Bagi Dani, ini merupakan pengalaman sex yang tiada tolok bandingnya!_______________________________
~Sebulan berlalu~
"Good Morning, Sayang," kejut seorang lelaki di sebelah kanan Dani. Dani hanya tersenyum melihat lelaki tersebut.
"Sayang nak makan apa? Pancake? Or Toast Bread?" Tanya lelaki tersebut.
"I want Pancake baby," ucap Dani manja kepada lelaki itu.
"Okay, jomlah bangun sayang. Kita makan kat bawah. Hmmm?" Ajak lelaki tersebut manja. Lelaki tersebut mengusap lembut kepala Dani.
"Okay Hanif. Baby turun dulu. Nanti Sayang ikut," ucap Dani. Jejaka tersebut adalah Hanif.
"Good Morning My Angels!" ucap seorang lagi lelaki di sebelah kiri Dani. Lelaki tersebut adalah Alif!
Ya! Dani, Hanif dan Alif sekarang menjalankan 'Throuple Relationship'. Throuple Relationship adalah hubungan cinta di antara tiga orang yang saling menyayangi.
Hubungan mereka cukup sempurna sekali walaupun bertiga. Dani merupakan Vers, dimana dia boleh menjadi Top dan Bottom. Alif pulak seorang Vers Top, dimana dia boleh menerima menjadi seorang bottom terapi dia prefer untuk menjadi Top.
Hanif pula seorang Pure Bottom, di mana dia sudah cukup nikmat dengan hanya menjadi Bottom dalam sesuatu hubungan. Oleh itu, hubungan mereka cukup sempurna dan tidak ada pergaduhan atau perselisihan faham bila melibatkan hubungan seks.
Namun begitu, disebabkan hubungan mereka di mata dunia ini masih pelik dan di luar norma walaupun untuk gay people, mereka lebih suka memperkenalkan hubungan meraka hanyalah sebagai best buddy.
Bagaimana dengan skandal-skandal lama Dani? Semuanya sudah bahagia dengan pilihan masing-masing.
Encik Zul sudah mempunyai seorang anak ikan bernama Imran yang cukup kacak sekali. Perbezaan umur mereka lebih kurang 10 tahun.
Sidek pula dengar cerita sudah bernikah dengan salah seorang kawan sekolah Dani. Aishah namanya. Dani menghormati keputusan Sidek. Mungkin Dani ini hanyalah suatu watak yang menjengah ke dunia Sidek.
Koushik pula sudah pulang ke negara asalnya. Pada kali terakhir mereka berjumpa Koushik memberitahu yang dia berterima kasih dengan Dani kerana mengajar dia erti menjadi songsang. Dani hanya tersenyum dan menasihati Koushik untuk mencari pasangan hidupnya.
Adam pula sudah mempunyai seorang bf yang kacak juga orangnya. Malaysian-Philipines katanya. Dia juga sudah menjumpai fetish yang diminatinya. BDSM, hasil dari melihat Dani terseksa tempoh hari. Bfnya juga meminati perkara yang sama. Dani gembira menjumpai mereka di kampung semasa dia pulang melawat kilang lamanya.
Ted pula sekarang masih mencari 'The One' untuk dirinya. Dia sudah semakin rancak pergi ke parti-parti liar dan kelab2 malam untuk berjumpa dengan Gay people. Dani berharap Ted dpt menjumpai seseorang yang sesuai untuk dirinya.
Dani gembira kerana dikurniakan dua orang boyfriend yang cukup memahami karenah dirinya. Dari segi seksual, fizikal dan mental, mereka semua saling memenuhi antara satu sama lain.
Kalau orang lain mungkin dikurniakan seorang jodoh untuk setiap orang. Namun bagi Dani, dia dikurniakan dua orang jodoh untuk dirinya.
"I'll love you both till the day I die," Dani bermonolog lalu mengejar Hanif dan Alif yang sudah menuju ke dapur rumah mereka.
- THE END -
Nota Ringkas Penulis :
Penulis : Thank you so much for all the people yang sudi baca this short gay story. I'm trying to write as good as I can. However, I dont think this is so good but good enough to get you horny 😆. Apa-apa pun terima kasih sudi membaca. Kalau ada rezeki, I'll make a novel for all of you.* Terima kasih kerana membaca.
* Mohon anda terus menyokong saya sebagai penulis baharu boyxboy novel ini. Support saya dengan VOTE & ADD TO READING LIST & FOLLOW saya!
* Segala gambar dan video dikreditkan kepada Instagram dan Mr. Google.Terima kasih kerana membaca!
Khòrb-khun Khráb!
Kamsahamnida.
YOU ARE READING
Dani & Gay
Short StoryKompilasi short gay story tentang seorang lelaki bernama Dani yang hidupnya penuh dengan lelaki-lelaki songsang yang mahukan dirinya dan mahukan dia memusnahkan diri mereka! 🏳️🌈 LGBT's short story 🔞 Mature contents READ AT YOUR OWN RISK! P.s: Ce...