pov milo
(dit was nog van voor het ongeluk)
Ik zie Eva heel vrolijk naar toe mij toe komen. 'Zo wat een lach op je gezicht wat is er gebeurd' vraag ik. 'Oké echt beloof dat je het aan niemand door verteld'. zegt ze. 'tuurlijk niet maar wat is er'. vraag ik nieuwsgierig. 'Ik heb met Matthy gezoend ik ben zo blij, ik heb echt gevoelens voor hem denk ik.' zegt ze vrolijk. 'Lekker eef ik wist wel dat er wat tussen jullie speelde.' ' dankje mil en ook gewoon voor alles met dat je me hebt geholpen met dat ene van vroeger.' 'Geen probleem eef'.' Ze geeft me een knuffel en zegt dan 'Ik ga weer dansen'. 'Wacht mag ik nog wel een kusje op mijn wang omdat ik zo zielig ben dat mijn vriendin in Nederland is.' Vraag ik met mijn dronken kop. Ze moet heel hard lachen en ze geeft me een kus op mijn wang en ze wilt net weg lopen als we opeens Matthy horen roepen. 'WTF EVA' Roept Matthy. Kut zooi hij denkt nu vast weer dat we iets hebben ofzo, weet ik het. 'Matthy we zijn gewoon vrienden dat weet je toch'. zegt Eva, dat is precies wat ik ook wou zeggen want dat is ook zo. 'WAT NOU VRIENDEN EEN BEETJE KLEF DOEN MET MILO TERWIJL WE ZOJUIST HEBBEN GEZOEND. MISSCHIEN HAD IK AL DIE TIJD WEL GELIJK EN BEN JE WEL EEN VIES VARKEN. Roept Matthy. Ik kijk naar eva en ik zie haar hele gezicht betrekken. Natuurlijk door die opmerking. Ik snap dat Matthy dronken is en niet weet van vroeger maar dit accepteer ik niet dus ik begin terug te schreeuwen. 'WTF MATTHY ZO KAN JE ECHT NIET ZIJN JE WEET DAT ER NIKS TUSSEN ONS SPEELT, IK HEB LETTERLIJK EEN VRIENDIN' Schreeuw ik nu ook want wat de fock zegt Matthy allemaal. 'ACH GA LEKKET MET JE VAKRKENTJE OINK OINK HE DIK VARKENTJE VEEL PLEZIER MET DIE KALE' schreeuwt mattby. Normaal zou ik iets hebben gezegd over dir opmerking over mijn haar maar nu kan ik alleen maar aan Eva denken en Matthy zijn woorden over dat zij een varken is. Ik kijk Eva bezorgd aan ik zie dat ze probeer weg te gaan. 'Eef pls luister niet naar hem het is niet waar' zeg ik. Maar het is te laat ze is al weg. Ik denk niet dat het slim is om achter haar aan te gaan. Dus ik ga maar door met schreeuwen. 'JE BENT ECHT EEN JALOERSE FLIKKER DAT WEET JE HE'. 'MILO JE WEET DAT IK FOCKING VERLIEFD OP HAAR BEN EN DAN FLIK JE ME DIT DAT DOE JE NIET ALS BESTE VRIENDEN.' schreeuwt hij weer naar me. Waarom begrijpt hij gewoon niet dat we vrienden zijn en niks meer. 'HOEVAAK MOET IK DIT NOG HERHALEN IK BEN BLIJ MET CHAR EN IK WIL NIET MET EVA ZE IS GEWOON EEN VRIENDIN JEZUS'. Ik zie dat Matthy wilt reageren op mij maar dan hoor ik opeens Eva roepen. 'MILO He-'. en dan hoor ik een knal. Shit dit kan niet veel goeds betekenen. Ik ren zo snel mogelijk naar de wc want volgens mij kwam daar het geschreeuw vandaan.'EVA WAT IS ER, DOE DE DEUR OPEN PLS' roep ik in paniek. Geen reactie kut zooi. Ik probeer de deur open te maken maar het lukt me niet. Ik trek met al mijn kracht aan de deur. Het lukt echt niet om hem open te krijgen dus trap ik tegen de deur aan maar niks lukt om hem open te maken. In paniek ren ik de woonkamer binnen. 'IEMAND HELP ER IS IETS MET EVA MAAR IK KRIJG DE DEUR VAN DE WC NIET OPEN'. Matthy kijkt me bezorgd aan. 'WAT WAT IS ER MET HAAR'. 'MATTHY LAAR HAAR MET RUST IK WEET NIET WAT ER MET HAAR AAN DE HAND IS MAAR HET KOMT WAARSCHIJNLIJK DOOR JOU DUS FLIKKER GEWOON OP' Roep ik boos naar hem zonder er bij na te denken. Ik ben gewoon te dronken. Matthy rent met tranen in zijn ogen weg. Sara en Robbie komen naar me toe gerend. 'WAT IS ER' vraagt Sara in paniek. Ze houd stevig Robbie zijn hand vast. 'IK WEET HET OOK NIET, ZE RIEP OM HULP IN DE WC MAAR IK KRIJG DE DEUR NIET OPEN EN ZE REAGEERT NIET MEER' Zodra ze dat hoort rent ze snel naar de wc ik en Robbie volgen haar natuurlijk. Na 10 minuten aan de deur trappen en trekken krijgen we eindelijk de deur open. Daar ligt ze op de grond. 'NEE EVA PLS WORD WAKKER EVA EVA' roept Sara in tranen terwijl ze haar wakker probeert te schudden. 'RUSTIG SAAR HET KOMT GOED IK GA NU 112 BELLEN' roept rob. Hij probeert haar gerust te stellen maar het lukt niet echt omdat hij aan het schreeuwen is. Het is blijkbaar al 03:00 dus als we de woonkamer binnen komen zijn alleen de jongens en nog wat andere mensen er nog. Zodra Raoul ziet dat we eva die black out is op de bank leggen zegt die dat iedereen weg moet gaan. Alle jongens zijn nu bij ons gaan staan. Ook Matthy ik maar dat boeit nu even niet ik negeer hem wel gewoon. Ik leg uit wat er gebeurd is. De ambulance is er. Zodra ze haar zien tillen ze haar mee op een brancard. 'Een iemand mag mee in de ambulance de andere mogen vanaf 08:00 in de ochtend komen.' verteld de man van de ambulance in het engels. 'Mag ik pls mee' Vraagt Matthy door zijn tranen heen. Sara wilt net zeggen dat het prima is maar ik onderbreek haar. 'Nee Sara jij bent haar beste vriendin dus jij gaat mee'. Sara weet natuurlijk nog niet wat er daarnet is gebeurd tussen Matthy Eva en mij. Maar zodra ze het zou weten zou ze het ook niet goed vinden. De situatie leg ik later nog wel eens aan haar uit. 'Ja oké' zegt Sara en ze loopt mee met de mensen van de ambulance. Ik hoor meer de sirene en ze zijn vertrokken.We staan nog even met zijn alle in shock. Ik ben de gene die de stilte verbreekt. 'Nou ik ga slapen want ik ga morgen al om 8 uur naar haar toe.' zeg ik. 'Ik ga ook slapen want ik ga ook bij haar op bezoek.' zegt Matthy. Ja sorry maar hij kan nu niet gaan doen alsof er niks is gebeurd voor het ongeluk. 'Voordat je naar haar toe gaat gaan wij praten Mattyas, ik zie je om 7 uur hier.'. Ik zie alle jongens mij heeeel raar aan kijken want dit is denk ik de eerste keer dat ooit een van ons hem Matthyas heeft genoemd en ik heb gezegd dat we moeten praten. Ik heb nu geen zin om het uit te leggen. 'ja isgoed' zegt matthy en hij loopt maar zijn kamer. Ik doe dat ook.
Pov Matthy
Mijn wekker gaat het is 6:30 ik zou maar 3 uur geslapen kunnen hebben. Maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb de hele nacht gehuild en er over nagedacht dat dit allemaal mijn schuld is. Ik heb me nog nooit ergens zo schuldig over gevoeld. Alles komt door mij. Waarom ben ik ook zo boos geworden. We hadden niet eens iets en ze zijn gewoon vrienden. Hele goede vrienden maar dat moet ik gewoon accepteren. Natuurlijk was het ook niet normaal hoe ik naar hun heb geschreeuwd. Ik was gewoon zo dronken ik kan me niet eens meer herinneren wat ik heb gezegd. Maar het was heel erg. want anders was milo niet zo boos zijn geworden. Ik heb hem vaak boos zien worden maar zo boos nog nooit. Ik neem 2 paracetamollen want ik heb koppijn niet normaal. Mijn ogen zijn helemaal rood van het huilen maar ja ik kan er nu niks meer aan doen dus ik loop de woonkamer binnen waar ik milo al zien zitten. 'We moeten praten' zegt milo serieus. 'Klopt' Het is even stil want ik denk dat we beide niet weten hoe we moeten beginnen dus ik begin maar. Ik Praat eigenlijk gewoon over hoe erg het me spijt, dat ik dronken was, ik eigenlijk gewoon heel jaloers was omdat ik zo verliefd ben en gewoon dat ik nog nooit ergens zo veel spijt van heb gehad. 'het is goed maatje het was echt niet normaal wat je had gedaan maar na je kant van het verhaal te horen vergeef ik je' zegt die. Ik zucht van opluchting want wat was ik bang dat het niet meer goed ging komen. 'Bij Eva ligt het wel wat dieper. Ik zou het je graag willen vertellen waardoor dat komt maar dat kan ik echt niet maken dus zodra ze walker word moet je met haar praten.' zegt milo. Ik ben erg benieuwd wat er aan de hand is maar ik kom er wel achter. We eten nog even wat. 08:00. Shit we mogen we vanaf nu bij haar kijken Milo ziet het ook dus we rijden naar het ziekenhuis.heeee hopelijk vonden jullie het deel leuk en het verhaal is opgeslagen door 3 mensen heeeel erg bedankt!!!! xxx evaaa
JE LEEST
maar je haat me ?// ft bankzitters
Romanceje word al een jaar lang uitgescholden door een jongen genaamd Matthyas. je denkt dat je eindelijk van hem af bent totdat je hem tegen komt in de kroeg met zijn vrienden. en vanaf daar veranderd alles