Pov Matthy:"WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN" schreeuwt Noah tegen ons als hij haar niet meer wakker krijgt. "JA SORRY HOOR WEET IK HET DAT ZE ZO HARD GING VALLEN" schreeuwt Luna geërgerd terug. "HALLO MATTHY GA JIJ OOK NOG IETS ZEGGEN JIJ HEBT HIER OOK VOOR GEZORGD HE" roept Noah nog bozer naar mij. Ik kan het allemaal niet meer aan. Ik sta op en pak mijn jas, ik sta op het punt om weg te gaan als Luna nu boos naar mij roept "MATTHYAS HET LAM WAAR DENK JIJ HEEN TEGAAN, WAAG HET NIET OM MIJ HIER MET DIE 2 ACHTER TE LATEN".Nu man ik mij ook niet meer inhouden. Dus ik schreeuw nu ook midden in het volle café terug terwijl er al mensen om ons heen zijn gaan staan en eva nog op de grond ligt. "NEE LUNA IK KOM NIET TERUG OHJA EN HET IS KLAAR TUSSEN ONS EN STIK LEKKER ER IN MET JE VIDEO ALS JE DIE VERSPREID ZIE IK JOU SNEL BIJ DE RECHTER". Snel loop ik het café uit.
pov eva:
Ik word wakker met ziek erge hoofdpijn waarschijnlijk heb ik een kater ofzo. Ik doe me ogen ik kijk tegen een witte muur aan. Waar ben ik? Ik kijk naast me en zie Sara op een stoel naast mij slapen. "Sara?" fluiter ik. Ze word wakker en zodra ze mij glijdt er een traan over haar wang. "Eef eindelijk ik was zo bezorgd" zegt ze in tranen. Ik snap allemaal niet meer. Waarom ben ik hier ? Ik vraag sara waarom ik hier lig. Ze legt me uit dat ik 24 uur in een soort coma heb gelegen. Toen kon ik me alles weer herinneren. Luna die haar been uitstak Noah die mij waarschuwde ik die daarna veel en alles zwart werd en ik nog geschreeuw hoorde op de achtergrond. "Eef gaat het" vraagt saar bezorgd als ze ziet dat ik heel lang voor mij uitstaar. "ohja sorry, ja het gaat wel hoor ik dacht gewoon even na over wat er gister was gebeurd" zeg ik. "weetje wat echt heel raar is, Matthy kwam nog langs" "'maar ik was boos op hem geworden en zij dat die op moest rotten en heb hem een klap gegeven" zegt Sara best wel trots" "ah dankje saar wat zou ik toch zonder jou moeten" antwoord ik. De dokter komt binnen lopen en doet nog wat checks. Daarna zegt ze dat ik mag gaan!! Sara en ik lopen naar de auto. "Eef volgens mij vind Noah je leuk hij heeft echt hard moeten huilen gister en hij is de hele nacht gebleven alleen in de ochtend moest hij weg, iets in mij zegt dat hij je leuk vind" zegt Sara. "Noah nee dat kan niet we werken altijd samen en hij flirt nooit met mij of zo" zeg ik snel want ik kan me echt niet in mijn hoofd halen om iets met hem te hebben. Hij voelt echt als een soort broer voor mij. "ja ik weet het ook niet het leek gewoon zo" zegt Sara.
Tijdens het avond eten besefte ik me iets. De vakantie! "Saar omg ik was het helemaal vergeten we gaan morgen op vakantie!" "ohjaa ik ook. Ik was het helemaal vergeten door alles wat er was gebeurd" "denk je wel dat je kan gaan?" vraagt ze er snel achteraan. "ja tuurlijk ik slaap morgen gewoon veel in het vliegtuig".
Nadat we klaar zijn met met eten ga ik mijn tas inpakken. Ik besluit wat muziek op te zetten en zet de top 50 aan. "je blij richting mij" lees ik en ik zet het aan. WAT! roep ik per ongeluk als ik Matthy hoor zingen. Sara komt binnen gerend. "Wat is er?!" vraagt ze. "luister dit, dit is letterlijk Matthy" en ik laat het nummer horen". "ik wist wel dat hij youtube video's maakte want daarom is Lara natuurlijk met hem, maar dat die kon zingen wist ik helemaal niet." vertel ik Sara. "Ja klopt lekker veel autotune gebruiken deze jongens wel."zegt Sara "nouja ik ga maar weer veder met mijn koffer inpakken saar" "jaa ik ook" zegt ze als ze mijn kamer uitloopt
tijdkip voor als ze zijn aan gekomen in spanje
ik en Sara staan te wachten op onze koffers als ik opeens aan de andere kant van de band 5 jongens zie vloggen. Kut zooi Matthy staat daar. We hebben een paar seconden oogcontact en hij begint te glimlachen. Wat de fock doet deze jonge eerst altijd mij uitschelden en nu naar mij lachen. Ik kijk weg en draai me om naar Sara. "Saar kijk eens welke flikker tegen over ons staat" Sara ziet hem nu ook. "Hé flikker kan je het zien" zegt ze heel hard omdat hij nogsteeds aan het staren is. Al de jongens om hem een gaan stuk.
pov : Matthy
Daar staat ze dan opeens aan de andere kant het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien we kijken elkaar een paar seconden in de ogen aan en ik begin een glimlach te krijgen. Ze draait haar hoofd en begint tegen haar vriendin te fluisteren. Shit ik verkloot het natuurlijk meteen. Opeens begint die vriendin tegen mij te praten of ja je kan het wel meer schreeuwen noemen. "He flikker kan je het zien". Shit ik besef me dat ik nogsteeds naar hun sta te staren. Tot dat alle jongens mij beginnen uit te lachen. Ik vind het alleen niet zo grappig dus ik loop naar de wc. Waarom moet ik nou weer gechanteerd worden.flashback 5 maanden geleden
hee Luna hoe gaat die. "We gaan zo naar het Café waar mijn ex beste vriendin werkt en we gaan doen alsof we de tijd van ons leven hebben" zegt Luna op een felle toon. "Luna je weet dat ik nu video's moet maken met de bankzitters" "boeit me niet wil je anders dat ik de video verspreid?!" zegt ze met een gemene lach op haar gezicht "nee oke ik kom wel mee". zeg ik snel. Het gebeurde allemaal 2 weken geleden Lara had mij gedrogeerd en bleef me maar meer drankjes geven in de kroeg waardoor ik niet meer wist wat ik deed. Toen ze me vroeg om tegen iemands auto aan te plassen, het raam te breken en vervolgens in de brand te steken leek het me allemaal een grappig idee. Ze heeft het dus dat ik dat allemaal doe op video en als die ooit online komt kan ik me hele carrière vergeten en misschien moet ik wel naar de cel. Daarom moet ik bij haar blijven. Ik hoop dat ik ooit bewijs kan vinden dat zij mij heeft gedrogeerd, dan kan ik van haar weg. "Waarom gaan we eigenlijk naar dat café van je ex beste vriendin" vraag ik. "Omdat ik weet dat jij haar leuk gaat vinden ze is precies je type maar helaas moet jij altijd kut tegen haar doen" verteld ze met een gemene lach op haar gezicht. "WAT NEE DAT WIL IK NIET IK KEN HAAR NIET EENS" "Ah matthyas toch dat maakt me echt niks uit dus kom maar snel mee anders zet ik die video online"
JE LEEST
maar je haat me ?// ft bankzitters
Romanceje word al een jaar lang uitgescholden door een jongen genaamd Matthyas. je denkt dat je eindelijk van hem af bent totdat je hem tegen komt in de kroeg met zijn vrienden. en vanaf daar veranderd alles