Pov Eva:
we zijn aangekomen bij ons huis om 11:00. Het is zo mooi het heeft uitzicht op het strand en er is ook nog een zwembad! 'Eef zullen we vandaag een beetje de stad in en dan kunnen we misschien ook een leuk jurkje vinden en vanavond al meteen stappen!' zegt Sara enthousiast. Ik hou erg van stappen en shoppen dus ik stem er mee in. Ik hoop gewoon op alles dat ik Matthy niet meer zie maar dat gebeurd vast niet.
We zijn in de zara en ik heb zo een mooi jurkje gevonden ik loop mijn las hokje uit en gelukkig vind zij hem ook heel nooit want anders zou ik weer twijfelen of ik hem zie moeten nemen. Sara heeft geen jurkje gevonden maar zij heeft toch iets van 20 jurkjes mee ook als zijn we hier maar een week.
Saar gaan en ik gaan stappen yess. 'Evaaaa kom je nog' roept Sara als ik haal heel lang bezig ben met mijn make-up. Ik hoop eigenlijk dat ik een leuke jongen tegen kom.
We zijn aangekomen in de club en we hebben al aardig wat rondjes gedaan ik ben ook wel zeker aangeschoten. Er komt een groep met jongens binnen misschien is er wel een leuke voor mij bij. Ik sta wat te dansen als iemand mijn hand pakt. Ik draai me om een ik zie matthy daar staan.' WTF RAAK ME NIET AAN.' roep ik iets te hard naar hem maar ja ik ben ook aan geschoten dus boeie.
Pov matthy:
En daar staat ze weer dat meisje die ik pijn heb gedaan terwijl ik het niet eens wou. We hadden met de jongens een een deal gemaakt iedereen moet proberen eem meisje mee proberen te nemen en als je het niet lukt moet je voor een keer uiteten betalen. Alleen de de mensen met een vriendin doen niet mee. Nou ik ga mooi niet verliezen dus ik loop naar Eva toe. Misschien niet de slimste keuze maar ik ben aanschoten of hoog waarschijnlijk dronken. 'Hey eva' zeg ik terwijl ik achter haar sta 'Evaaa?' Nog steeds reageert ze niet dan pak haar hand maar. Meteen draait ze zich om. Onze ogen maken contact, haar ogen waar ik voor altijd naar zou kunnen kijken. 'WTF RAAK ME NIET AAN'pov Eva
'pls eva luister ik heb alles nooit zo bedoeld' zegt hij zielig. 'ach wat doe je nou zielig door jou en je luna zag ik in het focking ziekenhuis.' 'Maar ev-' voordat matthy zijn zin af kon maken kreeg hij een klap van rara wie. Sara natuurlijk! 'OPROTTEN MATHHYAS IK DACHT DAG IK HET AL DUIDELIJK GEMAAKT HAD IN HET ZIEKENHUIS. BEGRIJP HET NOU EENS ZE WILT JE NIET ZIEN. 'uhm ja sorry' zegt matthy en hij loopt snel weg' 'Wat een sukkel heel
erg bedankt dat je hem hebt weggejaagd' 'alles voor jou hè eef' 'jaa dankje maar ik ga ik nu wil ik aan iets anders denken'.zeg ik.'Ik weet wat als jij vanavond met iemand mee naar huis gaat dan mag je een jurkje voor jezelf uitzoeken die ik betaal!' zegt ze enthousiast. 'Nou dat moet lukken' zeg ik zelfverzekerd.Ik zit aan de bar als een lange blonde maar best kale jongen naast mij komt zitten. 'wat zit je hier toch zielig alleen' 'hahah nee hoor ik wacht gewoon even op mijn vriendin die is net 2 seconden weg gegaan naar de wc volgensmij. laat maar ze staat daar de dansen' lach ik. 'nou maar goed ook dan kunnen wij even praten'. zegt hij nu ook met een lach op zijn gezicht. Ik heb het gevoel alsof ik hem al ergens heb gezien ofzo maar ja dat heb ik wel vaker. Vooral in de club heb ik dat. 'Wat is je naam eigenlijk' vraag ik. Als ik besef dat we na een half uur gepraat te hebben ik nog steeds zijn naam niet weet. 'Ohja haha we hebben het nog niet eens over gehad. Ik heet Milo' 'Hoe heet jij dan?' vraagt hij. 'Ik heet eva'. 'Nou eva wil jij dan met mij dansen' vraagt hij met een lach op zijn gezicht. 'Tuurlijk'. En hij pakt mijn hand en hij neemt mij mee naar de dansvloer. Na heel lang te hebben gedanst vraagt hij 'hoe ga jij naar huis komen want wij hebben duidelijk beide teveel gezopen'. 'Shit goede vraag.' Ik kijk naast me en ik zie dat Sara ook helemaal tappie is en met een jongen zit te dansen dus dat word hem ook niet. 'Iemand van de mensen waarmee ik ben heeft niet gezopen dus je kan wel met mij mee' zegt Milo. Toen schoot iets me weet binnen, de weddenschap!. 'Ja hoor isgoed' zeg ik snel. Ik app Sara nog wel.
JE LEEST
maar je haat me ?// ft bankzitters
Romanceje word al een jaar lang uitgescholden door een jongen genaamd Matthyas. je denkt dat je eindelijk van hem af bent totdat je hem tegen komt in de kroeg met zijn vrienden. en vanaf daar veranderd alles