zijn schouder. 'matthy neee wat ga je doen' roep ik bijna als hij richting het zwembad loopt. 'dat zul je wel zien' zegt hij lachend. En voordat ik nog kom antwoorden lag ik al in het zwembad. 'Ach wat ben je toch weer leuk matthy' zeg ik. 'weet ik' zegt hij trots. 'Kan je me teminste even uit het water helpen.' vraag ik. 'ja tuurlijk'. Hij pakt mijn hand om mij er uit te trekken maar inplaats van dat ik er uit probeer te gaan trek ik hem in het water. De andere hebben het ook gezien gaan helemaal stuk. Koen was het ook aan het filmen maar dat boeit me niet ik vind het juist wel grappig. 'Mag ik dit op mn story zetten het zag er zo grappig uit' vraagt Koen. 'Ja tuurlijk' antwoord ik. Hopelijk gaan de fans niet meteen helemaal denken dat Matthy en ik iets hebben. Niet dat ik dat erg zou vinden om iets met hem te hebben. Wacht Eva vind je hem echt zo leuk. Denk ik bij mezelf. Maar ja ik vind hem wel echt heeel leuk. Ik draai me om naar Matthy want we zijn beide nog in het water. 'Je kon ook gewoon vragen of ik wou zwemmen want ik heb mijn bikini hier onder aan' zeg ik tegen Matthy. 'oh oeps'. We gaan beide uit het zwembad en ik doe mijn jurkje uit en hij zijn shirt want hij had ookal zijn zwembroek aan. Jezus naar Matt zonder shirt kan ik nog wel even blijven staren denk ik bij mezelf. 'so heeee kunnen jullie het zien' lacht rob. Ik besef dat matthy mij ook aanstaart. We moeten beide ene beetje blozen maar ook lachen. 'Ja zeker kon ik het goed zien Rob maar komen er nog andere mee zwemmen?' vraag ik. Sara, Rob en Koen wouden ook wel zwemmen. 'Nou leuk zeg nu ben ik hier als enige zonder een fix.' zegt hij. 'Niet zo zielig doen dnp' zegt Matthy. Waardoor hij door Koen in het zwembad word geduwd. We besluiten er ook maar allemaal in te springen. We zitten allemaal een beetje te kloten als Raoul ons roept en zegt dat het eten klaar is.
'We komen er aan papa' roepen de jongens Sara en ik kijken elkaar raar aan. 'Wat zeggen jullie nou weer' zegt Sara. De jongens moeten lachen. 'Nou hij is gewoon onze papa' zegt rob. Beetje raaaar maar ik laat het er maar bij dus ik ga uit het zwembad.We hebben net gegeten en wow het was echt ziek lekker. 'Raoul het was echt zo lekker als jij ook zo kookt in Nederland kom ik maar bij jullie wonen denk ik.' zeg ik. 'Dat zou matt niet zo erg vinden denk ik.' zegt Milo lachend. Matthy moet een beetje lachen maar zegt dan 'Dat zou ik inderdaad niet erg vinden dus wil je?'. 'Nou ik woon bij Sara en dat hou ik nog wel even zo denk ik' lach ik. We praten en kloten nog een beetje. Oké het is 22:00 laten we nu de pubquiz opnemen.' stelt Koen voor idereen vind het goed. De jongens zetten alles klaar en we kunnen beginnen.
omg ik heb gewoon al 700 reads bijelkaar zoooo erg bedankt en ook 33 van die sterretjes bij elkaar echt super erg bedankt!!!!
het spijt me zo erg voor weer een iets korter deel hij is nu ong 1000 worden en ik probeer er ong 1500 per keer maar ik heb het gewoon best wel druk want ik zit in 6vwo dus jaa volgende deel word de pubquiz xxx evaa
JE LEEST
maar je haat me ?// ft bankzitters
Romanceje word al een jaar lang uitgescholden door een jongen genaamd Matthyas. je denkt dat je eindelijk van hem af bent totdat je hem tegen komt in de kroeg met zijn vrienden. en vanaf daar veranderd alles