pov eva
Ik Sara zitten te ontbijten op ons terras. Wat is het toch mooi hier ik wil hier echt niet meer weg. We krijgen ter gelijke tijd een berichtje. Het komt uit de nieuwe groepsapp
MONGOLEN
matthy
we geven vanavond een feestje jullie kunnen komen als jullie willen.
rob
ohja en als jullie komen kunnen jullie om 20:00 komen dan hebben we nog even voordat het begint.ik en Sara willen natuurlijk komen dus we reageren snel.
eva
ja tuurlijk komen we!
sara
gezellig! Mogen we wel even het address anders word het wel lastig om te komen.
Koen
ja dat is inderdaad wel handig het is ******
raoul
tot vanavond!'Eerlijk eef je vind matthy leuk' zegt Sara. 'Uhm nou ja ik denk het wel hij was gister zo lief en leuk' en ik begin te blozen. 'oehh eindelijk zeg je het ik ship jullie wel'. 'Maar niet tegen iemand zeggen, ook niet tegen robbie!'. 'Nee nee isgoed' antwoord Sara. 'Hoe zit het nou tussen jou en Robbie'. Vraag ik nieuwsgierig. 'jaa echt goed volgensmij weten we wel van elkaar dat wel elkaar leuk vinden maar ik heb nog met Simon'. zegt Sara. 'Maak het dan gewoon uit met hem.' 'dat gaat niet zo makkelijk' zegt Sara en ik zie dat er tranen in haar ogen vormen. 'Saar waarom kan dat niet was is er aan de hand.' Ze verteld me dat ze word gechanteerd door Simon met haar naakt foto's en als ze het uitmaakt dat hij ze dan gaat verspreiden. 'Omg saar wat heftig' en ik geef haar een lange knuffel. 'Ik weet iets hoe je van hem af kan komen.' zeg ik. 'Wat dan?' vraagt Sara door haar tranen heen. 'We gaan proberen in zijn apple iday te komen en dan verwijderen ze zijn foto's van zijn telefoon, Hij is zo dom dat ik denk dat wij zijn code wel kunnen raden' Ik voel me best wel slim dat ik dit heb bedacht al zeg ik het zelf. 'Goed plan laten we beginnen' zegt Sara nu met een lach op haar gezicht. Na een paar minuten hebben we zijn wachtwoord geraden! Het was letterlijk zijn naam en zijn geboorte datum wat een sukkel. Sara verwijderd de foto's. Ze besluit het morgen uit te maken want eerst wilt ze nog even kijken hoe het vandaag gaat met rob.
Het is 19:00 dus hoog de tijd om ons klaar te gaan maken. Allebei trekken we een jurkje aan zij een zware satijnen en ik een donkerblauwe. Ik stijl mijn haar, niet dat ik krullen heb maar ik heb wel een beetje slag in mijn haar dus als het helemaal stijl is vind ik wel mooier. We doen nog wat make-up op en dan dan zijn wel klaar om te gaan. We komen aan en de deur staat nog openen geen idee of dat per ongelijk was maar we lopen naar binnen. Al de jongens zitten op de bank en zodra we binnen komen lopen beginnen ze met staren. 'Zo hè kunnen jullie het zien de helft van jullie hebben gewoon vriendinnen' Zeggen Sara en ik lachend. De jongens met vriendinnen kijken snel weg. 'Mogen de jongens zonder vriendinnen wel staren' vraagt Matthy die een beetje aan het blozen is wat schattig. 'Hmm sommige' en ik geef matt een knipoog. Ik en Sara gaan zitten. De jongens stellen voor om Karaoke te doen, dan kunnen we ookal aangeschoten worden. Sara en ik vinden het een leuk idee. 'Is het ook voor jullie youtube kanaal of niet' vraag ik. 'Oh daar hadden we nog niet aan gedacht maar het zou wel leuk zijn en dan hoeven we morgen niks meer te filmen als we een kater hebben' zegt koen. 'vinden jullie het goed om op ons youtube kanaal te komen we hebben wel ong. 600k volgers' vraagt milo. 'Ik vind het niet erg hoor' zegt Sara. 'Ja ik vind het ook goed hoor' Zodra ik dat heb gezegd beginnen de jongens met camera's lichen enz te pakken. Als alles klaar staat starten ze de video en stellen Sara en ik ons voor. We grabbelen lootjes voor wie Samen zitten. Ik zit met het eerste lied bij milo en koen en de 2 met matt. Dit gaat leuk worden. Matt Robbie en Raoul beginnen met stapelgek, natuurlijk kiezen zij hun eigen lied. Matthy kijkt me de heletijd aan terwijl hij het refrein zingt. Ahh vlinders in mijn buik niet normaal. Nu gaan Milo Koen en ik, we zingen ijskoud en iedereen gaat helemaal stuk. Iedereen is behoorlijk aangeschoten als iedereen klaar is. We doen aan het einde nog een keer als het avond is van Suzan en Freek en Raoul zit in z'n eentje op de bank een fles naar achter te gieten. Na Het lied sluiten de jongens de video af. Het was echt zo grappig en leuk.
Als de jongens alles weer hebben op geruimd beginnen er mensen binnen te komen en na een tijdje is het echt super druk. Ik zit echt heel lang te dansen met matt hij is zo zo leuk.
pov Matthy
Ik zit al een tijdje te dansen met eva ik ben echt zo verliefd op haar. Ik zie dat ze naar buiten loopt. Ik twijfel of ik achter haar aan moet gaan boeie ik doe het gewoon, niet dat ik nu normaal kan denken want ik ben echt helemaal bezopen. We zitten een paar minuten op een bankje bij het zwembad en haar hoofd leunt op mijn schouder. Ze komt omhoog van mijn schouder en ik kijk haar ik haar ogen. Die ogen waar ik voor altijd in zou kunnen blijven staren. Ik kan me niet meer in houden en begin haar te zoenen. Gelukkig doet ze mee. Wat voelt dit goed. Volgensmij duurt de zoen niet heel lang maar het voelt als uren. Ik heb zo erg zin om de kleding van haar lijf te trekken. Ze merkt dat ik meer wil. 'Matt ik wil het ook alleen niet hier waar iedereen ons kan zien, wat later op de avond is er misschien een beter plekje ergens.' Ze geeft me een knipoog en loopt ondeugend naar binnen. Ik zit nog even in shock door wat er allemaal is gebeurd. Ik ben zo stapelgek op dit meisje. Ik kan al zo een hele toekomst voor ons plannen. Na 10 minuutjes vind ik het wel weer tijd om naar binnen te gaan ik ga opzoek naar eva. Ik zie haar in een soort hoekje wel heel close knuffelen met milo. Ze lachen nog en ze geeft hem een kusje op de wang 'WTF EVA' Komt er uit mijn mond. Ze kijkt achter zich en reageert rustig. 'Matthy we zijn gewoon vrienden dat weet je toch'. 'WAT NOU VRIENDEN EEN BEETJE KLEF DOEN MET MILO TERWIJL WE ZOJUIST HEBBEN GEZOEND. MISSCHIEN HAD IK AL DIE TIJD WEL GELIJK EN BEN JE WEL EEN VIES VARKEN. Roep ik zonder er bij na te denken omdat ik zo dronken ben maar ik ben ook gewoon zo jaloers. Ik zie dat haar gezicht heel wit word na de laaste opmerkeinh
g. 'WTF MATTHY ZO KAN JE ECHT NIET ZIJN JE WEET DAT ER NIKS TUSSEN ONS SPEELT, IK HEB LETTERLIJK EEN VRIENDIN' schreeuwt milo nu ook. Ik merk dat er veel mensen op ons letten maar dat maakt me niet uit dus is ga veder met schreeuwen. 'ACH GA LEKKET MET JE VAKRKENTJE OINK OINK HÈ DIK VARKENTJE VEEL PLEZIER MET DIE KALE' schreeuw ik nu tegen hun beide. Ik zie milo nog iets tegen Eva zeggen maar ze rent al weg. Ik heb geen idee waar ze naar toe gaat en het boeit me ook niet. Nu begint Milo weer tegen me te schreeuwen.Tw!!!
Pov eva :
'MISSCHIEN HAD IK AL DIE TIJD WEL GELIJK EN BEN JE WEL EEN VIES VARKEN' schreeuwt Matthy. Vies varken. Mijn gezicht betrekt bij horen van die woorden. Milo probeert het voor me op te nemen maar hij blijft door gaan.' ACH GA LEKKER MET JE VAKRKENTJE OINK ONKI HÈ DIK VARKENTJE VEEL PLEZIER MET DIE KALE' schreeuwt die weer. De enige woorden die maar door mijn hoofd blijven gaan zijn varken, varkentje, vies varken enz. Milo kijkt me bezorgd aan. Hij weet als enige wat er vroeger met mij is gebeurd. 'Eef pls luister niet naar hem het is niet waar' zegt die als die ziet dat ik weg probeert te gaan. Maar zijn woorden hebben geen zin. Ik trek een sprintje naar de wc en ik hoor milo weer schreeuwen. Ik doe snel de wc deur op slot en steek 2 vingers in mijn keel. Zo dat lucht op maar niet genoeg denk ik bij me zelf als er heel wat maag inhoud uit mijn mond is gekomen. Ik doe het nog 2 keer. 3 keer is wel genoeg voor nu. Ik probeer het slot van de wc te halen. Ik voel dat ik erg licht in mijn hoofd word. Ik probeer met al mijn kracht nog iets te roepen het enige wat ik nu kan bedenken is milo om hulp vragen. 'MILO He-' ik kan mijn zin niet afmaken want alles word zwart.heee al mijn delen hadden ong 40 reads waar ik echt super dankbaar voor was alleen mijn laatste maar tien. ik heb geen idee hoe dat komt. Ik hoop dat dit hoofdstuk wel weer meer reads krijgt. en het eindigt met een cliffhanger spannendddd.
JE LEEST
maar je haat me ?// ft bankzitters
Romanceje word al een jaar lang uitgescholden door een jongen genaamd Matthyas. je denkt dat je eindelijk van hem af bent totdat je hem tegen komt in de kroeg met zijn vrienden. en vanaf daar veranderd alles