Sidek : Part 3

9.7K 96 9
                                    


"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!" Jerit Dani kuat!

"Sakitnya Sid!" Beritahu Dani kepada Sidek.

"Sorry sayang. I just want you to feel the best!" Bisik Sidek lalu mengigit lembut cuping telinga Dani.

Dani mendesah apabila dilakukan seperti itu. Dia menarik kepala Sidek lalu mengucup bibir Sidek. Batang Sidek mula disorong keluar masuk dari bontot Dani. Setiap kali batang Sidek dijolok hingga ke pangkalnya, Dani menjerit menahan nikmat dijolok oleh Sidek.

Sidek mula merapatkan kepalanya ke arah puting Dani. Puting Dani digigit-gigit perlahan sambil bontotnya dijolok beritma oleh Sidek. Dani yang terlampau nikmat, memejam-mejam matanya menahan kesedapan yang diberikan oleh Sidek. Kakinya dikangkang seluas mungkin agar memudahkan Sidek menjolok lubang bontotnya sedalam-dalamnya.

"Ahhhh. Sedapnya sayang. Sid ahhhh.... siddddddd.....," rengek Dani manja. Sidek yang melihat Dani semakin tak keruan meneruskan lagi jolokan dan jilatannya.

"Sid. Kejap. Boleh tak kita tukar posisi?" Tanya Dani manja.

Agak lama mereka bersetubuh dalam posisi itu. Dani yang semakin ghairah menginginkan lagi konek Sidek menusuk sedalam yang mungkin ke dalam bontotnya.

"Kenapa Daniku sayang? Tak suka ke?" Tanya Sidek memberhentikan ritma penjolokannya.

"Tak bukan macam tu. I want to feel your cock inside of me fully!" Dani bisik kepada Sidek setelah menarik kepala Sidek ke arahnya.

"Okay sayang," Sidek pun mengeluarkan batang koneknya dari bontot Dani. Kemudian, dia berdiri di tepi katil menunggu apa yang Dani inginkan.

"Okay. Sid baring sini," minta Dani manja. Tangan kirinya mengusap lembut konek Sidek lalu menarik Sidek ke arah katil. Sidek pun mengikut sahaja dan terus membaringkan diri ke atas katil.

"Then?" Tanya Sidek. Dani yang tidak sabar-sabar terus duduk di atas Sidek lalu menghalakan batang Sidek ke lubang bontotnya. Sidek pun makin teruja. Tidak pernah lagi dia mencuba gaya sebegini. Cowboy style!

"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!" Jerit Dani apabila lubangnya dipenuhi batang hikmat Sidek.

Setelah batang Sidek dimasukkan, Dani memberhentikan segala pergerakannya. Dia mahu lubangnya membiasakan keberadaan konek Sidek di dalam bontotnya. Bontotnya mengemut-ngemut batang Sidek.

Kemudian, setelah semakin okay, Dani pun menghayunkan bontotnya turun naik, turun naik. Mendesah-desah Sidek dibuatnya. Dani juga turut merengek keenakkan.

"Ahhhhh. Sedapnya Dani ku sayang. Ahhhhh,"

"Yes Sid. Yesssssss. I want you Sid. Ahhhhhh,"

Mereka berdua terus-terusan merengek dan mendesah kenikmatan memperlakukan seks songsang ini. Perasaan benci Dani terhadap Sidek telah jauh dibuangnya. Sidek pula yang mengidamkan Dani sudah lama, bersyukur kerana diberi peluang melakukan hubungan seks yang cukup istimewa dengan Dani.

Hampir 15 minit Dani dan Sidek bertarung memuaskan nafsu masing-masing, akhirnya Dani memberhentikan hayunan bontotnya. Penat. Sidek yang kesiankan Dani, mula mengangkat bontot Dani agar dapat mengeluarkan batang koneknya.

"Sayang, kita tukar posisi lain ya! Don't worry," beritahu Sidek lalu menyuruh Dani meniarah di atas tilam itu. Dani hanya menurut sahaja.

Setelah Dani siap meniarap, Sidek pun menghalakan koneknya yang besar itu ke dalam bontot Dani. Tersentak Dani menahan nikmat. Nikmat yang dirasai kini tidak boleh dibandingkan dengan apa-apa kerana terlalu sedap!

"Ahhh sayang. I love it!" Beritahu Sidek lalu meneruskan aksi sorong masuk koneknya itu. Dani mendesah-desah sahaja tanpa membalas apa-apa.

Lebih kurang 5 ke 10 minit mereka beraksi, akhirnya batang Sidek mula mengembang seakan-akan hendak meletus. Dani yang dari tadi memang menantikan saat itu mula tersenyum.

"Yeahh. I'm gonna cum sayang! Ahhhh," jerit Sidek.

Berdas-das tembakan air mani dipancutkan ke dalam bontot Dani. Banjir teruk bontot Dani apabila air mani Sidek dilepaskan. Sidek keletihan terbaring di atas katil.

"Best sangat ke sayang?" Tanya Dani kepada Sidek. Sidek hanya menanggukkan kepalanya.

"Meh I bj kote you pulak," kata Sidek. Dia pun mula bergerak arah Dani. Belum sempat dia mengulum batang Dani, Dani menarik kepalanya lalu membaringkan Sidek semula.

"Kenapa? You taknak I bj ke?" Tanya Sidek pelik.

"Bukan taknak. But I want to sleep with you saja. I'm tired," beritahu Dani. Dia pun memeluk badan tegap Sidek. Sidek pun memeluk rapat badan Dani. Mereka berdua pun tertidur keletihan melayan nafsu diri!

'It is the best sex in my life!' Getus hati kecil Sidek.

Nota Ringkas Penulis :
Penulis : Seronokkan kalau tahu yang orang buat seks ngan kita tu menyatakan yang seks itu adalah terbaik yang pernah dia lakukan. I pernah cakap to someone I loved about this. And he love it!

* Terima kasih kerana membaca.
* Mohon anda terus menyokong saya sebagai penulis baharu boyxboy novel ini. Support saya dengan VOTE & ADD TO READING LIST & FOLLOW saya!
* Segala gambar dan video dikreditkan kepada Instagram dan Mr. Google.

Terima kasih kerana membaca!
Khòrb-khun Khráb!
Kamsahamnida.

Dani & GayWhere stories live. Discover now