Koushik : Part 2

7.3K 88 6
                                    

"Masuklah Koushik! Buat cam rumah sendiri je," jemput Dani. Koushik pun membuka kasutnya. Dia pun menyusun kasutnya di tepi tangga rumah kampung tersebut. Ini pertama kali dia memasuki rumah kampung di Malaysia.

"Cantik ini rumah. Suka aku," beritahu Koushik ikhlas. Dia memerhati sekeliling rumah tersebut. Sejuk. Damai sahaja. Teringat dibuatnya ke kampung halamannya.

"Biasa je Koushik. Rumah kau lagi cantik," Dani berbasa-basi.

"Eh Koushik, kita tidur bilik aku je malam ni. Beg boleh letak situ. Kalau kau nak mandi dulu pergilah. Tandas kat belakang sana. Tepi dapur tu. Aku nak lepak jap kat sini," beritahu Dani kepada Koushik lalu membaringkan dirinya di atas sofa rumahnya itu.

Koushik pula mula menuju ke bilik Dani lalu meletakkan begnya. Dibukanya begnya untuk mengambil kain tuala. Pakaiannya kemudian dibuka satu-persatu. Dia pun menyarungkan kain tuala lalu menuju ke bilik mandi.

Terbeliak mata Dani apabila melihat Koushik yang hanya memakai kain tuala sahaja berlenggang ke dapur. Seksi sungguh. Dani menelan liurnya beberapa kali kerana tidak sangka dapat melihat pemandangan yang indah pada hari ini. Imannya mula tergugat sikit demi sedikit.

'Dani. Tahan Dani. Dia kawan kau!' Marah Dani kepada dirinya.

________________________________

"Dani mo tengok cerita apa? Saya mo bukak. Ini kawan saya bagi manyak cd," tanya Koushik kepada Dani yang baru sahaja selesai memakai baju tidurnya selepas mandi tadi.

Dani hanya mengenakan baju singlet putih pagoda dan kain pelikat berwarna merah. Simple tetapi seksi sungguh. Koushik pula mengenakan singlet hitam berbelang putih dan seluar jogger pant warna kelabu. Terserlah biceps besar Koushik. Geram Dani dibuatnya.

"Ikut kau sahaja Koushik," beritahu Dani lalu merebahkan badannya di sebelah Koushik di atas sofa itu. Koushik yang mendengar jawapan itu terus menyambar CD cerita Hunger Games lalu memasukkan CD tersebut ke dalam pemain CD.

Koushik dan Dani pun menonton cerita tersebut berdua. Di hadapan mereka ada biskut dan air teh untuk dicicah sambil melayan cerita itu. Sambil-sambil menonton, mulut mereka dipenuhi dengan biskut kering itu.

Walaupun cerita yang ditayangkan menarik, tetapi bagi Dani, Koushik lagi menarik. Koushik sangat seksi pada malam ini. Bagi Dani, Koushik betul-betul merupakan seseorang yang dia minat. Kalau sebelum ini, Encik Zul dan Sidek yang meminati Dani tetapi apabila dengan Koushik, Dani yang meminati Koushik.

Apabila adegan cium-mencium ditayangkan, Dani memerhati ke arah bonjolan yang bergerak-gerak di sebalik seluar jogger Koushik. 'Ular sawa mula melingkar,' detik hati Dani nakal. Besar sungguh ular sawa Koushik. Walaupun berlapikkam seluar dalam dan seluar jogger, batangnya masih mampu menayangkan bayangan ukur panjang batang ular sawanya. Betul-betul mengasyikkan Dani.

"Koushik, kau ada girlfriend kan dekat bangladesh?" Tanya Dani sahaja. Dia memandang ke arah Koushik.

"Ohh. Ada tapi sudah putus. Dia mo kawin dengan laki di sana," jawab Koushik bersahaja. Matanya masih tertumpu pada skrin televisyen.

"Oh ye ke? Kau singlelah sekarang?" Tanya Dani lagi.

"Ya! Aku solo sekarang. Tak ada yang mo," jelas Koushik sambil membuat mimik muka sedih lalu terus menatap skrin televisyen.

"Koushik, aku ada nak beritahu sesuatulah dekat kau. Boleh?" Tanya Dani kepada Koushik.

"Apa dia? Tanya saja," jawab Koushik.

"Kau ingat tak dulu kau pernah cakap 'Thank you' sama aku?" Soal Dani. Dia mahu mengumpan Koushik mengimbau kenangan hitam pada masa itu.

"Errr... ingat. Kenapa Dani?" Koushik mula rasa tak sedap. Dia mula gelisah tetapi masih cuba dikawal.

Dani & GayWhere stories live. Discover now