15

776 14 0
                                    

Pov eva

De jongens starten die video en koen heeft de quiz gemaakt. De regels werken zo: als je het goed hebt mag je een shotje aan iemand uitdelen. en als je hebt fout hebt moet je ook een shotje nemen. Als jullie het allemaal fout hebben mag koen er een geven en als jullie het allemaal goed hebben moet Koen er een. 'Laten we maar beginnen' zegt koen. Iedereen heeft er erg veel zin in. We hadden al wat shotjes voor de video genomen want dat is wel leuk voor de sfeer.

'Oké de eerste vraag dit is een inkomer dus erg makkelijk'. 'Wat is de beste club van Nederland' vraagt koen. Iedereen schrijft zijn antwoord op. 'jullie mogen jullie antwoord laten zien in 3,2.1!'. Matthy heeft Feyenoord ,Rob psv en Sara ook, Raoul creators en ik en Milo ajax. 'nee je maakt een grap toch' vraagt matthy me verbaast. 'een grap?! ik vertel alleen maar feiten wat is Feyenoord nou weer voor een homo club.' zeg ik. 'en het antwoord is...... FEYNOORD NATUURLIJK' zegt koen nou ik kan het beter schreeuwen noemen . 'ohja en Raoul die van jou tel ik ook goed' zegt hij er snel achter aan. 'wtf is dit nou weer ajax is zo veel beter' zegt milo. 'precies' en ik geef hem een box. 'ik geef mijn shotje aan eva omdat je zo een slechte smaak hebt, kijk van milo weet ik dat hij een slechte smaak heeft maar van jou?!'. zegt matthy lachend. 'hahahh wat ben je toch ook weer leuk' zeg ik en ik tik twee  shotjes naar achter.

'oké we gaan weer door naar de volgende vraag. het gaat om wie het dichtst bij de vieuws schat. De vraag is hoevaak is de meest bekeken video op bankzitters shorts beteken is .' Ik heb echt geen idee op matthy zijn bordje te kijken want ik zit naast hem maar zodra hij het door heeft dat ik probeer te kijken draait die snel zijn bordje weg. Ik ken dat hele account niet eens. Ik kijk Sara aan en zij heeft zo te zien ook echt geen idee. Ik schrijf maar wat randoms op. '3,2,1 laat jullie antwoorden maar zien'. Zodra iedereen mijn antwoord ziet gaan ze helemaal stuk. Ik kijk naar hun antwoorden en ik zie dat ze allemaal in de 300k hebben "griep" zooi. Mijn antwoord is 1,3 mil' Rob heeft het dichtst bij geraden en hij geeft het shotje aan mij omdat die mijn antwoord het grappigst vond.

we gaan nog zo een tijdje door en dan besluiten we dat het wel genoeg is geweest en we naar bed moeten gaan. Ze sluiten de video af en ik ga bij matthy slapen vandaag. Nou niet alleen vandaag de hele week zelfs. 'Ik ben eigenlijk nog niet moe' zegt ik tegen Matthy als we in zijn kamer zijn. 'ik ook niet' zegt hij.

Tw smut
Hij staat tegen over me en we komen steeds dichterbij elkaar en we beginnen te zoenen. Hij duwt me tegen de muur aan en geeft wat kusjes in mijn nek en ook een zuigzoen. Hij tilt me op en zet me op zijn bed. Ik voel dat we allebei wel meer willen dus ik doe zijn shirt uit. Mijn topje vliegt snel daarna ook door de kamer. We zoenen nog wat en dan doet hij mijn bh en slipje uit en ik zijn onderbroek. Opeens voel ik een vinger in me gaan en nog één volgt. Hij gaat snel jezus. Opeens voel ik niks meer hij begint kusjes over mijn hele lichaam te geven en dan komt hij benden aan en dan voel ik iets nats. Ik zet mijn vingers in zijn rug want wat is hij goed. Matt merkt dat ik bijna kom en hij stopt. koulo. Nu is het mijn beurt. Hij zit op de kant van het bed en ik ga op mijn knieën zitten. Ik neem zijn ding in me mond. Ik begin steeds sneller te gaan. Hij begint te kreunen. Ik ga steeds harder. Zijn ding zit zo ver in mijn mond dat ik bijna moet kokhalzen. Ik merk dat hij ook bijna komt dus dan stop ik ook. Hij pakt snel een condoom en voordat ik het weer voel ik iets in me glijden.We beginnen langzaam. Ik geef hem kusjes op zijn nek en laat ook een zuigzoen achter in zijn nek. We gaan steeds sneller en dan kan ik me niet meer inhouden. 'Matthyas' kreun ik. Ook hij kreunt 'eef sneller.' En dat doe ik. 'Ah matt' zeg ik als ik bijna kom we gaan nog sneller en dan kom ik. Hij is volgensmij nog niet gekomen dus ik ga maar door en na een paar seconden komt hij ook. We gaan bijde uitgeput op bed liggen. Omg dit was echt de beste seks die ik ooit heb gehad. Ik ga in zijn armen liggen en ik val al snel in slaap

Ik word wakker in Matthy zijn armen. Ik probeer uit zijn greep te komen maar het lukt me niet. 'nog heel even eef pls' vraagt hij. 'oke 10 minutjes dan' zeg ik en lig nog even in zijn armen na tien minutjes zie ik dat hij ook weer in slaap is gevallen. Ik maak me los uit zijn greep en merk dan dat we beide naakt zijn. Omg ik besef het me weer wat ik gister heb gedaan. Ik ga maar even douchen. Dat wou ik al sowieso doen maar nu lijkt het me nog wel wat handiger. Ik pak een bankzitters broekje en een trui van matt en ik stap onder de douche. Als ik uit de badkamer kom zit matthy al weer aangekleed op bed. 'Zullen we naar beneden gaan en ontbijten?' vraagt hij. 'ja is goed.' zeg ik en we lopen naar beneden. Iedereen zit al aan tafel. Wij gaan ook zitten. 'So hé volgensmij hebben jullie een leuke nacht gehad gister' zegt koen. Ik word een rood en matthy ook. Kut zooi ze hebben ons allemaal gehoord. 'Maaaar de echte vraag is wie was er beter Milo of Matthy.' vraagt rob.  Iedereen moet lachen gelukkig want het begon erg ongemakkelijk te worden. 'Ja dat zou ik ook wel willen weten' zegt milo. 'Nou milo als jij het zo graag wilt weten jij was het zeker niet, jij vergeleken met matt leek het wel alsof het je eertse keer was.' zeg ik spottend. Iedereen gaat helemaal stuk. Matthy kijkt me blij aan milo weer want minder maar boeie. Na een tijdje te hebben gegeten ga ik de tafel afruimen en milo helpt mee. 'Was ik echt zo slecht.' vraagt hij bezorgd als we in de keuken zijn. 'haha milo nee hoor die opmerking was gewoon voor de grap maar Matthy was wel beter'. zeg ik.  'ooo oké nou dan moet ik maar wat advies vragen aan matt' zegt hij nu ook lachend.

zooooo wat een deeel ik maak wat kortere delen maar dan lukt het me wel door gewoon door de weeks up te loaden dus hopelijk vinden jullie het niet erg. Ik ben echt heel dankbaar voor al mijn reads alleen mijn read gaan heel erg naar beneden eerst had ik er gemiddeld 50 en nu ongeveer 15 niet dat dat erg is ik ben daar ook heeeeel blij mee maar zou iemand weten waardoor dat zou komen?  xxx evaaaa

maar je haat me ?// ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu