#8

957 16 1
                                    

pov eva

de jongens zijn even hun spullen pakken voor het strand en ik en Sara zitten even beneden. Ik pak mijn telefoon en begin de bankzitters op te zoeken. Is wel handig om te weten met wie ik naar het strand ga. Eerst zoek ik hun account op op insta. 330k volgers jezus dat is niet weinig. Ik volg het account en begin ook Die van Milo, Rob, Matthy, een ene Koen en Raoul te volgen. Milo en Matthy volgen me meteen terug. Milo Matthy komen dan ook de woonkamer binnen lopen. 'Ons een beetje zitten stalken' zegt milo. 'ja ik wil toch wel weten met welke mongolen ik naar het strand gaan.' 'hoe noem je ons nou' zegt milo die boos probeert te kijken maar het lukt niet dus ik en Sara moeten heel hard lachen. Dan komt milo naar mij toe en tilt mij over zijn schouder. 'MILOO zeg me neer'. ik zie Matthy kijken, 'Ik ga naar de wc' en hij loopt pissig weg. Milo zet me weer neer. 'Wat heeft hij' vraag ik terwijl we alweer op de bankzitten. 'Ja geen idee' zegt milo. Rob en Sara zitten een beetje te knuffelen, dan komen de andere 2 bankzitters binnen Koen en Raoul. Ik stel me voor en we praten wat. Matthy komt weer en we gaan met 2 auto's naar het strand. Ik zit met Koen, Milo en Matthy. Ik zit Samen achterin met Koen, dat vind ik wel leuk want ik ken hem pas net maar hij lijkt me heel gezellig. Koen en ik praten wat terwijl er muziek op staat en dan hoor ik dat ene lied weer. "Je blik richting mij". 'Heee dit is jullie lied' vraag ik terwijl zij mee zitten te zingen. 'Ja zeker we hebben hier een fan girl volgensmij' zegt koen lachend. 'Nee nee dat niet maar ik luisterde laats naar de radio toen hoorde ik opeens de stem van Matthy, toen ging ik maar even kijken van wie het liedje was en van jullie dus blijkbaar.' vertel ik de jongens. 'Ja ik kan mooi zingen hè' vraagt Matthy trots. 'ja zeker wel lekker veel autotune' zeg ik. Hij probeer nep boos te kijken wat er echt super dom uit ziet. 'Ik vind het wel jammer dat je geen fan girl bent wij zijn toch super leuk?' vraagt koen een beetje lachend. 'ja wow jullie zijn eigenlijk echt mijn grootste idolen mag ik pls met jou op de foto koen?' 'Ja zeker' zegt die en we gaan allemaal stuk.we maken een foto in de bij spiegel van de auto. Ik plaats hem op mijn story met 'omg Koen Matthy En milo gemeet 😭😭❤️❤️🥰🥺' en ik tag hun en als ze de story zien gaan ze weer stuk. Ze reposten hem ook op hun story. Matthy zet er 'Mijn favo fangirl gemeet bij 😭❤️🥺 bij' Milo  'Wat is die kale toch knap.' en Koen ' 🥺😭❤️. We zijn aan gekomen bij het strand na een paar minuutjes rijden.

We zijn aangekomen op het stand eerst gaan we even naar een strandtent en we bestellen voor iedereen een pilsje. Na een tijdje gaan we naar het strand. Ik en Sara willen nog even liggen maar zij word op de schouder van Rob getild en ik op die van Matthy. Ik vind dat zeker niet erg hoor. Ik word in het water gegooid en omg wat is dat koud. We besluiten een kippen gevecht te doen. Dat is dat je bij iemand op hun schouders moet en dan iemand anders van een ander persoon zijn schouders moet afduwen. 'Eef zullen wij in een team?' vraagt Matthy. 'Tuurlijk we moeten wel winnen hè.' zeg ik. ' ja duuhh' zegt matten ik ga op zijn schouders. De andere teams zijn Rob en Sara, Milo en koen en dan Raoul als scheids. Als eerst vallen rob en Sara. Dus het is nog tussen Milo Koen en Matthy en ik. 'Dit ga je verliezen fangirl' zegt koen die op milo zijn schouders zit. 'Onee zeker niet rooie' zeg ik en we gaan beginnen aan de finale. Matthy en ik hebben gewonnen ik ga van zijn schouders af en ik geef Matthy een knuffel. Ik weet dat het maar een knuffel is maar het voelt zo fijn in zijn armen. Ik denk dat ik gevoelens voor heb krijg. Matt en ik zijn nog een tijdje in het water aan het kloten maar dan vinden dat het ook wel tijd voor ons word om weer uit het water te gaan. We zitten nog wat te kooten en te kijken naar de zonsondergang. Het is ondertussen al 20:00 dus we besluiten allemaal naar huis te gaan. We maken ook even een groepsapp met zijn alle en als we thuis zijn gaan we de foto's sturen van vandaag.

Sara en ik komen aan ik check mn tel en ik zie dat er een nieuwe groep is.

MONGOLEN
raoul
yoo was echt leuk vandaag. Als iemand foto's heeft stuur ze hier dan even door.
eva
ja het was erg gezellig inderdaad ik nu de foto's sturen die ik heb gemaakt.
koen
ja same

maar je haat me ?// ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu